K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-03-2014, 11:10   #1
Trissen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 13-02 2014
Indlæg: 7
Styrke: 0
Trissen er ny på vejen
Fastholdelsesflexjob

Hejsa. Har lige været til "samtale" på kommunen, skal have en skånerapport fra min arbejdsplads på et år, kan man ikke komme udenom den, da der er gjort alt for at gøre det nemmere for mig. Når det er et fastholdelses flexjob, skal man så i arbejdsprøvning et andet sted? Er det ok at sagsbehandlerne siger at jeg bare kan gå ned i tid, jeg er på 30 timer. Det var ikke en særlig god oplevelse at være hos sagsbehandlerne. Jeg arbejder i en fritidsklub, kører det kreative værksted i 16 timer om ugen, laver mad til børnene og gør rent i den resterende tid. Har været indenfor sygehusvæsenet og ældreplejen i mange år, og før det bager og konditor, jeg er nedslidt i ryg og hofter, har fået en ny hofte pga.slid og jeg er kun 54 år. Har daglige smerter, og indtager sm.stillende hver dag.
Mvh Trissen
Trissen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2014, 11:25   #2
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Kender ikke helt svaret, da jeg ikke kan se om du er tilkendt fleksjob eller ej?

Du bør dog kontakte din fagforening, for at få dem med som part, i en sag om afklaring, eller lign.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2014, 12:08   #3
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
er du i fleksjob? for så virker det da som en god ide, at gå ned i tid, hvis du ikke er i fleks og gerne vil, så er det meget sjælendt man kan arbejdes prøves på kun en arbejdes plads.

Og så har du nok lang vej igen, den der med fastholdes i eget job, je den virker ret sjælendt.
Dels fordi ,så er du ikke afprøvet i medicin og andet arbejde, der mangler lægepapir og alt skal afprøve først og så er jobbet som regel, røget til anden side
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension