K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-06-2012, 10:40   #11
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
RISA

DET er ikke for at ødelægge din tråd...jeg vil bare rose dig for alle de ting du sætter ind på k1o..jeg læser hver en ting og synes det er FLOT du gør det..jeg undrer mig bare over hvordan du gør..men jeg er også ny i det med computer
men TAK
stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2012, 10:43   #12
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Takker Jeg klippe-klistre bare, når jeg finder noget, jeg synes kunne være relevant at vide

Ps. Klippe-klistre: Kør med musen over det, du vil klippe, mens du holder venstre museknap nede: teksten farves blå. Tryk på tastaturet tasterne Ctrl og c nede samtidigt, og teksten er klippet. Gå over i et andet dokument (fx k10 skriveboks) og tryk tasterne Ctrl og v nede samtidig, og teksten er klistret ind i din nye tekst

Sidst redigeret af Risa; 27-06-2012 kl. 10:53.
Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2012, 10:50   #13
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
jeg synes det er flot...
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2012, 11:03   #14
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 43
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Risa Se meddelelser
Takker Jeg klippe-klistre bare, når jeg finder noget, jeg synes kunne være relevant at vide

Ps. Klippe-klistre: Kør med musen over det, du vil klippe, mens du holder venstre museknap nede: teksten farves blå. Tryk på tastaturet tasterne Ctrl og c nede samtidigt, og teksten er klippet. Gå over i et andet dokument (fx k10 skriveboks) og tryk tasterne Ctrl og v nede samtidig, og teksten er klistret ind i din nye tekst
Helt rigtigt, alternativt kan der højreklikkes med musen oven på det tekst man har markeret, og vælge kopier.

Derefter højreklikke der hvor man vil sætte teksten ind, og vælge, sæt ind.

Jeg veksler selv imellem begge metoder

(Samme metoder gør sig gældende hvis man skal kopiere en fil, f.eks. et dokument)

Det var lige et sidespring til trådens øvrige indhold
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2012, 11:17   #15
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Citat:
Helt rigtigt, alternativt kan der højreklikkes med musen oven på det tekst man har markeret, og vælge kopier
Rigtigt! Men når man er så fumlefingret som mig, er det nemmest at bruge genvejstasterne

Og så dukkede lige et lille problem om: Når man kopiere en tekst bliver den jo BLÅ...! HVad nu hvis jeg vil have, den skal være RØD? Kan jeg lave om på det...??? Jeg blir nemlig pt ikke glad, når jeg ser farven blå...
Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2012, 11:51   #16
Florken
Lever på K10
 
Florkens avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2010
Indlæg: 1.774
Styrke: 16
Florken er rigtig godt på vej
Citat:
Og så dukkede lige et lille problem om: Når man kopiere en tekst bliver den jo BLÅ...! HVad nu hvis jeg vil have, den skal være RØD? Kan jeg lave om på det...??? Jeg blir nemlig pt ikke glad, når jeg ser farven blå...
SKØNT !!!!!
Så fik jeg Dagens Griner,
også i dag
__________________
Der er SÅ mange SØDE mennesker på K10
Obesa cantavit, den fede kvinde har udtalt sig (frit oversat af Florken)
Førtidspensionist pr. 01/01/-2011
Der er ingen FREMTID i at bruge NUTIDEN til at ærgre sig over FORTIDEN
Florken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2012, 11:53   #17
ABC
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 48
Styrke: 14
ABC er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Risa Se meddelelser
Rigtigt! Men når man er så fumlefingret som mig, er det nemmest at bruge genvejstasterne

Og så dukkede lige et lille problem om: Når man kopiere en tekst bliver den jo BLÅ...! HVad nu hvis jeg vil have, den skal være RØD? Kan jeg lave om på det...??? Jeg blir nemlig pt ikke glad, når jeg ser farven blå...
Ja du kan godt ændre tekst fra "Rød" til "Blå", i dit redigeringsfelt ved at trykke på pilen til højre for A ved siden af skrift størrelsen.

Se selv

Socialdemokraterne = Venstre parti → → "Venstre" betyder = Højre parti og arbejder parti, hvis vi skal tro Venstre
ABC er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2012, 12:18   #18
fibro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2010
Lokation: sjælland
Indlæg: 354
Styrke: 14
fibro er ny på vejen
åhhh neej.....

For mit vedkommende ligger angsten i, at blive tvunget ud i et fleksjob på måske bare to timer om ugen, jeg vil SÅ gerne snart ha fred med pensionen, og slippe for at skulle stresse over at skulle ud i selv få timer De få "gode" timer jeg har, ville jeg være rigtigt ked af at fyre af på et job, dem vil jeg sgu ærligt gerne ha lov til at bruge på mig selv

Min sag er bare så langtrukken, har ventet i snart 5 mdr på den arbejdsprøvning, som de åbenbart ikke lige kan finde til mig pga skånebehovene...Generelt har sagsbehandlingen været ulideligt langsommelig, og intet de har prøvet, har flyttet mig så meget som en millimeter mht. behandling. Alt har peget på pension gennem de 2½ år der gået. SUK!!

og Kors hvor det slider, forholdet gennem 26 år lider fælt, manden er nu også fyret, psykisk synes jeg snart alt er lige meget og kan slet ikke overskue, hvad mit liv skal ende med...og hver gang der sker nyt med de reformer, stiger stressen indeni bare endnu en tand

Knus Fibro
fibro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2012, 12:24   #19
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 43
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af fibro Se meddelelser
åhhh neej.....

For mit vedkommende ligger angsten i, at blive tvunget ud i et fleksjob på måske bare to timer om ugen, jeg vil SÅ gerne snart ha fred med pensionen, og slippe for at skulle stresse over at skulle ud i selv få timer De få "gode" timer jeg har, ville jeg være rigtigt ked af at fyre af på et job, dem vil jeg sgu ærligt gerne ha lov til at bruge på mig selv

Min sag er bare så langtrukken, har ventet i snart 5 mdr på den arbejdsprøvning, som de åbenbart ikke lige kan finde til mig pga skånebehovene...Generelt har sagsbehandlingen været ulideligt langsommelig, og intet de har prøvet, har flyttet mig så meget som en millimeter mht. behandling. Alt har peget på pension gennem de 2½ år der gået. SUK!!

og Kors hvor det slider, forholdet gennem 26 år lider fælt, manden er nu også fyret, psykisk synes jeg snart alt er lige meget og kan slet ikke overskue, hvad mit liv skal ende med...og hver gang der sker nyt med de reformer, stiger stressen indeni bare endnu en tand

Knus Fibro
Du har virkelig min dybeste medfølelse. Det er så ubehageligt at sidde i den her båd, og bare høre hvordan det knager fra bunden, med truslen om at sprænge læk hvornår det skal være.
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2012, 12:29   #20
KLUMPFODEN
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Indlæg: 99
Styrke: 13
KLUMPFODEN er ny på vejen
Nogen som med "simple ord/vendinger" kan forklare hvad de regner med den nye reform vil betyde af ændringer i forhold til nu?

Sker det NU eller først i 2016 som med skattereformen?


Og er der nogen der tror der er en chance for Enhedeslisten får noget at skulle have sagt?
KLUMPFODEN er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ansøgning om fleks lige på kanten af starten af den nye reform hboegelund Spørgsmål ang fleksjob 11 06-11-2012 15:43
Fra fleks til ordinært til fleks igen? Nico Spørgsmål ang fleksjob 3 08-06-2012 18:02
Ny fleks reform marbocb Politik og Samfund 3 23-03-2012 16:06
spørgsmål til den nye reform af fleks dennis0667 Politik og Samfund 8 09-03-2012 15:57
Måske fleks, eller ikke fleks, mand Spørgsmål ang fleksjob 0 14-09-2011 17:47




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension