K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-01-2007, 00:15   #1
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Hvor meget for i i løn.

Jeg arbejder på lager med tomme flasker og for 97 kr i timen 9.334 efter skat for 25 timer om ugen og det jeg meget godt tilfreds med,men er lidt nysgerrig efter hvor meget i for og laver ?
mvh katrine
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2007, 00:34   #2
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Hvor meget for i i løn.

hej

det vil sige du tjener ca 15.520 kr før skat...

det er ret meget du betaler i skat ? Kik lige om du ikke betaler for meget I skat.

jeg har ikke et fleks men får det samme i ledighedsydelse som du får i løn...????
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2007, 00:39   #3
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
RE: Hvor meget for i i løn.

Jeg chekket lige min løn seddel 93 kr i timen 15-005 før skat.
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2007, 00:42   #4
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Hvor meget for i i løn.

Syntes bare du betaler meget af det I skat... eller er det mig der er galt på den...

men er du glad for at være der...er det ikke <I føtex ?
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2007, 19:44   #5
OdinTor24
Banned
 
Tilmeldingsdato: 25-06 2006
Indlæg: 54
Styrke: 0
OdinTor24 er ny på vejen
RE: Hvor meget for i i løn.

Hej Katrine

Reglen er, at du skal have mindstelønnen for det overenskomstområde du er ansat under...eler noget der er sammenlignligt.
Det kan være meget svært at få denne mindsteløn, hvis ikke der er en fagforening der har overenskomsten, der hvor du arbejder.
Du kan også risikere, at arbejdsgiveren under alle omstændighedder ikke vil betale mindstelønnen.
En af årsagerne til denne mindsteløn er, at fagforeningerne er bange for at fleksjobbere virker som løntrykker.

Hvis du er interesseret, kan du finde en masse om dette emne på nettet.

Min egen historie: 54 år, fleksjobber i mit oprindelige job på 20 timer incl pauser...får fuld løn + pension...altså det samme som inden jeg blev fleksjobber. Jeg kender 4 andre fleksjobbere med de samme vilkår....men...men det kan være meget forskelligt.

Venlig Hilsen
OdinTor
OdinTor24 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2007, 21:12   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Hvor meget for i i løn.

hej Katrine hmmm så vil jeg også lige give mit besyv med i det her...

Jeg er ansat i tyve timer om ugen med div pauser og skånehensyn jeg får mindstelønnen inden for mit område som så er 20169 kr.

Og her skal det lige nævnes at jeg IKKE er på en virksomhed der har overenskomst .
Men jobkonsulent og jeg selv var meget obs på at få tjekket lønnen inden for det område, så derfor kendte vi lønnen ( og var det gået hel reelt til var HK som jeg er under også dukket op, men ak de har altid så travlt ) I følge loven har du krav på at fagforeningen er med inde over når i forhandler løn, men det du laver lyder som om det kommer under lagerarbejde og der kan fagforeningen evt være 3F du kan sagtens ringe til dem og høre hvad din overenskomst løn skal være..
Og du kan vælge at melde dig i fagforening sådan at de kan hjælpe dig med lønnen
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor meget er nok ? Dancer Spørgsmål ang fleksjob 16 12-02-2013 08:53
hvor meget zbm Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 02-11-2011 19:19
Hvor meget får jeg? logikeren Politik og Samfund 1 21-09-2011 19:44
HVOR meget får jeg i fp. Mai-Britt At søge førtidspension 8 28-04-2009 10:39
Hvor meget for i i løn. KatrineB Jeg har fået job. 12 10-12-2007 11:13




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension