K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-01-2014, 11:29   #11
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tolik Se meddelelser
Jeg mener ikke at man selv kan søge om en §18. Det er kun kommunen selv der kan indstille til denne?
Det er også korrekt...

Det man skal søge hvis man vil søge pension på det bredde grundlag hedder §17 uden at det er på det foreliggende grundlag..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-01-2014, 07:45   #12
Wasaki
Hvor skulle jeg ellers være
 
Wasakis avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-05 2011
Indlæg: 137
Styrke: 13
Wasaki er ny på vejen
Undskyld hvis denne tråd http://www.k10.dk/showthread.php?t=29121 bliver overlappet med denne herinde, men synes min sag tager en ny retning hver gang jeg høre fra komunnen..
Wasaki er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-01-2014, 08:00   #13
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tolik Se meddelelser
Jeg mener ikke at man selv kan søge om en §18. Det er kun kommunen selv der kan indstille til denne?
Ja, det er også korrekt. Dog er det meget normalt, at man selv siger man gerne vil søge førtidspension efter enten efter §18 (eller §17 i folkemunde) eller §17 på det foreliggende, sådan gjorde jeg selv, og jeg har opfordret mange til at gøre det samme, helt uden problemer.
Når man kommer fra læge og psykiater med besked om, at pension er rette hylde, så kan kommunen ikke gøre så meget andet, end at ''forsøge at modbevise det''

Men nej, selvfølgelig kan man ikke indstille sig selv. Men man kan sagtens styre pilens retning

Sidst redigeret af Ninja; 29-01-2014 kl. 08:02.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension