K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-06-2012, 00:42   #1
anne.a.smith
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2012
Indlæg: 2
Styrke: 0
anne.a.smith er ny på vejen
Post Interview til speciale

Kære interesserede i København eller nærheden

Jeg tillader mig at skrive på dette debatforum, da jeg i forbindelse med mit speciale skal lave nogle interviews.

Jeg hedder Anne og er 28 år gammel. Jeg er uddannet sygeplejerske, og er netop ved at afslutte en kandidat i socialt arbejde på Aalborg universitet.
Mit speciale omhandler mennesker, som er blevet diagnosticeret med funktionelle symptomer, funktionelle lidelser eller medicinsk uforklarede symptomer (stærke smerter, træthed, svimmelhed, koncentrationsbesvær mm.).
Min interesse er primært, hvordan mennesker der rammes af sådanne symptomer oplever, at blive mødt socialt af deres omgivelser (familie, kollegaer, arbejdsgiver, kommune, sundhedssystem) i forhold til deres sygdom, og hvilken betydning disse oplevelser har for deres opfattelse af dem selv.

Interviewene vil have ca. en times varighed, og vil foregå enkeltvist. Alt data fra interviewene vil blive anonymiseret.
Jeg er yderst fleksibel i forhold til tid og sted, og har selvfølgelig forståelse for, at der f. eks kan være smerteproblematikker, som kan gøre det vanskeligt rent praktisk.


Hvis du har lyst til at medvirke til et interview så kontakt mig endelig på telefon eller mail for mere information. Min mail er: [email protected] - Tlf.61696853

Mange venlige hilsner
Anne
anne.a.smith er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-06-2012, 07:48   #2
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25