K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-08-2018, 11:18   #471
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Hvad er retssikkerhed...

Har vores Dronning også et ansvar ?

Svar: Ja.

Åbent brev til Dronningen af Kongeriget Danmark, Margrethe d. II, fra Carl Henrik Rorbeck

Opretholdes Grundlovens forskrift om at alle rigets borgere har ret til arbejde og forsørgelse ?

Grundlovens § 72
Boligen er ukrænkelig. Husundersøgelser, beslaglæggelse og undersøgelse af breve og andre papirer samt brud på post-, telegraf- og telefonhemmeligheden må, hvor ingen lov hjemler en særegen undtaglse, alene ske efter en retskendelse.

Grundlovens § 75 Stk. 2.
Den, der ikke kan ernære sig eller sine, og hvis forsørgelse ikke påhviler nogen anden, er berettiget til hjælp af det offentlige, dog mod at underkaste sig de forpligtigelser, som loven herom byder.

Få svaret her.

Kilde: https://www.facebook.com/groups/dkdo...9250114053972/



Jeg fastholder
- Retssikkerhed er uden partifarve.
- Retssikkerhed er ikke en politisk ideologi.
- Retssikkerhed er almindelig respekt for demokratisk vedtagne love.

- Systematisk ulovlig sagsbehandling praktiseres i stor stil.
- Massive brud på 'God forvaltningsskik' praktiseres i stor stil.
- Alt pga "Måltal", samt bonusser og vederlag til SB, forvaltningcheferne og direktørerne inde i direktionen.

- Ingen SB og jurister stilles til ansvar for deres ulovligheder.
- Der er ingen retssikkerhed.
- Syge og udsatte borgere er retsløse.
- Syge og udsatte borgere dør, begår selvmord og sætter ild til sig selv...

- Alle SB og jurister i sociale sager skal autoriseres... incl juristerne i Ankestyrelsen.
- Juristerne i Ankestyrelsen er tavse.
- Juristerne i Tilsynet (i Ankestyrelsen) er tavse.
- Juristerne hos Borgerrådgiveren i Københavns Kommune er tavse.
- Juristerne hos samt Ombudsmanden er tavs.

- Jobcentre forvalter 'Georg Gearløs' lovgivning, sociale sager afgøres efter 'vurdering' og 'skøn' af inkompetente ufaglærte 'SB' og jurister, incl juristerne i Ankestyrelsen...
- De tavse hykleriske politikere tager udsatte sårbare mennesker som gidsler i et kynisk politisk spil om stemmer.
- Og flere 'politiske medløbere' følger trop med disse politiske hyklere.
.

Sidst redigeret af Kio; 24-08-2018 kl. 11:24.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2018, 15:19   #472
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Ulovlig sagsbehandling. Dokumenteret. Ingen retssikkerhed..

Kilde:
http://www.k10.dk/showthread.php?p=365118#post365118

Web: Og her er det at filmen knækker (igen igen igen...)

Det vil sige at man kan gøre noget der er fuldt ud lovligt....som at optage møder du selv deltager i...ifølge straffelovens paragraf 263 nr 3....og så kan man alligevel blive straffet...

Det giver ingen mening og det giver absolut ingen tiltro til vores retssystem og vores retssikkerhed..


Søndag 26 aug. 2018 Af Victor Emil Kristensen:

https://www.avisen.dk/forbund-i-opro...aspx?nofb=true

Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2018, 16:22   #473
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Retssikkerhedsloven § 3 stk.2 og Vejledning nr. 73 af 03/10/2006

Ulovlig sagsbehandling. Dokumenteret. Ingen retssikkerhed..

Alle er tavse især de politikere der sidder med ansvaret og magten til at ændre disse forhold...

Hvem skal man så klage til ?

Systematisk ulovlig sagsbehandling = ingen retssikkerhed = retsløse borgere og INGEN stilles til ansvar.

Det er i dag mandag d 27 aug 2018.

Jeg ansøgte SOF digitalt via e-boks d 14-06-2018 om affjedret sæde til el-scooter.

Skrev bl.a.:
"Jeg vil gerne bede om at få oplyst svar/sagsbehandlingsfristen
jf Retssikkerhedsloven § 3 stk.2 og Vejledning nr. 73 af 03/10/2006
samt hvor disse er offentliggjort."

Jeg fik digitalt via e-boks d 18-06-2018 oplyst at den gennemsnitlige sagsbehandling pt. er 9 uger.

D 14-08-2018 sender jeg digitalt via e-boks en rykker



Modtager så et telefonopkald d 23 aug 2018 jeg ikke fik taget.

Svarer digitalt via e-boks pr mail:



Det er i dag mandag d 27 aug 2018. Har stadig intet hørt...

Skal jeg så rykke igen og igen og igen og igen og ii hvor lang tid og hvor mange gange
skal men som rykke for svar jf Retssikkerhedsloven § 3 stk.2 samt Vejledning nr. 73 af 03/10/2006



Bekendtgørelse af lov om retssikkerhed og administration på det sociale område LBK nr 188 af 08/03/2018 Gældende
§ 3. "§ 3. Kommunalbestyrelsen skal behandle spørgsmål om hjælp så hurtigt som muligt med henblik på at afgøre, om der er ret til hjælp og i så fald hvilken.

Stk. 2. Kommunalbestyrelsen skal på de enkelte sagsområder fastsætte frister for, hvor lang tid der må gå fra modtagelsen af en ansøgning, til afgørelsen skal være truffet. Fristerne skal offentliggøres. Hvis fristen ikke kan overholdes i en konkret sag, skal ansøgeren skriftligt have besked om, hvornår ansøgeren kan forvente en afgørelse.

§ 3 a. Fristerne efter § 3, stk. 2, skal for afgørelser efter lov om social service offentliggøres på og fremgå tydeligt af kommunens hjemmeside."De skal som det mindste oplyse mig om hvornår de forventer at jeg som borger kan få besked.



Skal jeg virkelig til at tage ned på Thoravej 29, 2400 Kbh. NV og banke i bordet...

HALLOOO I skal fanme overholde loven I møjaber...

Laver jeg eller andre borgere den mindste fejl, så falder der en økonomisk sanktion promte...

Når kommunen laver en "fejl" (ulovlighed) så sker der intet...

"De er uden autorisation, hævet over loven og de ved det...

Noget at sige til man bliver frustreret ?


Kilde Institut for Menneskerettigheder :
Begrebet "retssikkerhed"

Begrebet ”retssikkerhed” dækker over de garantier, der skaber en retsstat. Retssikkerhed sikrer borgere mod vilkårlige, uforudsigelige overgreb fra statens side.

Garantierne er beskrevet i Den Europæiske Menneskerettighedskonvention (EMRK) og en række andre internationale konventioner fra FN, Europarådet og EU.

Et af de centrale principper for en retsstat er, at der er lighed for loven, det vil sige, at loven gælder på samme måde for alle, uanset social status mv.

Et andet centralt princip er, at enhver, som er mistænkt for en forbrydelse, er uskyldig, indtil det modsatte er bevist for en kompetent og uafhængig domstol.

Vrede hilsner ...
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2018, 20:44   #474
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Aug 21 2018 Brev fra BIF Ydelsesservice København "Svar på henvendelse"

"Feriekonto har bekræftet, at de ikke har udbetalt feriepenge til dig den 21. juni 2018"

De kører rundt i deres egne regler og love og kan slet ikke følge med.

Det viser næste brev fra Ydelsesservice København d 26 som kommer bagefter.

At der er regler for, hvordan en kommune skal skrive i et sprog til en borger, så alle kan læse
og uden problemer forstå hvad der bliver skrevet, brydes klart her igen igen igen...

Lovgrundlag/Regler:
Københavns Kommunes "Koncept/skrivevejledning til BIF borgerbreve"

BIFs sprogguide, del 1.: https://www.kk.dk/file/8062/download?token=Qc-Qbkv1

BIFs sprogguide, del 2: https://www.kk.dk/file/8063/download?token=i11-o9bS

Ombudsmanden om God forvaltningsskik: http://www.ombudsmanden.dk/om/ombuds...valtningsskik/

"Der skal skrives forståeligt, respektfuldt og handleanvisende til borgerne. BIFs sprogguide"

"1. Skriv forståeligt. Et godt og læsevenligt sprog tilpasset modtagerens individuelle behov."

"Sprog: En jobplan (brev) er et juridisk bindende dokument for den ledige, a-kassen og Jobcentret.
Det er derfor vigtigt, at jobplanen skrives i et for de tre parter forståeligt sprog."










Mit svar:

Torsdag d 23 aug 2018.

Til
Ydelsesservice København
Postboks 210
1502 København V
[email protected], [email protected]
https://post.borger.dk/?logon=borger...ubjectid=35025

Cc.:
Beskæftigelses- og integrationsborgmester Cecilia Lonning-Skovgaard
Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
Bernstorffsgade 17
1592 København V
[email protected], [email protected]
E-boks: https://minside.borger.dk/post?funct...ailboxid=10516

Cc.:
Statsminister Lars Løkke Rasmussen
Justitsminister Søren Pape Poulsen
Beskæftigelsesborgmester Cecilia Lonning-Skovgaard.
Jens Rohde "retssikkerhedsordfører" ex-medlem af EU-parlamentet for Radikale Venstre
[email protected], [email protected], [email protected]

Cc: Beskæftigelsesudvalget / Folketinget (BEU)samt Beskæftigelsesminister Troels Lund Poulsen
[email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]

Cc: Beskæftigelses- integrationsudvalget København samt overborgmester Frank Jensen.
[email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]

Cc.: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected],
[email protected], [email protected], [email protected], [email protected]

Cc.:
Jobcenter København JKI
Jobcenterchef Maria Bødker Boje - [email protected]
Afdelingschef Teddy S. Rasmussen, Jobcenter Musvågevej – [email protected]
Afdelingschef Tine Hornbak, Center for Jobindsats – [email protected]
Lærkevej 18, 2400 København NV
Mail: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]
E-boks: https://post.borger.dk/?logon=borger...box&mailboxid=
19671&subjectid=38375

Medier og journalister:
[email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected],
[email protected], [email protected], [email protected], [email protected],
[email protected], [email protected], [email protected], [email protected],
[email protected], [email protected], [email protected], [email protected]

Journalnummer: 060564-xxxx

Der skrives.
"Da vi talte sammen, tilkendegav du,
at du kun ønskede at modtage spørgsmål skriftligt, hvorefter du afsluttede
samtalen. Du er derfor ikke bekendt med årsagen til min opringning.
Feriekonto er en delvist privat og delvist offentlig virksomhed. For at
undgå deling af personfølsomme oplysninger, uden dit samtykke, har vi
derfor ikke sendt dine spørgsmål videre til Feriekonto. Du bedes selv
rette henvendelse til Feriekonto, for at få svar på dine spørgsmål.

Mit svar:
Hvad er så grunden til at I ikke SKRIFTLIGT anmodede mig om samtykke
til at sende mine spørgsmål ?

Ydelsesservice hører under BIF.
BIF skal tilgodese og efterkomme mine skånebehov.
Skal Ydelsesservice så ikke også tilgodese og efterkomme mine skånebehov ?
Svar: jo I skal jf loven og god forvaltningsskik.
Et af mine skånebehov er at alt kommunikation med mig skal foregår skriftligt eller ved personlig samtale.
Præcist som jeg sagde i telefonen. Samtalen blev lydoptaget.

-------------------------------------------------------------

SAMTYKKEERKLÆRING.
Jeg, Kim Osbøl, gver hermed skriftligt samtykke til at Ydelsesservice København
kan sende mine spørgsmål videre til Feriekonto.

OBS.: Er sendt via e-Boks, og er derfor lovligt gyldig mht underskrift med Nem-ID.


Sagsbehandlingstid og Svarfrist.
Jeg vil have oplyst hvornår jeg kan forvente et svar Ydelsesservice.

Lovgrundlag:
Retssikkerhedslovens § 3 stk. 2
Ankestyrelsens principafgørelse 26-16 KEN nr 9498 af 06/06/2016 Gældende

OBS.: Er sendt via e-Boks, og er derfor lovligt gyldig mht underskrift med Nem-ID.

Mvh Kim Osbøl
-------------------------------------------------------------


Der skrives:
"Som udgangspunkt, må Ydelsesservice antage, at de informationer vi
modtager fra Feriekonto er i overensstemmelse med de faktiske forhold."

MEN det kan Ydelsesservice så ikke antage, og jeg er garanteret ikke den eneste borger der
oplever disse inkompetente samarbejde mellem Ydelsesservice og Feriekonto, hvor borgerne modtager trusselsbreve om sanktioner om forhold som er 100% direkte falske.

At Ydelsesservice så prøver at give "aben" videre til Feriekonto er også direkte inkompetent.

Ydelsesservice og Feriekonto har et samarbejde her der IKKE virker, så det er BÅDE
Ydelsesservice og Feriekonto der sammen her har et sansvar. Inkompetent.


Der skrives:
"Du bedes oplyse, hvornår du forventer at modtage feriepengene fra Jens
Kolls Turist og fremsende dokumentation herfor."

Så længe jeg ikke får klart svar på, hvordan præcist disse feriepenge bliver modregnet kontanthjælp, §34 særlig støtte og Boligsikring, afholder jeg IKKE ferie.

Jeg gentager, afholder jeg IKKE ferie...


Præcist disse spørgsmål har jeg stillet mange gange i de tidligere mails.

Her har kommunen dvs Ydelsesservice en vejledningspligt som I her igen ikke holder(ULOVLIGT) så jeg som borger kan få et klart forståelligt svar på mine spørgsmål.

Så længe jeg ikke får klart forståeligt svar, vil jeg ikke afholde min ferie.

Jeg har et rådighedsbeløb pga kontanthjælpsloftet på ca 800,- kr pr mdl.

Lovgrundlag:
Forvaltningsloven § 7 LBK nr 433 af 22/04/2014 Gældende
Retssikkerhedsloven § 5 LBK nr 188 af 08/03/2018 Gældende
Bekendtgørelse af lov om retssikkerhed og administration på det sociale område LBK nr 188 af 08/03/2018 Gældende
§ 3. Kommunalbestyrelsen skal behandle spørgsmål om hjælp så hurtigt som muligt med henblik på at afgøre, om der er ret til hjælp og i så fald hvilken.


Og Jeg vil derfor igen hurtigst muligt have et skriftligt digitalt dokumenteret svar på fgl::

- Kim Osbøl har IKKE søgt eller har modtaget feriepenge hverken før eller efter d 21-06-2018 på 4105 kr.

- Kim Osbøl har IKKE oplyst om dette, da Kim Osbøl IKKE har søgt eller modtaget feriepenge hverken før eller efter d 21-06-2018 på 4105 kr og Kim Osbøl har IKKE afholdt ferie...

- at Kim Osbøl IKKE har oplyst og aftalt ferie med jobcentret, da Kim Osbøl IKKE har afholdt ferie.

- Jeg vil også have oplyst hvorfor disse feriepenge på 4,18 dag (4.105,27 kr.) fra Jens Kolls Turist ikke er noteret som "Ikke afholdt ferie" inde på https://privat.atp.dk/FPSe/borger/SeDineFeriepenge.do

- Hvor er disse disse feriepenge på 4,18 dag (4.105,27 kr.) fra Jens Kolls Turist nu noteret henne på borger.dk ?

- Hvilke personer har ansvaret for at Ydelsesservice den 16.7.18 modtager en systemmæssig meddelelse fra Feriekonto at jeg den 2018-06-21 skulle have udbetalt feriepengene og have holdt ferie med Første feriedag d 2017-06-06 ?

- Jeg vil også have oplyst hvilke personer (incl. chefer og dorektører) der har ansvaret for at borgernes feriepenge registreres korrekt inde på https://privat.atp.dk/FPSe/borger/SeDineFeriepenge.do ?

- Jeg vil også have oplyst årsagen til at når en borger ikke afholder sin ferie inden for ferieåret som afslutter d 30-04-2018, hvor henne på borger.dk kan borgeren så SE disse penge henne for den ferie man IKKE har afholdt ?

- Hvilke personer (incl. chefer og dorektører) har ansvaret for denne "fejl" ?

- Og hvad vil I gøre for at denne "fejl" ikke gentager sig, så I UDEN dokumentation igen anklager en borger for at have begået noget ulovligt med trusler om sanktioner ?

-------------------------------------------------------------

Begæring om aktindsigt Offentlighedsloven § 21 stk. 3 på Charlotte Rieland.

Efter modtaget brev i dag vil jeg bede om aktindsigt iht offentlighedsloven § 21 stk. 3 på Charlotte Rieland.

Jeg vil bede om alle stillingsbetegnelser, alle uddannelser, alle arbejdsopgaver, alle lønmæssige forhold samt alle økonomiske bonus- og vederlags-aftaler, tjenesterejser, samt alle oplysninger om disciplinære reaktioner i form af advarsel eller derover.

Jeg forventer indenfor den lovlige frist på 10 dage, jf. § 16, stk. 2 i Forvaltningsloven, at modtage fyldestgørende skriftligt svar på min anmodning.

OBS.: Er sendt via e-Boks, og er derfor lovligt gyldig mht underskrift med Nem-ID.

-------------------------------------------------------------

Vedlæg venligst denne henvendelse i min journal og alle henvendelse til mig skal fremover foregå skriftligt eller ved personligt møde.

--
Med Venlig Hilsen
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-08-2018, 10:54   #475
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Aug 26 2018 Ydelsesservice København Svar på henvendelse

"Partshøring - Vi sendte dig en partshøring 21. august. Vi gør opmærksom svarfristen er den 28. august 2018."

Jeg modtag dette brev d 25 aug, dvs jeg har 3 dage til at besvare i...

1 Svar på henvendelse 24 aug 2018.PDF








1.1 oversendelse af spørgsmål 24 aug 2018.pdf








Mit svar:

Tirsdag d 28 aug 2018.

Til
Ydelsesservice København
Postboks 210
1502 København V
[email protected], [email protected]
https://post.borger.dk/?logon=borger...ubjectid=35025

Til
Beskæftigelses- og integrationsborgmester Cecilia Lonning-Skovgaard
Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
Bernstorffsgade 17
1592 København V
[email protected], [email protected]
E-boks: https://minside.borger.dk/post?funct...ailboxid=10516

Til
Statsminister Lars Løkke Rasmussen
Justitsminister Søren Pape Poulsen
Beskæftigelsesborgmester Cecilia Lonning-Skovgaard.
Jens Rohde "retssikkerhedsordfører" ex-medlem af EU-parlamentet for Radikale Venstre
[email protected], [email protected], [email protected]

Til Beskæftigelsesudvalget / Folketinget (BEU)samt Beskæftigelsesminister Troels Lund Poulsen
[email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]

Til Beskæftigelses- integrationsudvalget København samt overborgmester Frank Jensen.
[email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]

Til: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected],
[email protected], [email protected], [email protected], [email protected]

Til
Jobcenter København JKI
Jobcenterchef Maria Bødker Boje - [email protected]
Afdelingschef Teddy S. Rasmussen, Jobcenter Musvågevej – [email protected]
Afdelingschef Tine Hornbak, Center for Jobindsats – [email protected]
Lærkevej 18, 2400 København NV
Mail: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]
E-boks: https://post.borger.dk/?logon=borger...box&mailboxid=
19671&subjectid=38375

Til Medier og journalister:
[email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected],
[email protected], [email protected], [email protected], [email protected],
[email protected], [email protected], [email protected], [email protected],
[email protected], [email protected], [email protected], [email protected]

Journalnummer: 060564-xxxx - Kim Osbøl


Jeg har modtaget flg breve (vedhæftet):
- 1 Svar på henvendelse 24 aug 2018.PDF
- 1.1 oversendelse af spørgsmål 24 aug 2018.pdf

Der skrives:
"Vi kan se du ikke har rettet henvendelse til Jobcentret og aftalt ferie, hvilket skulle have været gjort inden den 30-04-2018. Dette blev du vejledt om i breve fra K-kassen dateret den 05-03-2018 og den 16-03-2018."

SVAR: Jeg har IKKE rettet henvendelse til Jobcentret og aftalt ferie, FORDI jeg IKKE har afholdt ferie.
Jeg er IKKE påtvunget til at holde ferie, hvis jeg er, så henvis til love og §§...


Der skrives:

"Jobcentret har kompetencen til at bevillige ferie, samt give råd og vejledning på ferieområdet."

SVAR: Korrekt, og Jobcentret har IKKE kompetencen til at tvinge en borger til at holde ferie.

Der skrives:
"Da du ikke har fået aftalt og afholdt ferie inden den 30-04-2018 er muligheden
nu at anmode feriekonto om udbetaling af det forgange ferieårs feriepenge på 4105,27 kr.

SVAR: Som der skrives "er muligheden nu" dvs jeg kan selv vælge om jeg vil holde "ferie".
Hvis der stod "SKAL du aftale ferie"... så ville jeg spørge om lovgrundlag for det.

Der skrives:
"Såfremt du havde valgt at afholde ferie indenfor fristen, altså før den 30-
04-2018, ville dette have haft betydning for din §34 og din boligstøtte, da
modregningen ikke havde været krone for krone og din samlede indtægt
derfor ville have været højere end din sædvanlige indtægt.”"

SVAR: Se og hvad var grunden til at jeg ikke før nu er blevet oplyst om dette ?
Det er sq da yderst relevant i forhold til ens rådighedsbeløb pr mdl...

Der skrives:
"Vi har noteret os, at du har oplyst, at du ikke har fået feriepenge udbetalt 21. juni 2018 og at du har fremsendt dokumentation herfor.
Vi har noteret os, at du ikke har søgt om at få feriepengene udbetalt og at du har oplyst, at du ikke har fået dem udbetalt på et senere tidspunkt.
Vi har noteret os, at du har oplyst, at du ikke har afholdt ferie og som følge heraf heller ikke har aftalt ferie med jobcentret.
Dine oplysninger vil indgå i den videre sagsbehandling"

SVAR: Hvad betyder "Vi har noteret os" præcist ?

Betyder det at I anerkender at jeg:
- ikke har søgt min feriepenge ?
- ikke har modtaget mine feriepenge ?
- ikke har afholdt ferie ?
- at jeg derfor heller ikke har rettet henvendelse til Jobcentret og aftalt ferie ?
- og at jeg er i min fulde ret til at agere som jeg har gjort ?
- Og at "fejlen" ligger hos Ydelsesservice og Feriekonto's samarbejde via borger.dk ?
- Og at jeg burde have en undskyldning for at denne "fejl" er begået ?

Hvad er grunden til at I ikke svarer/formulerer Jer direkte så det ikke kan mistolkes/misforstås ?

Igen må jeg henvise til de regler der er for at skrive til borgerne:

Københavns Kommunes "Koncept/skrivevejledning til BIF borgerbreve"

BIFs sprogguide, del 1.: https://www.kk.dk/file/8062/download?token=Qc-Qbkv1

BIFs sprogguide, del 2: https://www.kk.dk/file/8063/download?token=i11-o9bS

Ombudsmanden om God forvaltningsskik: http://www.ombudsmanden.dk/om/ombuds...valtningsskik/

"Der skal skrives forståeligt, respektfuldt og handleanvisende til borgerne."

"Skriv forståeligt. Et godt og læsevenligt sprog tilpasset modtagerens individuelle behov."

"Sprog: En jobplan (brev) er et juridisk bindende dokument for den ledige, a-kassen og Jobcentret.
Det er derfor vigtigt, at jobplanen skrives i et for de tre parter forståeligt sprog."



Som jeg skrev Torsdag d 23 aug 2018, som jeg endnu ikke har fået klart forståelig svar på vil
jeg derfor igen hurtigst muligt have et skriftligt digitalt dokumenteret utvetydigt svar på fgl::

- Kim Osbøl har IKKE søgt eller har modtaget feriepenge hverken før eller efter d 21-06-2018 på 4105 kr.

- Kim Osbøl har IKKE oplyst om dette, da Kim Osbøl IKKE har søgt eller modtaget feriepenge hverken før eller efter d 21-06-2018 på 4105 kr og Kim Osbøl har IKKE afholdt ferie...

- at Kim Osbøl IKKE har oplyst og aftalt ferie med jobcentret, da Kim Osbøl IKKE har afholdt ferie.



samt, jeg ønsker klart utvetydig svar på fra Ydelsesservice, I har fået en "samtykkeerklæring" så når I modtager klare utvetydige svar fra Feriekonto, så send dem til mig.

- Jeg vil også have oplyst hvorfor disse feriepenge på 4,18 dag (4.105,27 kr.) fra Jens Kolls Turist ikke er noteret som "Ikke afholdt ferie" inde på https://privat.atp.dk/FPSe/borger/SeDineFeriepenge.do

- Hvor er disse disse feriepenge på 4,18 dag (4.105,27 kr.) fra Jens Kolls Turist nu noteret henne på borger.dk ?

- Hvilke personer har ansvaret for at Ydelsesservice den 16.7.18 modtager en systemmæssig meddelelse fra Feriekonto at jeg den 2018-06-21 skulle have udbetalt feriepengene og have holdt ferie med Første feriedag d 2017-06-06 ?

- Jeg vil også have oplyst hvilke personer (incl. chefer og dorektører) der har ansvaret for at borgernes feriepenge registreres korrekt inde på https://privat.atp.dk/FPSe/borger/SeDineFeriepenge.do ?

- Jeg vil også have oplyst årsagen til at når en borger ikke afholder sin ferie inden for ferieåret som afslutter d 30-04-2018, hvor henne på borger.dk kan borgeren så SE disse penge henne for den ferie man IKKE har afholdt ?

- Hvilke personer (incl. chefer og dorektører) har ansvaret for denne "fejl" ?

- Og hvad vil I gøre for at denne "fejl" ikke gentager sig, så I UDEN dokumentation igen anklager en borger for at have begået noget ulovligt med trusler om sanktioner ?
------------------------------------------------------------------------------------------------

Der skrives:
"Partshøring
Vi sendte dig en partshøring 21. august. Vi gør opmærksom svarfristen er den 28. august 2018.

SVAR: Mener I virkelig at denne svarfrist I her giver mig som borger på 7 dage er realistisk og god forvaltningsskik ?

Dette brev modtag jeg d 25 aug 2018.

Nu vil I have svar inden d 28 aug.

Det er 3 dages svarfrist...

Hvor henne I loven står skrevet, at det er okay at give en borger 3 dages svarfrist ?


Der skrives:
Såfremt du ikke har mulighed for at svare på vores anmodning, inden for fristen kan du få forlænget fristen. Såfremt du har behov for en forlængelse skal du kontakte Ydelsesservice, med oplysning om, hvornår du forventer at kunne besvare partshøringen og hvad der er årsagen til din anmodning om forlængelse. Vi vil herefter tage stilling til din anmodning."

SVAR: 3 dages svarfrist på dette brev på 3 siders djøfferisk formuleret utvetydig skrivelse...

Inkompetent og direkte brud på God forvaltningsskik mm...

Og gælder det begge veje, dvs skal jeg have svar fra Ydelsesservice OG Feriekonto inden d 28 aug ?

Hvad er svarfristen for Feriekonto, når Ydelsesservice for en borger retter henvendelse ?

Jeg vil have svar på denne skrivelse inden 4 dage... incl svarene fra feriekonto som de forvaltningschefer i

Kan I nå det...?

Og er dette et "standard tekst" eller mener I stadig at denne sag ikke er belyst nok ?

Når I så skriver:
"Såfremt du har behov for en forlængelse skal du kontakte Ydelsesservice, med oplysning om, hvornår du
forventer at kunne besvare partshøringen og hvad der er årsagen til din anmodning om forlængelse. "

så må jeg spørge:
- hvad er svarfristen for Ydelsesservice når en borger retter henvendelse ?
- hvor er disse svarfrister offentliggjort jf Bekendtgørelse af lov om retssikkerhed og administration på det sociale område LBK nr 1064 af 21/08/2018 Gældende § 3. stk 2 ?
- har Ydelsesservice behov for en forlængelse af svarfristen til mig, dvs inden 4 dage fra i dag af ?
- hvis Ydelsesservice behov for en forlængelse af svarfristen, hvad er så årsagen til Ydelsesservice anmodning om forlængelse ?


------------------------


Vedr 1.1 oversendelse af spørgsmål 24 aug 2018.pdf (vedhæftet)

Der skrives:
"Feriekonto oplyste, at der ikke var udbetalt feriepenge fre Feriekonto den 21. juni 2018, at det var
Jens Kolls Turist, der havde oplyst, at Kim Osbøl havde afholdt ferie fra 6. juli 2017 og at Feriekonto
havde anmodet Jens Kolls turist om at udbetale feriepengene til Kim Osbøl."


KLAGE og SVAR og SPØRGSMÅL som ønskes besvaret utvetydigt:

Hvordan fanen i helvede kan det være lovligt, at Jens Kolls Turist UDOKUMENTERET UDEN MIN UNDERSKRIFT,
kan oplyse Feriekonto om, at Kim Osbøl havde afholdt ferie fra 6. juli 2017 ?

Og hvordan fanen i helvede kan det være lovligt at Feriekonto så sender disse oplysninger videre til
Ydelsesservice, UDEN at checke om borgeren har underskrevet og givet sin accept hertil ?

Og hvordan fanen i helvede kan det være lovligt at Ydelsesservice så bare sagsbehandler ud fra disse oplysninger,
UDEN at checke om borgeren har underskrevet og accepteret det ?

Og hvor henne i "systemet" kan borgeren se hvor disse feriepenge nu står registreret inde på borger.dk ?

Jeg kan IKKE se dem nogle steder...

Er der slet ingen alarmklokker der ringer her.. jeg gentager UDEN MIN UNDERSKRIFT og accept ?

Dette vil jeg have en skriftlig utvetydig redegørelse for fra både Feriekonto og Ydelsesservice på.

Fra Feriekonto:
- hvilke personer fra Jens Kolls Turist havde oplyst (og hvordan) at Kim Osbøl havde afholdt ferie fra 6. juli 2017 ?
- hvilke personer fra Feriekonto har modtaget disse oplysninger fra Jens Kolls Turist ?
- hvilke personer fra Feriekonto har oplyst Ydelsesservice at Kim Osbøl havde afholdt ferie fra 6. juli 2017 ?
- hvilke personer fra Feriekonto har anmodet Jens Kolls Turist om at udbetale feriepengene til Kim Osbøl ?
- hvilke personer fra Feriekonto har ansvaret for at modtagelse af oplysninger fra arbejdsgivere, uden borgerens
underskrift, er korrekte og lovlige ?
- hvilke personer fra Feriekonto har ansvaret for at modtagelse af oplysninger fra arbejdsgivere, uden borgerens
underskrift, er korrekte og lovlige, INDEN de sendes videre til Ydelsesservice ?
- Jeg vil også have oplyst hvilke personer (incl. chefer og direktører) der har ansvaret for at borgernes feriepenge
registreres korrekt inde på https://privat.atp.dk/FPSe/borger/SeDineFeriepenge.do ?
- Jeg vil også have oplyst årsagen til at når en borger ikke afholder sin ferie inden for ferieåret som afslutter
d 30-04-2018, hvor henne på borger.dk kan borgeren så SE disse penge henne for den ferie man IKKE har afholdt ?
- Hvilke personer (incl. chefer og direktører) har ansvaret for denne "fejl" ?

Fra Ydelsesservice
- hvilke personer fra Ydelsesservice har modtaget disse oplysninger fra Feriekonto ?
- hvilke personer fra Ydelsesservice har ansvar for at checke om disse oplysninger er korrekt og at borgeren har
UNDERSKREVET og accepteret oplysningerne ?
- Hvilke personer har ansvaret for at Ydelsesservice den 16.7.18 ikke kontrollere (at jeg har underskrevet og sccepteret)
den systemmæssig meddelelse fra Feriekonto, at jeg den 2018-06-21 skulle have udbetalt feriepengene og have holdt ferie med Første
feriedag d 2017-06-06 ?
- Jeg vil også have oplyst hvilke personer (incl. chefer og direktører) der har ansvaret for at borgernes feriepenge
registreres korrekt inde på https://privat.atp.dk/FPSe/borger/SeDineFeriepenge.do ?
- Hvilke personer (incl. chefer og direktører) har ansvaret for denne "fejl" ?

- Og hvordan vil Ydelsesservice og Feriekonto agere så denne "fejl" ikke gentager sig, så I UDEN dokumentation
og UNDERSKRIFT igen anklager en borger for at have begået noget ulovligt med trusler om sanktioner ?”


Som sædvanlig kræver jeg at loven overholdes, derfor vil bede oplyst om sagsbehandlingsfristen på min henvendelse.

Sagsbehandlingsfristen skal fremgå af kommunens hjemmeside. Hvis fristen ikke kan overholdes i
en konkret sag, skal borgeren have skriftlig besked om, hvornår afgørelsen kommer.

Lovgrundlag:
Retssikkerhedsloven § 3. § 3a, § 4 og § 5 bl.a.
Vejledning nr. 73 af 03/10/2006.
Bekendtgørelse af lov om retssikkerhed og administration på det sociale område LBK nr 1064 af 21/08/2018 Gældende
SKR nr 9384 af 30/05/2018 Gældende


Jeg kræver også en personlig undskyldning at jeg som retskaffen borgen der altid har haft orden i
mine sager, inkompetent hænges ud som social bedrager med trusler om sanktioner...

Hvor mange syge, nedslidte og udsatte borgere har modtaget sådanne henvendelser og hænges ud som
social bedrager med trusler om sanktioner ?

Hvor mange syge, nedslidte og udsatte borgere har overskuddet og evnen til at gøre opmærksom på
og svare igen på sådanne usande udokumenterede trusler om sanktioner ?

Vedlæg denne henvendelse i min sag og skriftlig svar ønskes hurtigst muligt...


Mvh ...
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-09-2018, 14:29   #476
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Aug 30 2018 FerieKonto Vedr. henvendelse fra Københavns kommune




Mit Svar:

Lørdag d 1 sept 2018.

Til
Feriekonto
Louise Starup
Kundechef – AUB, SFS, Feriepengeinfo og Feriekonto

E-mail: [email protected]

Pia Højrup Clausen
Centerdirektør, Hillerød - særligt helhedsorienteret kontrol, kvalitet & klager, opkrævning og udbetaling

E-mail: [email protected]

Mail: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]
Kontakt via E-boks:
https://post.borger.dk/?logon=borger...mailboxid=4246
https://atp.egki.dk/1002/D5994061002...style=borgerdk

Ydelsesservice København
Postboks 210
1502 København V
[email protected], [email protected]
https://post.borger.dk/?logon=borger...ubjectid=35025

Til
Beskæftigelses- og integrationsborgmester Cecilia Lonning-Skovgaard
Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
Bernstorffsgade 17
1592 København V
[email protected], [email protected]
E-boks: https://minside.borger.dk/post?funct...ailboxid=10516

Til
Statsminister Lars Løkke Rasmussen
Justitsminister Søren Pape Poulsen
Jens Rohde "retssikkerhedsordfører" ex-medlem af EU-parlamentet for Radikale Venstre
[email protected], [email protected], [email protected]

Til Beskæftigelsesudvalget / Folketinget (BEU)samt Beskæftigelsesminister Troels Lund Poulsen
[email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]

Til Beskæftigelses- integrationsudvalget København samt overborgmester Frank Jensen.
[email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]

Til: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]

Til
Jobcenter København JKI
Jobcenterchef Maria Bødker Boje - [email protected]
Afdelingschef Teddy S. Rasmussen, Jobcenter Musvågevej – [email protected]
Afdelingschef Tine Hornbak, Center for Jobindsats – [email protected]
Lærkevej 18, 2400 København NV
Mail: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]
E-boks: https://post.borger.dk/?logon=borger...box&mailboxid=
19671&subjectid=38375

Cc.: Medier og journalister:
[email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected],
[email protected], [email protected], [email protected], [email protected],
[email protected], [email protected], [email protected], [email protected],
[email protected], [email protected], [email protected], [email protected]

Journalnummer: 060564-xxxx- Kim Osbøl

I forlængelse af min Klage d 28 aug 2018 har jeg modtaget et brev fra Feriekonto UDEN NAVN PÅ....

Vedhæftet:
- KLAGE og SVAR og SPØRGSMÅL på Ydelsesservices partshøring-breve Svar på henvendelse 24 aug 2018.pdf
- Vedr. henvendelse fra Københavns kommune.pdf


Brevet er direkte inkompetent formuleret og giver IKKE svar på de spørgsmål jeg har stillet.

Det er igen en akademisk, djøfferisk tvetydig og uklart formuleret skrivelse, hvor man fralægger
sig alt ansvar.

Jeg vil have navnet på denne person der har skrevet dette, samt navnet på de chefer og direktører
der har ansvaret over for denne person.

Det er DIRETKTE brud på God Forvaltningsskik jf Ombudsmanden...

Skal borgere bare hænges ud som socialbedragere af FerieKonto og Ydelsesservice, at de har hævet nogle
feriepenge, UDEN at FerieKonto og Ydelsesservice skulle kunne fremvise dokumentation på at borgeren har
underskrevet og accepteret dette ?

HVEM HAR OG STILLES TIL ANSVAR HER ?

Der skrives:
"Vi har modtaget mail fra Københavns kommune, som bedes os svare på dine spørgsmål vedr.
oplysninger videregivet til Ydelsesservice."


Nemlig og jeg afventer stadig svar.


Der skrives:
"Feriepengeinfo har videregivet de oplysninger, vi modtager gennem Arbejdsgivernes Centrale
Ferieregister(ACF). Det er også disse oplysninger, der udstilles på borger.dk"


SPØRGSMÅL:
- Hvordan har Feriekonto (Feriepengeinfo) modtaget disse oplysninger fra Arbejdsgivernes Centrale
Ferieregister (ACF)(digitalt, skriftligt, telefonisk)?

- Har Feriekonto (Feriepengeinfo) kontrolleret at jeg Kim Osbøl har underskrevet og derved givet min accept,
inden Feriekonto sender disse oplysninger videre til ydelsesservice København ?

- Kan Feriekonto (Feriepengeinfo) dokumentere at jeg Kim Osbøl har underskrevet og derved givet min accept,
inden Feriekonto sender disse oplysninger videre til ydelsesservice København ?

- Hvilke chefer og ledere hos Feriekonto (Feriepengeinfo) har det overordnede ansvar for at oplysninger de
modtager fra ACF er korrekte og at jeg Kim Osbøl har underskrevet dem, inden De sender dem til Feriekonto ?

Spørgsmål vedr Arbejdsgivernes Centrale Ferieregister(ACF)

- Har Arbejdsgivernes Centrale Ferieregister (ACF) kontrolleret at jeg Kim Osbøl har underskrevet og derved
givet min accept, INDEN ACF sender disse oplysninger videre til Feriekonto ?

- Kan Arbejdsgivernes Centrale Ferieregister (ACF) dokumentere at jeg Kim Osbøl har underskrevet og derved
givet min accept, INDEN ACF sender disse oplysninger videre til Feriekonto ?

- Præcist hvilke personer fra Arbejdsgivernes Centrale Ferieregister (ACF) har videregivet disse oplysninger
til feriekonto ?

- Hvordan er disse oplysninger videregivet (digitalt, skriftligt, telefonisk)?

- Hvilke chefer og ledere hos ACF har det overordnede ansvar for at oplysninger er korrekte og at jeg
Kim Osbøl har underskrevet dem, inden De sender dem til Feriekonto ?


Der skrives:
"Din arbejdsgiver Jens Kolls Turist har en kollektiv overenskomst, der kræver indberetning til
Arbejdsgivernes Centrale Ferieregister(ACF). Vi kan derfor ikke give svar på, hvordan eller hvornår
feriepengene er søgt eller udbetalt."


SPØRGSMÅL:
- Hvordan indberetter arbejdsgiver Jens Kolls Turist til Arbejdsgivernes Centrale Ferieregister (digitalt, skriftligt, telefonisk)?

- Kan Arbejdsgivernes Centrale Ferieregister(ACF) fremvise dokumentation for, at jeg Kim Osbøl har underskrevet
og derved givet min accept, INDEN ACF sendte disse oplysninger videre til Feriekonto ?


Jeg fastholder at få klart utvetydig svar fra FerieKonto på mine spørgsmål, så jeg og andre borgere
ikke inkompetent hænges ud som socialbedragere og bliver truet med sanktioner UDEN at der kan fremvises
dokumenteret bevis at borgeren har underskrevet og givet sin accept.

I denne IT alder vi lever I, ved vi alle at man skal logge på men NemId bl.a. på Arbejdsgivernes
Centrale Ferieregister (ACF), dvs at der må foreligge dokumentation på disse spørgsmål.

DERFOR:
- Jeg vil have oplyst hvorfor disse feriepenge på 4,18 dag (4.105,27 kr.) fra Jens Kolls Turist NU ikke
er noteret som "Ikke afholdt ferie" inde på https://privat.atp.dk/FPSe/borger/SeDineFeriepenge.do

- Hvor er disse disse feriepenge på 4,18 dag (4.105,27 kr.) fra Jens Kolls Turist nu registreret henne på borger.dk ?

- Hvor kan jeg som borger nu se disse feriepenge på 4,18 dag (4.105,27 kr.) fra Jens Kolls Turist henne ?

- Hvilke personer har ansvaret for at Ydelsesservice den 16.7.18 modtager en systemmæssig meddelelse fra
Feriekonto at jeg den 2018-06-21 skulle have udbetalt feriepengene og have holdt ferie med Første
feriedag d 2017-06-06 ?

- Hvilke personer (incl. chefer og direktører) der har ansvaret for at
borgernes feriepenge registreres korrekt inde på https://privat.atp.dk/FPSe/borger/SeDineFeriepenge.do ?

- Jeg vil også have oplyst årsagen til at når en borger ikke afholder sin ferie inden for ferieåret
som afslutter d 30-04-2018, hvor henne på borger.dk kan borgeren så SE disse penge henne for den
ferie man IKKE har afholdt ?

- Hvilke personer (incl. chefer og direktører) har ansvaret for denne "fejl" ?

- Og hvad vil FerieKonto og Ydelsesservice gøre for at denne "fejl" ikke gentager sig, så Ydelsesservice UDEN
dokumentation igen anklager en borger for at have begået socialbedrageri med trusler om sanktioner ?



KLAGE og SPØRGSMÅL som ønskes besvaret utvetydigt af Feriekonto:


- Hvordan fanen kan det være lovligt, at Jens Kolls Turist, UDOKUMENTERET OG UDEN MIN UNDERSKRIFT,
kan oplyse Feriekonto om, at jeg Kim Osbøl havde afholdt ferie fra 6. juli 2017 ?

- Og hvordan fanen kan det være lovligt at Feriekonto så sender disse oplysninger videre til
Ydelsesservice, UDEN at checke om borgeren har underskrevet og givet sin accept hertil ?

- Og hvordan fanen kan det være lovligt at Ydelsesservice så bare sagsbehandler ud fra disse oplysninger,
UDEN at kontrollere om borgeren har underskrevet og accepteret det ?

- Hvor henne i "systemet" kan borgeren se hvor disse feriepenge for IKKE AFHOLDT FERIE nu står registreret
inde på borger.dk ?

Jeg kan IKKE se disse feriepenge nogle steder...!


SAMT jeg gentager:

- hvilke personer fra Jens Kolls Turist havde oplyst (og hvordan) at jeg Kim Osbøl havde afholdt ferie fra 6. juli 2017 ?

Dette kan checkes når personen fra Jens Kolls Turistlogger sig digitalt ind via NemId på Arbejdsgivernes Centrale Ferieregister (ACF)...!

- hvilke personer fra Feriekonto (og hvordan) har modtaget disse oplysninger fra Jens Kolls Turist ?

- hvilke personer fra Feriekonto (og hvordan) har oplyst Ydelsesservice at Kim Osbøl havde afholdt ferie fra 6. juli 2017 ?

- hvilke personer fra Feriekonto (og hvordan) har anmodet Jens Kolls Turist om at udbetale feriepengene til Kim Osbøl ?

- hvilke personer fra Feriekonto har ansvaret for at modtagelse af oplysninger fra arbejdsgivere, uden borgerens
underskrift, er korrekte og lovlige ?

- hvilke personer fra Feriekonto har ansvaret for at modtagelse af oplysninger fra arbejdsgivere, at borgerne
HAR underskrevet og givet sin accept til dette ?

- hvilke personer fra Feriekonto har ansvaret for at modtagelse af oplysninger fra arbejdsgivere, uden borgerens
underskrift, er korrekte og lovlige, INDEN de sendes videre til Ydelsesservice ?

- Jeg vil også have oplyst hvilke personer (incl. chefer og direktører) der har ansvaret for at borgernes feriepenge
registreres korrekt inde på https://privat.atp.dk/FPSe/borger/SeDineFeriepenge.do ?

- Jeg vil også have oplyst årsagen til at når en borger ikke afholder sin ferie inden for ferieåret som afslutter
d 30-04-2018, hvor henne på borger.dk kan borgeren så SE disse penge henne for den ferie man IKKE har afholdt ?
- Hvilke personer (incl. chefer og direktører) har ansvaret for denne "fejl" ?

- Og hvordan vil Feriekonto og Ydelsesservice sammen agere fremadrettet så denne "fejl" ikke gentager sig, så
I UDEN dokumentation og UDEN UNDERSKRIFT fra borgeren igen anklager en borger for at have begået socialbedrageri
med trusler om sanktioner ?

--
Med Venlig Hilsen
.

Sidst redigeret af Kio; 01-09-2018 kl. 14:32.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-09-2018, 19:27   #477
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Politikerne er stadig tavse...

Valgkampen til næste #folketingsvalg er i fuld gang.

Og Karsten Hønge skriver nu private beskeder til mig.

Det eneste jeg kræver er at få svar på hvor Karsten Hønge og SF står op til næste #folketingsvalg.

Er det for meget forlangt af en offentlig politiker som påstår han er til for arbejderklassen ?

Og så spørger jeg ikke engang ind til hvorfor SF stemte JA til "ghettopakken".

Mere info om dette kan fås her: Almen modstand - Forsvar beboerdemokratiet

Stiller man op som offentligt politiker må man påregne kritik fra vælgerne hvis man ikke påtaler sandheden og bare taler uden om.

Jeg er selv gammel fagforeningsmand har bl.a. tage alle FIU kurserne.

Så en gang til for Prins Knud og Karsten Hønge beskæftigelsesordfører (SF).

- Mener Karsten Hønge og SF at der foretages åbenlyst systematisk ulovlig sagsbehandling pga 'måltal' ?

- Mener Karsten Hønge og SF at SB og jurister i sociale sager skal autoriseres og derved stå personligt til ansvar over for loven ?

- Mener Karsten Hønge og SF at jobcenterchefer og forvaltningschefer INCL Direktionen i BIF skal stå personligt til ansvar over for loven ?

- Mener Karsten Hønge og SF at mange borgere åbenlyst fratages deres retssikkerhed ?

Så længe vi retsløse borgere ikke får klart svar på disse spørgsmål fra Karsten Hønge og SF m.fl er der kun ET ord som jeg kan komme i tanke på: #HYKLER...

Hør og se f.eks her hvordan Karsten Hønge Aug 23. 2018 behændigt prøver at snakke udenom... igen..

Det selv efter at et stort antal borgere fortæller ham at de er udsat for systematisk ulovlig sagsbehandling i over 1 time (del 1 til 5)

Aug 23. 2018. Karsten Hønge, SF Lyttemøde - Førtidspension Flexjob (6 af 6)

Det er UT der filmer og stiller spørgsmålet.. igen...

Hvordan fanen har Karsten Hønge og SF tænkt sig at hjælpe de borgere der stemmer på dem, hvis de ikke troværdig påtaler de faktiske ulovlige forhold i samfundet hvor borgere fratages deres RETSSIKKERHED?

Mig kan De ikke lulle i søvn med deres valgflæsk...

#valgflæsk #rØvrendt #dkpol #KarstenHønge #SF (@SFpolitik)"hadets

Mvh Kim Osbøl
#hadetssange #bieringchemnitz #denfrie





P.S. Glemte at svare på Karsten Hønge privatbesked.
1.
Karsten jeg spammer ikke din væg med opslag.
Jeg opslår intet på din eller SF's væg.
Jeg opslår alle mine post på min egen og min gruppers vægge.
Det hedder "at tagge" folk Karsten.
Måske du skulle tage et IT og FB kursus i sociale medier.

2.
Du har ikke svaret på spørgsmålene overhovedet.
Du har slet ikke reageret på dem andet end at sende mig denne PM.
Havde du det havde jeg postet dem.
Du kan stadig nå at svare på dem, du hopper bare ind og gør det.
Linkene til mig og mine grupper ses nederst på denne post.
Og gør det nu offentligt så alle borgere op til næste valg kan se hvad du skriver ik ?

3.
Jeg er ikke uenig med dig. Kræver blot klart svar.
Rent faktisk er jeg ret enig med dig på mange punkter.
Bare ikke her mht din og SF's tavshed om af folk er retsløse.
Der er ingen retssikkerhed.
Heller ikke med at du og SF ikke mener at SB og jurister i sociale sager
skal stå personligt til ansvar over for loven.
Dvs De kan bare blive ved med at bryde loven pga 'måltal'
Hyklerisk så det batter...

4.
Jeg forsætter i samme spor så længe du og SF ikke svare på vores spørgsmål.
Det er ligesom med små børn, tusindvis af gentagelser, så må man håbe det trænger ind på et tidspunkt.
Og det er ikke uanset hvad du siger og gør...
Du og SF gør jo intet for fanen, I er tavse om at der ingen retssikkerhed er.
Hvor meget dokumentation vil du have for fanen ?

5.
Jeg stopper aldrig, har nævnt det før:
https://www.facebook.com/permalink.p...79470472253510

"Tirsdag d 21 nov 2017. #kv2017

Det handler om retssikkerhed.
Det handler om frihed.

Prisen for frihed er høj!
Er du villig til at betale denne pris?

Husk frihedskæmperne under 2 verdenskrig.

Så ja, jeg er villig til at betale denne pris.
Og jeg giver aldrig op, før vi får vores retssikkerhed og frihed tilbage,,,"


Du kan f.eks som de 3 ufaglærte, inkompetente SB som udfører disse systematiske ulovligheder
pga måltal, anmelde mig til politiet for chikane. Hint: straffelovens § 119a hvis du ikke
kan få en af SF's advokater til at finde en anden lov at anmelde mig for.

Selv København kommunens advokatfirma DLA Piper mener at jeg bare udøver min ytringsfrihed
https://www.bt.dk/nyheder/klar-til-p...erledes-pa-det

Jeg vil bede dig om fremover at kun kommunikere med mig offentligt så alle borgere kan give
sit besyv med hvad de mener og alle kan se hvor du og SF står her op til næste #folketingsvalg.

Og bare rolig, sandheden skal nok komme frem før eller siden.
Så kan alle se hvem der er hykleriske politikere og hvem der er troværdige.

Mvh Kim Osbøl
#hadetssange #bieringchemnitz #denfrie
.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2018, 13:28   #478
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
"jeg er ikke skuespiller, det her er jo mit liv"

Citat: Kim Osbøl - Politikken fredag d 7 sept 2018



Kilde: https://www.facebook.com/events/2056...4915042387675/

Jeg fastholder
- Retssikkerhed er uden partifarve.
- Retssikkerhed er ikke en politisk ideologi.
- Retssikkerhed er almindelig respekt for demokratisk vedtagne love.

- Systematisk ulovlig sagsbehandling praktiseres i stor stil.
- Massive brud på 'God forvaltningsskik' praktiseres i stor stil.

- Ingen SB og jurister stilles til ansvar for deres gerninger.
- Der er ingen retssikkerhed.
- Syge og udsatte borgere er retsløse.
- Syge og udsatte borgere begår selvmord og sætter ild til sig selv...

- Alle SB og jurister i sociale sager skal autoriseres... incl juristerne i Ankestyrelsen.
- Juristerne i Ankestyrelsen er tavse.
- Juristerne i Tilsynet (i Ankestyrelsen) er tavse.
- Juristerne hos Borgerrådgiveren i Københavns Kommune er tavse.
- Juristerne hos samt Ombudsmanden er tavs.

- Og de "troværdige" hykleriske politikerne er stadig tavse

- Jobcentre forvalter 'Georg Gearløs' lovgivning, sociale sager afgøres efter 'vurdering' og 'skøn' af inkompetente ufaglærte 'SB' og jurister, incl juristerne i Ankestyrelsen...
- De tavse hykleriske politikere tager udsatte sårbare mennesker som gidsler i et kynisk politisk spil om stemmer.
- Og flere 'politiske medløbere' følger trop med disse politiske hyklere.

#dkpol #hyklere #rØvrendt #hadetssange #denfrie #bieringchemnitz
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-09-2018, 08:21   #479
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
HADETS SANGE (Netkrigerne)

Et smugkig inden premieren i aften.

Velkommen til HADETS SANGE, hvor en gruppe af virkelighedens netkrigere indtager Den Frie Udstillingsbygning.

Nogen vil kalde dem hadere, men de kæmper for det som er bedst for vores samfund, og det liv som vi alle fortjener.

De har ret til at sige deres mening, og nogen gange bliver de nødt til at sige sandheden højt, så alle kan høre den.

Netkrigere kæmper for retfærdighed, for et bedre samfund og det liv som vi alle fortjener.
De har ret til at sige deres mening og de kan ikke holde kæft.


Idé og koncept: Biering/Chemnitz er prisbelønnede instruktør Tue Biering og scenograf Marie Rosendahl Chemnitz,
som stod bag bl.a Blumenbach Instituttet, Staying Alive og Familieudredning.

Kirstine Fogh Vindelev er komponist og musiker.
Lyd: Rune Abel
Producent: Annette Max Hansen/Biering/Chemitz i samarbejde med Den Frie Udstillingsbygning.

Samt Ludvig Brostrup, Luna Stage Kramer, Martin Danielsen Barnung og mange mange flere arbejder for fuld udblæsning på at omskabe Den Frie til en performativ totalinstallation...

Virkelighedens VÆRDI-internetkrigere:
Heidi Asbjørn Freke, Kim Osbøl, Thomas Thormod Telner, Claus Jonassen og Linda Nielsen

Berlingske d 5. sept 2018:
Netkrigerne »Der var også engang, hvor vi lo ad dem, der ville give kvinder stemmeret«

På FB: https://www.facebook.com/events/2056207967925050/

Biletter: https://www.teaterbilletter.dk/fores...r/hadets-sang/

#dkpol #hyklere #rØvrendt #hadetssange #denfrie #bieringchemnitz

Video: https://youtu.be/qXJe-SQ6zXU

Eller Klik på billedet for at se videoen.

Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-09-2018, 00:00   #480
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
'Hadets Sange' - Værdikriger#5

Lørdag d 8 sept 2018.
Note: Premiere vel overstået. Så må vi se hvad anmelderne skriver.

Tillad mig at korrigere og tilføje.

Jeg er født d 6 maj 1964 dvs jeg er 54 år gammel.

"Nu kæmper han for at få retssikkerheden tilbage og for bedre (og LOVLIG) behandling af borgerne."

"Han mener (Nej, jeg ved og kan dokumentere) at ”massive brud på God forvaltningsskik praktiseres i stor stil og at ingen stilles til ansvar for det”.
--------------------------------------------
Kim Osbøl, 54 år
Kampsag: ”Systematisk ulovlig sagsbehandling. Dokumenteret - Hvor er retssikkerheden?”.


Kim Osbøl har arbejdet hele sit liv, indtil han fik slidgigt i begge knæ, og nu går med krykker eller bevæger sig rundt i sin el-scooter (se alle mine diagnoser herunder mine bemærkninger)

Hans egen oplevelse med sagsbehandlere i Københavns kommune har gjort ham indigneret og rasende.

Nu kæmper han for at få retssikkerheden tilbage og for bedre (og LOVLIG) behandling af borgerne.

Kim er med egne ord ”en handicappet borger der tør stå frem og påtale sandheden… og er politianmeldt for det.”

Han dokumenterer alt og tilbyder sig selv som gratis bisidder for andre borgere ved Jobcenter Lærkevej i København.

Han mener (Nej, jeg ved og kan dokumentere) at ”massive brud på God forvaltningsskik praktiseres i stor stil og at ingen stilles til ansvar for det”.

De magtesløse borgere befinder sig, ifølge Kim, i et kafkask cirkus uden nogen retssikkerhed, de tavse politikere er hyklere og ingen vil stå ved hvad der egentlig foregår.

Virkelighedens ærlige værdi-internetkrigere, som ikke er 'bange':
Heidi Asbjørn Freke, Kim Osbøl, Thomas Thormod Telner, Claus Jonassen og Linda Nielsen
--------------------------------------------
Og tillad mig at korrigere og tilføje til bl.a.mht mine diagnoser.

Jeg er født d 6 maj 1964 dvs jeg er 54 år gammel.

Min LÆ 125 statusattest pr 5 april 2017 kan ses her:
http://www.k10.dk/showthread.php?t=35157

LÆ 125 Statusattest pr 28. dec 2017 her:
http://www.k10.dk/showthread.php?t=35157&page=35

Min tilstand er kun forværret som sidste LÆ 265 pr 26 marts 2018 kun bekræfter.

Det samme med min Funktionsevnebeskrivelse pr 27.06.2018.

Mit Forløb siden 25 nov 2011 med Jobcenter København:
http://www.k10.dk/showpost.php?p=360513&postcount=349

Jeg har intet at skjule... eller være bange for.

Jeg fastholder
- Retssikkerhed er uden partifarve.
- Retssikkerhed er ikke en politisk ideologi.
- Retssikkerhed er almindelig respekt for demokratisk vedtagne love.

Kilde her eller klik på billedet.



#dkpol #hyklere #rØvrendt #hadetssange #denfrie #bieringchemnitz
.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension