K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-03-2008, 23:51   #11
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Jamen, Kimse... hvis LADK tager sig af ledige med problemer, og k10 tager sig af tingene på denne måde, er der så overhovedet brug for at bruge enorme mængder energi på en forening?

Min erfaring med foreningsarbejde er, at der bliver brugt oceaner af tid på det administrative bøvl.

Jeg føler, jeg langt bedre kan bruge det overskud, jeg nu har, til at gøre noget for mig selv og andre ved at deltage her - UDEN mødepligt og diskussioner om ditten og datten, opkrævning af regninger osv. osv.

Langtidssygemeldte/ledige fleksere er jo også på starthjælp og har derfor ikke brug for endnu et girokort i postkassen. Jeg har helt sikkert ikke brug for flere.

Hidtil - også nu - har jeg ment, at LADK var et super alternativ til Bistandsbums, Debweb og K10. Hertil kommer de forskellige patientforeninger og fagforeninger, som jo også bistår sygemeldte. Der er også Landsforeningen af førtidspensionister og langtidssyge, så denne foreningstype findes i forvejen, og det skal siges, at de OGSÅ kæmper en kamp for syge osv. Og så er der naturligvis medlemsskab af politiske partier.

Nogle er brugere/medlemmer flere steder og kan få opfyldt forskellige behov på de forskellige hjemmesider, foreninger osv.

Min konklusion er vist, at jeg ikke kan se det store behov for endnu en forening, men der kan være et behov for at styrke de indsatser, der findes i forvejen. Og disse indsatser vil bare risikere at blive spredt endnu mere ved at oprette endnu en forening.

Lige nu her et fantastisk samarbejde, som netop har ført til en underskriftindsamling.

Så det kan sagtens lade sig gøre at få indflydelse og at sætte noget i værk - uden en forening.

Det "fede" ved k10 er netop, at det er uforpligtende for alle parter - også for mig. Gider jeg ikke, lader jeg bare være.

Jeg håber, du tager det i den ånd, det er skrevet. Og jeg håber, du med din viden kan bidrage her på k10, for det ville være dejligt og gavne mange mennesker rigtig meget.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Er det bare mig? DahlDK Accept fra vores omgivelser 20 24-11-2013 01:41
Førtids Pens Og erstatning samt en drøm :D RuSSeR Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 14-08-2012 23:07
Bare tak Kamma1 Alt det andet 2 10-11-2010 20:52




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension