K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-02-2017, 10:17   #1
dld
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2016
Lokation: Fredericia
Indlæg: 6
Styrke: 0
dld er ny på vejen
Udvikling forløb

Jeg er i udvikling forløb ved CM Lassen i Fredericia, jeg er i praktik som skal forløbe hen over 6 mdr, jeg har været der i 2 mdr. nu, målet er revalidering men min sagsmishandler har ikke skrevet det i sagen ?

Mersida, en job konsulent sagde jeg vil have mulighed for at få arbejde der efter praktik forløbet, det ved jeg nu, at det var en direkte løgn.

Jeg har ikke fået udleveret en praktik aftale.

Job konsulenten Martin svare hver uge at han vil sende mig et referat af vores møder "i morgen".

Sagsmishandler henviser til jobkonsulent som ikke reagere.

Jobplan står der at der er afholdt telefon samtale, men ikke hvad der er aftalt, og jeg skal godkende en aftale som ikke indeholder noget ellers stopper min kontanthjælp, hvad skal jeg gøre ?

Sidst redigeret af dld; 16-02-2017 kl. 12:04.
dld er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-02-2017, 10:51   #2
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af dld Se meddelelser
Jeg er i udvikling forløb ved CM Lassen i Fredericia, jeg er i praktik som skal forløbe hen over 6 mdr, jeg har været der i 2 mdr. nu, målet er revalidering men min sagsmishandler har ikke skrevet det i sagen ?

Mersida, en job konsulent sagde jeg vil have mulighed for at få arbejde der efter praktik forløbet, det ved jeg nu, at det var en direkte løgn.

Jeg har ikke fået udleveret en praktik aftale.

Job konsulenten Martin svare hver uge at han vil sende mig et referat af vores møder "i morgen".

Sagsmishandler henviser til jobkonsulent som ikke reagere.

Jobplan står der at der er afholdt telefon samtale, men ikke hvad der er aftalt, og jeg skal godkende en aftale som ikke indehlder noget ellers stopper min kontanthjælp, hvad skal jeg gøre ?
Du bør bede om aktindsigt, så du kan se, om de ting du mangler ligger i din sag.

Og hvis de ikke gør, så klager du til jobcenterchefen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-02-2017, 12:01   #3
dld
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2016
Lokation: Fredericia
Indlæg: 6
Styrke: 0
dld er ny på vejen
Jeg har sendt en klage.


Jeg har skrevet i klagen.

Til rette vedkommen

Jeg skriver til jer da jeg vil klage over manglende informationer fra jer ang. den job praktik jeg er i. Alt forgår mundtligt og der forligger ikke nogen plan eller praktik aftale. Praktik aftale på et ½ år vil jeg gerne have noget dokumentation for og hvad der videre skal ske.

Pga. min skade ser jeg mig ikke i stand til at påtage mig et job på ordinære vilkår, med mindre der er en form for videreuddannelse.

Tina har forslået tjener, murer, og det sidste har været erhvervskort til bus chauffør, jeg har efterfølgende sagt ja til bus chauffør for at komme i arbejde så hurtigt som muligt, og da jeg siger ja, så afslår Tina Møller og Martin Lindby.


Jeg har desværre ikke nogen som kan tage med som bisidder.

Sidst redigeret af dld; 16-02-2017 kl. 12:09.
dld er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-02-2017, 00:15   #4
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af dld Se meddelelser
Jeg har sendt en klage.


Jeg har skrevet i klagen.

Til rette vedkommen

Jeg skriver til jer da jeg vil klage over manglende informationer fra jer ang. den job praktik jeg er i. Alt forgår mundtligt og der forligger ikke nogen plan eller praktik aftale. Praktik aftale på et ½ år vil jeg gerne have noget dokumentation for og hvad der videre skal ske.

Pga. min skade ser jeg mig ikke i stand til at påtage mig et job på ordinære vilkår, med mindre der er en form for videreuddannelse.

Tina har forslået tjener, murer, og det sidste har været erhvervskort til bus chauffør, jeg har efterfølgende sagt ja til bus chauffør for at komme i arbejde så hurtigt som muligt, og da jeg siger ja, så afslår Tina Møller og Martin Lindby.


Jeg har desværre ikke nogen som kan tage med som bisidder.
Den klage lander med meget stor sandsynlighed på din sagsbehandlers skrivebord.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:34.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension