K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-12-2008, 01:04   #11
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Og skånehensyn, det glemte jeg.
Det er for din egen sikkerhed, så de IKKE kan tvinge dig ud i noget du ikke kan klare.

Der er jo det om 2 job tilbud. Såfremt du må sige nej, grundet helbred, skal du have noget konkret at binde det op på, elleres kan du i værste fald miste forsørgelsen.

Vh popiae

Sidst redigeret af popiae; 07-12-2008 kl. 01:06.
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-12-2008, 09:24   #12
Falco
Hvor skulle jeg ellers være
 
Falcos avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2007
Lokation: Hedensted
Alder: 52
Indlæg: 187
Styrke: 18
Falco er ny på vejen
hejsa

har desværre masser af skånehensyn skrevet på, der i blandt nedsat tid men ikke noget om hvor meget, derfor jeg kom til at tænke over det da flere skriver godkendt til fleks i 20 timer.
Det er jo lidt sjovt der skal være så stor forskel på hvad de skriver og ikke skriver

MVH
Falco
Falco er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-12-2008, 13:06   #13
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Man kan i og for sig heller ikke skrive timeantal på nogen gør det alligevel men i og for sig er det forkert ..

Hvis du har nedsat tid som skånehensyn og du feks sendes ud som jord og beton arbejder så kan du nok kun klare en halv time sendes du derimod ud et sted hvor du skal lave lettere kontorarbejde så kan du måske klare 4 timer så det er jo et vidt begreb , og ikke noget de skal og kan gå så højt op i det er det man har en praktik på stedet til , netop at finde ud af hvor dine time maks ligger , derfor står der også i min ca 15-20 timer men da jeg var ude i forretning og kun kunne klare to timer ja så var der ikke nogen der fortrak en mine for de vidste jo godt at selv om det var under de 15 timer så var det jobbets karakter der gjorde at jeg ikke kunne de 15 timer ...
  Besvar med citat
Gammel 07-12-2008, 19:51   #14
Falco
Hvor skulle jeg ellers være
 
Falcos avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2007
Lokation: Hedensted
Alder: 52
Indlæg: 187
Styrke: 18
Falco er ny på vejen
Enig i der kan være stor forskel hvad man kan magte i 2 forskellige job typer.

Derfor kan det jo være smart det ikke står på fleksbevis men så skulle man måske sige et max antal timer.
Har f.eks. i min egne afprøvning ved anden aktør, hvor de så 10-15 timer som et max, men kommunen satser på 20-25 timer i et evt. job.

passer jo ikke helt sammen, men de kommer nu heller ikke til at have det sidste ord
Falco er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fra fleks til ordinært til fleks igen? Nico Spørgsmål ang fleksjob 3 08-06-2012 18:02
Måske fleks, eller ikke fleks, mand Spørgsmål ang fleksjob 0 14-09-2011 17:47
Blev godkendt til fleks anicegirl Er det overhovdet til at få fleksjob? 5 10-10-2008 15:47
jeg er blevt godkendt til Fleks vonsyld Hvordan forløb det da du søgte fleks? 10 24-12-2007 12:37
jubiiiiii jeg er godkendt til fleks mijanne Hvordan forløb det da du søgte fleks? 7 08-02-2007 00:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension