K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-02-2011, 22:00   #11
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Taget fra andend tråd pga af forsøgt politianmeldelse

Citat:
Oprindeligt indsendt af DortheJ
ASK kan sagtens lave en midlertidig afgørelse indenfor ca. 1 år. Det fik jeg også i min sag. Den faste månedlige erstatning man så modtager skal modregnes i erstatningen når sagen er færdig. DEJLIGT! Især når sagen aldrig slutter pga kommunernes langsommelige arbejde!

Nogen der ved hvorvidt kommunen kan køre regres mod et forsikringsselskab i arbejdsskadesager? Måske det er derfor de ikke sørger for at få afklaret sagerne?

Min midlertidige afgørelse faldt i nov. 08 og jeg er stadig ikke endt op men et fremtidigt forsørgelsesgrundlag.

Allerede i foråret 09 fik jeg via neurolog papir på at piskesmæld var kronisk.

Kommunen har valgt at de kun videresender de papirer der passer dem og klager efterfølgende over BAN ikke bruger de seneste lægepapirer! Det er da at trække sagen eller er jeg DUM???? Kommunen har ikke selv brugt de seneste lægepapirer................... IDIOTI udover alle grænser.

Er undersøgt på kryds og tværs men hva hjælper det når kommunen end ikke indhenter de undersøgelser????

Er nu så vidt i min sag at jeg bare kan gentage og gentage mig selv og det jeg tidligere har skrevet til dem - men men så hænger jeg i fortiden!!!!!

En SB "stillede" selv diagnose og skrev han havde henvendt sig til psykolog og min egen læge uden jeg eller min læge fik kendskab til det. Henviste til en dato vi slet ikke havde været til møde. Kunne ikke selv få fjernet eller rettet dette brev - men det kunne et byrådsmedlem. Det tog kun en uge!! Desværre er andre ting han har skrevet i min rp ikke fjernet. Så som at jeg er umotiveret og han derfor henviste mig til kontanthjælp i stedet for at lægge sagen til pension som han sagde på det møde vi var på........ Det svarede i bund og grund til han "raskmeldte" mig uden han var læge.

Selvsamme SB der mente jeg var ude efter en større erstatning og derfor ikke viste mere i de arbejdsprøvninger jeg var i......... Trods min advokats indvendinger og kommentar om at han tangerede straffeloven i sine udtalelser så er de hverken til at hugge eller stikke i.

Overblik over alle deres fejl er ingen vist i stand til at have!

Men men kæmper stadig med alt det indebærer.

Kunne fortsætte i årevis med at beskrive fejl der er begået i min sag.

Ville ønske jeg vidste hvor man skulle henvende sig for at få kommunerne til at overholde lovgivningen????

Har været hos politiet for at anmelde vor såkaldte borgmester da hun jo må have det overordnede ansvar for at medarbejderne i kommunen overholder lovgivningen. De ville så lige have en kopi af alle sagens papirer LMAO.

Der er grænser for hvor meget man kan kæmpe når man skal passe sin forsørgerpligt også!! Hvilket liv!!
Fagre Slagelse der vel har ubetinget førsteplads i den slags!
__________________________________________________ ___________

Kære dorthej - her er lidt paragraf-ammunition at starte med.

Finder det mystisk, at politiet vil se ALLE sagsakter, FØR de beslutter om de vil modtage anmeldelse - et nedkog med de mest graverende fejl (diagnoser udstedt af lægfolk F.EKS!! samt en kopi af paragrafferne herover vedlagt, burde være nok til at de skal modtage anmeldelsen i første omgang.


Det er simpelthen bydende nødvendigt, at hente al den opbakning man kan finde, før man kører helt død - det er jo netop sådan man får munden lukket på os! Din advokat burde med ovenstående i hånden stramme skruen, og informere SB om, at han ikke bare tangerer, men decideret overskrider § og beføjelser, og er sekunder fra en anmeldelse!


Styrke til dig og din kamp!

Sidst redigeret af L.S.; 16-02-2011 kl. 22:21.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-02-2011, 22:17   #12
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
PERSONDATALOVEN - fejl SKAL rettes!

l følge lovens § 37, stk. 1. skal den dataansvarlige berigtige, slette eller blokere oplysninger, der viser sig at være urigtige eller vildledende eller på lignende måde er behandlet i strid med lov eller bestemmelser udstedt i medfør af lov, hvis en registreret person fremsætter anmodning herom.

http://www.datatilsynet.dk/lovgivning/persondataloven/
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-02-2011, 17:47   #13
DortheJ
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2009
Indlæg: 43
Styrke: 15
DortheJ er ny på vejen
Min advokat valgte sidste år at opsige sit job uden at informere mig - så alt det krudt jeg brugte på at maile rundt til diverse kommunale ansatte for at de kunne se sagen var spildt. Hans sommerferie sluttede 2. aug. hvor jeg lagde besked om at han skulle kontakte mig...... Den 16. aug rykkede jeg for mgl. tilbagevenden og fik af sekretæren at vide at han var stoppet om fredagen. Hun ville dog ikke oplyse om han fortsatte andet sted som advokat. Fik samtidig at vide at en anden overtog min sag. Var senere til møde med den nye advokat der lagde ud med at sige at han ikke var ekspert på området og at jeg skyldte dem xxx.xxxxkr i salær!

FEDEST!

Sov på den og meddelte ham så at han intet skulle foretage sig i min sag før jeg vidste nøjagtigt hvad der foregik. Ville jo mene at jeg skulle være orienteret om at jeg selv skulle betale. Skrev til ham hvordan min situation var og 2 dage efter frafaldt de salærkravet grundet omstændighederne........ Ved absolut ikke om det var mine økonomiske omstændigheder eller om det var deres!! Men glad for at slippe for en regning i den str. til gengæld stod jeg så uden advokat! Alene det at skulle finde en ny og sætte ind i så rodet en sag virkede totalt håbløst. Fandt en ny - 3250kr pr time incl moms..... Skide ærgerligt man ikke kan huske og koncentrere sig så tog jeg sørme sådan en uddannelse :-)

Har kun mine børn - venner og bekendte. Men hvem faen gider blive ved at bruge tid på mig? Føler mig som en kæmpebelastning! Gider end ikke selv sommetider MEN ingen kommer og tager ens problemer fra en i dette land.

Til gengæld har jeg fået flere diagnoser og været til møder igen. INCL min læge som ikke vil have jeg tager derned alene mere :-) så nu må vi se hvad de finder på. Blev lovet svar indenfor 14 dage men vil se det før jeg tror det og aner jo ikke hvad de nu kan finde på - for en ting skal de da have - de er sgu da kreative!! :-)

Ikke mere brok herfra lige nu - er for træt.......
DortheJ er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Vejledning i at politianmelde sagsbehandlere lægekonsulenter m.v. som magtmisbruger Jens-Ole Politik og Samfund 30 20-01-2016 12:55
Lars Løkke og hunden der vender tilbage til sit eget bræk L.S. Politik og Samfund 0 23-04-2013 23:36
Thorning vender Enhedslisten ryggen halse Politik og Samfund 19 05-03-2012 17:58
Et parti, som vender sig mod den økonomiske kynisme og kræver en anstændig behandling JegHåber Politik og Samfund 6 07-09-2011 15:24
Paragraffer i serviceloven før og efter årsskiftet 2006-2007 curls Et godt link! 0 03-11-2007 20:24




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension