K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-01-2012, 13:32   #11
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Olsen22 Se meddelelser
Tak for dit svar...

Jeg har selv fået af vide jeg ikke kan få ferie overhovedet i den periode og det vil jeg bare være ked af også hvis det skulle blive forllænget .....
Du har som sådan heller ikke krav på ferie, men du kan få fri hvis det er en lovlig grund ( f.eks læge, sygehus o.a. ) du kan også få fri hvis du har børn i pasning, og pasningen er lukket i ferien ).

Nogen gange kan der også aftales lidt ferie med sagsbehandleren, hvis du spørger pænt.

Ved så ikke om de nye regler om at kontanthjælpsmodtagere har ret til aktiveringsfrihed ændrer på det, så vi kan tage ferie i arbejdsprøvning.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2012, 17:19   #12
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Olsen22 Se meddelelser

Jeg har selv fået af vide jeg ikke kan få ferie overhovedet i den periode og det vil jeg bare være ked af også hvis det skulle blive forllænget .....

Lyder som et "træls" sted du skal arbejdsprøves, er det ikke muligt at finde et sted hvor det er mennesker og ikke; uhumane personer der arbejder ??? -for eller vil jeg ønske dig: God arbejdsprøvning... -du får brug for det

Hallo hallo, hvis du skulle på togt med skoleskibet Danmark var det selvfølgelig noget andet

Ps. I begge mine arbejdsprøvninger havde jeg ferie med familien, så det er absolut muligt -der står jo heller ikke noget i lovgivningen osv. der skulle forhindre dette...


.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!

Sidst redigeret af Multe; 11-01-2012 kl. 17:27. Årsag: Tilføjelse...
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2012, 17:24   #13
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af supersus Se meddelelser

Nogen gange kan der også aftales lidt ferie med sagsbehandleren, hvis du spørger pænt.

Har læger i hvide kitler også altid ret ???

Ka' overhovedet IKKE forstå man kan læse sådan en sætning her i 2012... -og da slet ikke her på K10


.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2012, 17:38   #14
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Multe Se meddelelser
Lyder som et "træls" sted du skal arbejdsprøves, er det ikke muligt at finde et sted hvor det er mennesker og ikke; uhumane personer der arbejder ??? -for eller vil jeg ønske dig: God arbejdsprøvning... -du får brug for det


.
Det er ikke arbejdsprøvningen der afgør om vi må holde ferie , men sagsbehandler/jobkonsulent.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2012, 17:40   #15
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Multe Se meddelelser
Har læger i hvide kitler også altid ret ???

Ka' overhovedet IKKE forstå man kan læse sådan en sætning her i 2012... -og da slet ikke her på K10


.
Man kommer nu engang længest ved at tale pænt hvis man vil opnå noget.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2012, 21:33   #16
Olsen22
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-11 2011
Indlæg: 75
Styrke: 13
Olsen22 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Multe Se meddelelser
Lyder som et "træls" sted du skal arbejdsprøves, er det ikke muligt at finde et sted hvor det er mennesker og ikke; uhumane personer der arbejder ??? -for eller vil jeg ønske dig: God arbejdsprøvning... -du får brug for det

Hallo hallo, hvis du skulle på togt med skoleskibet Danmark var det selvfølgelig noget andet

Ps. I begge mine arbejdsprøvninger havde jeg ferie med familien, så det er absolut muligt -der står jo heller ikke noget i lovgivningen osv. der skulle forhindre dette...


.
Det er skam ikke praktik stedet der har sagt det sådan det er sb der har sagt meget tydeligt at der ikke er nogen ferie til mig i de 3 mdr..... æv....
Olsen22 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2012, 23:57   #17
cl8
Hjemmevant på K10
 
cl8s avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2007
Indlæg: 225
Styrke: 18
cl8 er rigtig godt på vej
Det har jeg også oplevet. Begrundelsen var, at hvis jeg "afbrød" virksomhedspraktikken med en ferie, ville det ikke give et realistisk billede af min arbejdsevne. Sagt på den måde synes jeg det er logisk nok - også for din skyld, for ellers risikerer du at blive visiteret til et timetal du ikke magter.....
cl8 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-01-2012, 01:20   #18
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Utroooligt hvad man skal høre...

I mine arbejdsprøvninger var det - selvfølgelig - IKKE noget problem med ferie; 1x9 dage og 1x 16 dage... -og hvordan mon en arbejdsprøvning ville være hvis/når ens familie tog på ferie og "man" skal gå derhjemme og passe sin arbejdsprøvning

Stil dog krav til - og i - Jeres eget liv... -hvis vi ikke stiller spørgsmål til sagsmishandlernes krav, bliver det jo bare meget værre for den næste i køen(magten korumperer)


Husk; vi er den vigtigste person i vores eget liv...


.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!

Sidst redigeret af Multe; 12-01-2012 kl. 01:29. Årsag: Kommafejl...
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-01-2012, 01:27   #19
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af supersus Se meddelelser
Det er ikke arbejdsprøvningen der afgør om vi må holde ferie , men sagsbehandler/jobkonsulent.
I mine arbejdsprøvninger var det: arbejdsplads 1; -arbejdspladsen der skulle spørges om ferie, og på Reva var det jobkonsulenten, men aldrig sagsbehandleren, og hvorfor skulle h*n også blandes ind i det ??? -de har vist nok at gøre med at få ryddet skrivebordet


.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Tilkendelse af fleksjob, regler. simsons Spørgsmål ang fleksjob 4 26-07-2013 16:04
Nye regler fleksjob Knopf Fremtiden for fleksjob og førtidspension 22 21-08-2012 19:42
Nye Regler om Fleksjob angel1975 Spørgsmål ang fleksjob 14 03-08-2012 20:17
Fleksjob og regler for ferieledighedsydelse? Flex Alt det andet 29 08-09-2011 20:44
Nye regler for fleksjob Mikail Spørgsmål ang fleksjob 6 14-12-2010 15:17




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension