K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Lægekonsulenternes Rolle

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Lægekonsulenternes Rolle Her vil vi sætte fokus på lægekonsulenters rolle i de kommunale sager.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-06-2011, 10:32   #11
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
hm, til alle jer "nye" (grønskollinger ) vil jeg da gerne lige sige ganske kort, at denne lægekonsulent har huseret i kommunerne i rigtig mange år, desværre!

I min verden, skal man ikke gå efter mennesket men bolden -men desværre er det sådan ang lige præcis denne lægekonsulent er så bundrådden(ja, undskyld, er nødt til at erkende det!) så alle der orker det må forsøge at minde hende om at:

Du HAR aflagt lægeløftet engang, VM -HUSK DET NU!

Til alle, prøv at bruge søgefeltet herinde på toppen af forsiden, så skal i se hvor meget der -desværre- dukker op omkring netop hende og lægekonsulenter SUK!

Meeeen vi fortsætter ufortrødent: "De ka ikke slå os ihjel, de er en del af os selv...tra la la..."
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-06-2011, 10:52   #12
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af onmyway Se meddelelser

Plejer hun at få debatter om hende selv slettet eller hvordan skal jeg forstå ovenstående ? Kan hun godt det her på K10, har vi ikke ytringsfrihed?
Ja det plejer hun hvor hun kan komme til det, men hun kan IKKE komme til det her på k10, og har før truet siden med bål og brand og lukning og advokat og jeg skal komme efter dig, i et forsøg på at få stanset debatten, heldigvis er K10´erene klogere end som så, så den hopper vi ikke på... hun glemmer nemlig at det her er en privat side hvor web altså ikke kan stå til ansvar for hvad vi brugere skriver, og reglerne for siden siger altså ikke at vi ikke må diskutere personer som sådan en biiiib og hun glemmer at der er noget der hedder ytringsfrihed
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-06-2011, 11:06   #13
Odenseaneren
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 525
Styrke: 17
Odenseaneren er rigtig godt på vej
Citat fra hendes side

Citat:

Selv blev jeg kontaktet for flere uger siden af en journalistpraktikant, Alexander Jacobsen, hvor man på 21 Søndag åbenlyst forinden allerede havde lavet et indslag baseret på en masse fejl og mangler. Nu skulle jeg så bare udtale mig – eller snarere forsvare mig – og så var det indslag klart.

Undrer mig...... Hvorfor ville hun ikke deltage i programmet, når DR og alle vi andre så åbentlyst tager fejl?

Er hendes argumenter i orden, burde hun da kunne pille historien fra hinanden!

Jeg kan åbenbart ikke slippe gennem nåleøjet på hendes blog - er nok for kritisk

Her er så lidt i stedet for, til jer der endnu ikke har hørt om hende;




Hvad med denne historie hvor jurist udtaler kritik - er det også en fejl? http://www.tv2fyn.dk/arkiv/2009/03/17/?video_id=20409

Odenseaneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-06-2011, 14:00   #14
zolskin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2008
Lokation: her&der, kbh
Indlæg: 197
Styrke: 16
zolskin er ny på vejen
Det må være bedre at debattere her for så bliver indlæggene stående!
Det er måske vanskeligt at drøfte det med én som er part i sagen - og det er hun jo. Hun lever jo stort af de honarer, det giver hver gang hun læser en sag! Hun er sgu altid rabiat!
Det er vigtigt at udtrykke utilfredsheden med hende direkte til de kommuners
kommunalbestyrelser, som hun agerer for eller offentlige læsebreve! Ellers fortsætter hun jo bare derudaf! Må lige sige, at jeg ikke har været på hendes website! Stoler på hvad i skriver her
zolskin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-06-2011, 14:42   #15
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Vil lige lave en lille indskydelse her ang ytringsfrihed...

Man har ikke ytringsfrihed sålænge man er inde på andres hjemmesider....

Det vil sige at jow...det har man selvfølgelig....meeen...

Som hjemmeside ejer kan man altid bare slette det man vil....og brugerne kan ikke kræve deres "ytringsfrihed"...

Håber i lige forstod den...he he...

Når det så er sagt....så virker det fuldstændig vanvittigt at starte en debat om et emne og så slette alle de indlæg man ikke gider høre på....det giver jo ikke mening...

Men sålænge det er hendes egen hjemmeside....ja så har hun retten til det....

Tro mig....hun hverken kan eller kommer til at slette indlæg her på K10...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-06-2011, 17:41   #16
Mr x
Hjemmevant på K10
 
Mr xs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Indlæg: 216
Styrke: 14
Mr x er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Odenseaneren Se meddelelser
sært

så fandt jeg lige lidt i gemmeren http://www.k10.dk/showthread.php?t=11966

Er max. ½ år siden jeg sidst var inde på hendes blog under dadl - og der var den der. Men vupti, nu er siden helt væk.

http://www.laeger.dk/portal/page/por...=101&event=vis

Jeg begriber altså bare ikke, at hun vil starte debatten gang på gang, men ikke tør argumenterer med os! Mit indlæg denne gang henviser jo netop til en radioudsendelse med en lægekonsulent- Firmaets mand!

Kan se på https://www.facebook.com/permalink.p...d=254205112546 at ikke kun mit indlæg er væk???

Benny sjovt nok så er dit indlæg også væk!
Nu er I flere K10ér der har "mistet" et indlæg på hendes blog. Det ville være fedt, om i ramte K10ér gjorde DR Journalist Christian Friis Degn [email protected] (21 SØNDAG)
opmærksom på, og at stille hende spørgsmålet,"på din blog, hvorfor sletter du de kritiske indlæg, du ikke syntes om og ikke vil svare på?"


Måske er overnævnte spørgsmål een af årsagerne til, at hun ikke tør stille op til interview i Tv avisen?

Men stillede hun op, ville hun nok forsvare det med hun er nød til at rydde op i alle indlæggene for overblikkets skyld, og kun lade de indlæg hun kan nå at besvare, blive stående i bloggen.

Ganske vist er det hendes ret at slette, men det er ikke pænt af hende

DR Journalist Christian Friis Degn har før opfordret herinde på K10, til at skrive hvis man er "syg i klemme"
Mr x er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2011, 08:59   #17
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Det værste er næsten at hun totalt selv mangler selvjustis, idet hendes sprog/retorik, ligger i den kedelige ende, samtidig med at hun fjerner indlæg, der måske bruger samme retorik.

Synes dog hun nærmest er uartig, i hendes måde at udtrykke kritik, og bør måske selv lære noget om at holde en sober tone!

VH POpiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2011, 10:20   #18
Helle Smith
Ved at flytte ind på K10
 
Helle Smiths avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-08 2006
Alder: 62
Indlæg: 550
Styrke: 18
Helle Smith er ny på vejen
Har lige sendt det her svar på VMs blog

En lægekonsulents job er ALENE at tolke,oversætte og videreformidle de foreliggende lægelige oplysninger i sagerne.Kommunernes lægekonsulenter må IKKE underkende andre lægers vurderinger og skal ikke behndle patienten,men kun være oversætter af andre lægers vurderinger……

Netop i dag er det besluttet at LKs rolle skal undersøges

Citat ” Det er en alvorlig sag, hvis lægekonsulenterne overskrider deres beføjelser. Lægekonsulenterne må selvfølgelig ikke begynde selv at stille diagnoser eller behandle borgere. Det er slet ikke deres opgave. I lyset af de sager, der har været fremme de seneste dage, er der behov for, at vi får belyst det her område. Jeg er glad for, at KL bakker op om en undersøgelse, siger Inger Støjberg.

Lægekonsulenterne er ansat i kommunerne. Derfor er Inger Støjberg og Erik Nielsen også enige om, at det er den enkelte kommunes ansvar, at lægekonsulenterne udfører deres arbejde i overensstemmelse med de retningslinjer, der er på området.

http://bm.dk/Aktuelt/Nyheder/Pressem...dersoeges.aspx
__________________
Venlig hilsen Helle
Førtidspensionist pr 1/8-2010
Helle Smith er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2011, 20:22   #19
østerbro
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-06 2010
Lokation: københavn
Indlæg: 1.113
Styrke: 15
østerbro er rigtig godt på vej
hun forsøger sig da med et nyt område
Vibeke Manniche: Skrøbelige hjerter
Lægeromanen synker dybere end normalt. Læge og debattør Vibeke Manniche slipper alt andet end helskindet igennem fra sin debutroman ”Skrøbelige hjerter”.
østerbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2011, 20:39   #20
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
den debat er helt gået død og man hører ikke mere de næste par år

Vibeke Manniche vil kun hører sig selv, vil også derfor debatten er gået død
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Vibeke Manniche blir sablet ned af kritiker! buster Lægekonsulenternes Rolle 43 19-08-2015 16:00
Vibeke Manniche - LÆGEKONSULENTEN... Benny Gerhard Alt det andet 3 13-04-2011 00:40
Vibeke Manniche lægekonsulent i Jobcenter Svendborg tjener kassen! buster Politik og Samfund 7 20-01-2011 12:21
Prøver lige Eva Kjer Hansen igen lena Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 25-08-2007 11:21
prøver igen??? santos Spørgsmål ang fleksjob 1 25-04-2007 18:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension