K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-04-2009, 13:09   #31
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af maruus Se meddelelser
glæder mig over skrivelsen forfattet af Heidien .- værdifulde oplysninger jeg der kom i besiddelse af.
Jeg har tidligere omtalt et netop overstået forløb hos privat aktør, og afventer nu mail fra kursusudbyder - indput til Ressourceprofil - til godkendelse af mig, inden materialet videresendes til kommunens behandling.
maruus der vil jeg så sige til dig at du skal lægge mærke til at det der står i mailen fra EQ
Citat:
Vedrørende ressourceprofiler hersker der ingen tvivl om at kommunen har myndighedspligten. Vi hverken kan eller skal udarbejde ressourceprofiler.
Og der ligger også denne principielle afgørelse og den står som gældene ...

http://ast.kommuneinformation.dk/Pri...ndighedsopgave

Hvis jeg var dig så ville jeg da lige sende et brev til min sagsbehandler og gøre hende/ham opmærksom på loven(det er ikke sikkert at de kender loven) læg evt EQ´s mail ved og skriv at du har været igennem samme forløb og nu er blevet opmærksom på at det ikke er lovligt , samtidig ville jeg gøre opmærksom på den principielle afgørelse og bede om at det lægges ind i din sag , så kan de ikke ved en evt anke på råbe sig uvidenhed...

Og sidst men bestemt ikke mindst og meget vigtigt ...

Hvis du modtager noget personklassificeret over alm mail så ville jeg med det samme klage over dette, både til kommune til aktør og til datatilsynet , det er ikke sådan at mail kun kan ses af dig den stopper forskellige steder undervejs og hvad hvis de kommer til at trykke et forkert bogstav i din adresse...

Det er ikke OK---

Sådan materiale skal sendes anbefalet... og ikke på en åben mail...

finder lige noget om loven omkring det senere (skal vist lige have hjælp hader datatilsynets side den er lavet mere end svær at finde rundt på nu )


Citat:
Skemaet er udformet, så oplysninger fra udbyder, kan kopieres direkte i kommunens system ( Sådan forstod jeg det )
Ja de spare meget tid på den måde , men det er ikke tilladt ifølge en gældene sm afgørelse og det er den vi som borgere holder os til ...
Citat:
God søndag til alle
Lige måde
  Besvar med citat
Gammel 26-04-2009, 13:15   #32
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Peter det ved jeg ikke om de kan bruge til noget, men jeg kan da godt lige sætte en mail sammen til ham og guide ham ind til tråden og tilbyde ham hjælp hvis han har brug for det, for du har ret når vi endelig møder en privat aktør der virker som om han tager tingene alvorligt så er det vigtigt at give god respons tilbage , uden at falde på halen for en ting er at fjerne ulovligheder fra en hjemmeside en anden ting er bliver det også gjort reelt ... eller er det kun ord ?

Også vil jeg opfodre alle der evt har været hos EQ eller endnu vigtigere kommer der til at fortælle os hvordan det foregår hos dem...
  Besvar med citat
Gammel 26-04-2009, 13:33   #33
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jamen hold da op hvor er jeg aktiv her til formiddag (så er det vist snart tid til en lur igen he he ) jeg sendte lige en mail mere til EQ og den kommer så lige her

Citat:
Hej Henrik .

Tak for dit svar det er glædeligt at private aktøre også kan være lydhør det oplever vi desværre ikke så tit.
Og så endda så hurtigt det kunne mange andre lære af ...

Jeg ville derfor lige takke dig og skrive at det ser ud som om dine svar bliver positivt modtaget i tråden der omhandler EQ ..

Du kan læse hele tråden om EQ på K10 her http://www.k10.dk/showthread.php?t=1311

Her vil du også kunne læse at en af vores bruger skriver


Dejligt befriende at Henrik Romanius svarer tilbage på en venlig og konstuktiv måde. Det er vi jo ikke vant med. Respekt for det EQ.

Vi kunne måske yde noget til EQ med vores erfaring og indsigt i lovgivningen., til glæde for kursisterne?
Kunne det tænkes at EQ også spurgte k10 til råds, når tvivlsspørgsmål dukkede op i deres dagligdag?


Vi er på K10 nu ca 3000 mennesker vi har ca 80.000 unikke besøg om måneden og over 300.000 sidevisninger så det er et meget brugt og desværre populært forum.

De mennesker der bruger K10 er hovedsageligt folk der på den ene eller den anden måde sidder fast i syge systemet på den ene eller den anden måde, vi har fundet ud af at samlet er vi stærke og hvad den ene ikke kan mht loven , ja det er der som reglen en anden der kan ...

Så hvis i på nogen måde kan drage nytte af den store viden der er på K10 skal i være velkommen til det,


Med venlig hilsen
xxxxx
www.k10.dk
  Besvar med citat
Gammel 26-04-2009, 14:39   #34
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Svaret er så¨her
Citat:
Hej igen

Det glæder mig naturligvis at læse, at min hurtige reaktion og mit svar er taget positivt op. Vi mener jo selv at en af de styrker, der findes i os alle er evnen til aktiv lytning. Men vi ved jo også at alle ikke bruger den


Tak for tråden til K10, og tak for muligheden for at spørge til råds, hvis vi havner i den situation.

Men sidst og ikke mindst tak for at jeg fik taget mig sammen til at få ryddet op i hjemmesiden – jeg kan love at brochurematerialet følger efter, men det tager lidt længere tid.

Med venlig hilsen

Henrik Romanius
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ortopæd-kirurg Nogle der kender dem?? Yanmik Alt det andet 1 08-06-2013 12:41
Kender nogle denne sagsbehandler?? Skolekridt Det er da strengt ! 1 03-10-2011 08:32
Nogle som kender Methotrexat og Imurel V_Brask Dit og Dat 2 28-06-2009 14:15
Læge - kender nogle hende her ????? jane At søge førtidspension 0 15-04-2008 17:13




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension