K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-08-2007, 19:26   #11
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Kære Helle...puha sikke en omgang....er der sket noget i din sag...jeg håber inderligt og tror du snart får den pension du så inderligt længes efter.
fred og ro til at finde dig selv igen...

krammer fra mig

Stella.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-08-2007, 07:21   #12
Helle Smith
Ved at flytte ind på K10
 
Helle Smiths avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-08 2006
Alder: 62
Indlæg: 550
Styrke: 18
Helle Smith er ny på vejen
Tak Zuza og Stella......

Så har jeg hørt fra kommunen.... eller retter de hørte fra mig først, jeg spurgte i sidste uge ang. min anke på pension fra JAN 07, som jeg ikke havde hørt ang. Så fik jeg bare et svar om at de havde modtaget psykologundersøgelsen..... og andet stod der ikke.... Øh.... så skrev jeg igen at det var da fint, men hvad med svarene på mine spørgsmål......
Dem fik jeg så svar på i går, de har IKKE behandlet min anke fordi hun "troede" at hun skulle vente på undersøgelsen.... Så nu skal sagen vuderes af sagsbehandler, lægekonsulent og pensionsteamet.... om det er godt eller skidt vil tiden vise, men jeg venter spændt......
__________________
Venlig hilsen Helle
Førtidspensionist pr 1/8-2010
Helle Smith er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-08-2007, 10:00   #13
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Det er da utroligt så længe de lader dig vente ...det skulle de have gjort for længe siden...har du selv søgt pension eller er det kommunen der har indstillet dig til pension...jeg mener de trækker tiden alt for langt ud.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-08-2007, 12:05   #14
Helle Smith
Ved at flytte ind på K10
 
Helle Smiths avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-08 2006
Alder: 62
Indlæg: 550
Styrke: 18
Helle Smith er ny på vejen
Hej Stella
Jeg søgte selv efter at kommunen havde syltet min sag i flere år, først sendt mig i aktivering SAMME sted i 4 -5 år, derefter "glemt" mig i næsten 2 år, da jeg så fandt ud af at de slet ikke havde skrevet noget i min sag i næsten 2 år trods at det var min sagsbehandler der sygemeldte mig på kontanthjælp i et år, så "gad" jeg ikke mere og søgte selv i okt. 2006, fik afslag i jan 07, og ankede der...... blev sendt til psyk. undersøgelse i den forbindelse som startede i starten af april, det er så den de har fået svar på i slutningen af juli....
Så nu venter jeg så igen Mens de allesammen skal kigge på min sag igen..
__________________
Venlig hilsen Helle
Førtidspensionist pr 1/8-2010
Helle Smith er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-08-2007, 13:08   #15
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
jeg foreslår at du nu skriver en mail hver uge for at høre hvad der sker med din sag så de ikke venter for længe med at træffe en afgørelse.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-09-2007, 15:55   #16
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
hej Helle har du hørt noget ???? nu er der da gået MEGET lang tid...hvordan går det med dig ?
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Undersøgelse af Fibro ette74 Alt det andet 10 26-11-2013 20:55
Fibromyalgi...Undersøgelse?? Road66 Alt det andet 14 31-05-2012 18:38
Sygedagpengestop undersøgelse. phhmw Et godt link! 0 15-01-2010 19:06
undersøgelse nille60 Alt det andet 4 18-11-2009 20:50
Psykologtest hvordan...? Angelsbaby Spørgsmål ang fleksjob 4 05-10-2009 19:35




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension