K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-12-2010, 19:23   #1
Rikkesejer
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 15-12 2010
Indlæg: 6
Styrke: 0
Rikkesejer er ny på vejen
Visiteret til fleksjob.

Hejsa.

Jeg er ny herinde, jeg har et lille spørgsmål, som jeg håber nogen af jeg kan svare på, da jeg selv er noget så forvirret

Jeg har fået brev fra kommunen at jeg har fået afslag på fleksjob, da jeg ikke er færdigbehandlet på smerteklinikken, + de stoppede mine sygedagpende den. 31.10.10.

Jeg har sevlfølgelig anket begge sager i samarbejde med min fagforening, og har i den forbindelse bedt om agtindsigt i alle mine sager. og opdager så i dag at der står i en note fra sagsbehandleren: sagen er bragt til ophør:31 overgår til fleksjob, sidste fraværsdag var den. 31.10.10. og så står der ydermer. Bemærkninger: visiteret til fleksjob pr. 01.11.10..
Hvordan fortolker i det??

håber nogen kan hjælpe... på forhånd tusind tak

hilsen den forvirrede...
Rikkesejer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-12-2010, 20:56   #2
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Rikkesejer Se meddelelser
og så står der ydermer. Bemærkninger: visiteret til fleksjob pr. 01.11.10..
Står der sådan, ordret?

Jeg tænker jo, at det måske kan betyde, at din sag pr. 1.11.10 er sendt til den afdeling der har med fleksjob at gøre.

Men hvis der ord-ret står, at du er visiteret til fleksjob, så synes jeg du skal skrive et brev til jobcenterchefen, hvori du giver udtryk for, at det er ganske forvirrende, at du har modtaget et skriftligt afslag på fleksjob når der samtidig står i din journal, at du er tilkendt fleksjob pr. 1/11-2010.

Hvis du vælger at gøre dette, så husk at aflevere brevet mod kvittering.

Men vent lige og se, om der komme andre med en forklaring.

Hvis du er i gang med et forløb på en smerteklinik er det meget sandsynligt, at det er afslaget der er gældende, da fleks først tildeles når lidelsen er stationær og alle behandlingsmuligheder er udtømte,
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-12-2010, 22:12   #3
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Det lyder da mærkeligt.

For mig lyder det da som om, at du ER blevet visiteret til fleksjob...

Mon du lige kan forhøre dem ad hos kommunen, om der er sket en fejl...
Gad vide, om der har været 2 sagsbehandlere, der har kigget på din sag...

Synes da du bør lige ringe til dem og fortælle at du har fået afslag men samtidig at der står det der i notatet... hmmm

Kan godt forstå, du er forvirret...
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-12-2010, 22:29   #4
Rikkesejer
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 15-12 2010
Indlæg: 6
Styrke: 0
Rikkesejer er ny på vejen
Ja jeg syntes godt nok også det er noget rodet noget, men der står som skrevet.

Og ja i afslaget giver de begrundelsen at jeg gå til behandling på smerteklinik, og at de derfor forventer en bedring af mit funktionsniveau.

på trods af at speciallægen fra smerteklinikken har skrevet i en statusattest, som jeg selv har betalt for at få, da kommunens lægekonsulent ikke mente denne var rellevant for min sag.
men han skriver der ikke kan forventes nogen forbedring af mit funktionsniveau og at min lidelse er stationær.
Rikkesejer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-12-2010, 22:33   #5
Rikkesejer
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 15-12 2010
Indlæg: 6
Styrke: 0
Rikkesejer er ny på vejen
glemte lige at tilføje vedr. fleksjob har det været til partshøring den. 12.10.10 og afslaget er blevet afgjort den 28.10.10. derfor emdnu mere forvirring da de skriver jeg er visiteret fleksjob pr. 1.11.10
Rikkesejer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-12-2010, 22:38   #6
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Rikkesejer Se meddelelser
glemte lige at tilføje vedr. fleksjob har det været til partshøring den. 12.10.10 og afslaget er blevet afgjort den 28.10.10. derfor emdnu mere forvirring da de skriver jeg er visiteret fleksjob pr. 1.11.10
Ja mega...

Måske kom de til at blande dig og en anden borger sammen... Det kan desværre ske... Sagsbehandlere er også kun mennesker ligesom andre hehe...



Du kan redigere dit indlæg indtil 6 timer frem.... Istedet for at lave et nyt svar i samme tråd... (bare så du ved det. ;-))
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-12-2010, 22:43   #7
Rikkesejer
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 15-12 2010
Indlæg: 6
Styrke: 0
Rikkesejer er ny på vejen
ja det skulle man næsten tro at de har gjort.. men der står nu mit cprnr. på :-) Og tak for hjælpen, jeg skal lige lære systemet at kende:-)
Rikkesejer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-12-2010, 09:34   #8
Wodpoulsen
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-07 2010
Lokation: Gladsaxe kommune
Alder: 61
Indlæg: 544
Styrke: 14
Wodpoulsen er ny på vejen
Iø. går man ikke nødvendigvis på Smerteklinik for at få mere erhvervsevne, men for at bla. for at bedst udbytte at medicin, viden mm.

Metoder til at kunne leve MED sine smerter.

Selvfølgelig KAN man opleve en bedring, men det er ingen garanti.
Wodpoulsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Visiteret til fleksjob Fru Vinther Alt det andet 3 21-08-2013 08:59
Efter jeg visiteret til fleksjob Jøsses Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 1 20-10-2012 14:18
Visiteret til Fleksjob = Mistet Pensionsstatus. stjuma Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 24 18-12-2009 10:21
Visiteret til Fleksjob Vendel Spørgsmål ang fleksjob 4 20-01-2009 10:26
Er visiteret til fleksjob men!!!! Marianne.a.b Spørgsmål ang fleksjob 18 26-10-2007 17:34




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension