K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-11-2011, 00:32   #31
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
[QUOTE=Tassi;188813]
Citat:
Oprindeligt indsendt af Multe Se meddelelser
Hej anitaelisabet

I grunden undre det mig lidt, at Du også har nedenstående indlæg den 14.03.2011, hvis nu sagsgangen er så uproblematisk i Århus kommune

Hun beskriver jo hele perioden - hvoraf 4 af årene foregik i Silkeborg med en ikke særlig god behandling

Tydeligvis er dette foregået indenfor det sidste år... -og det er bare det der undre mig:

Citat:
Jeg gik til læge og blev henvist til reumatolog som efter flere prøver satte dianogsen fibromyalgi.
Jeg ringede igen til sb. som ville finde ud af om jeg i det hele taget var berettiget til fleksjob når jeg ikke kunne holde til at arbejde mere end max 10 timer incl. pauser som min læge havde sagt, hun lovede at ringe tilbage når hun havde fundet ud af noget men det gjorde hun aldrig( det var ikke første gang hun sagde det).
Jeg skal i dag til møde ved min arbejdsgiver sammen med en sagsbehandler fra kommunen som jeg aldrig har set og som jeg prøvede at forklare da hun ringede at jeg ikke kunne klare at komme tilbage det til igen men hun sagde at vi skulle prøve at finde en løsning med dem da jeg skulle arbejdsprøves.
Jeg har det rigtig skidt og ved at jeg er nødt til at tage der ned, men ved også samtidig at jeg som sædvanlig ikke kan sige nej til noget for det har jeg aldrig kunnet.

Jeg orker bare ikke mere, og håber i kan hjælpe mig med hvad jeg skal gøre, det skal lige nævnes at jeg i dag har bedt lokalpsyk. og Reumnatog om at få mine journaler så jeg har noget at komme med på kommunen for jeg vil allerhelst bare have min fp. nu inden jeg går helt i spåner.
Citat slut.

.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-11-2011, 00:39   #32
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af anitaelisabet Se meddelelser
Ja multe det har du nok svært ved at forstå, men denne sagsbehandler var tilfældigvis en vikar som var lånt ud fra Randers kommune, og det vidste jeg ikke den gang. Jeg kan også oplyse om at jeg ikke kender Sisse Schaldemose privat, så den der kom det det sure opstød kan godt synke igen, og til samme person kan jeg oplyse at du måske ikke tror man kan komme i fleksjob med en depression, så kan jeg fortælle dig at det kan man godt når depressionen er udløst på grund at post traumatisk stress som jo for nogle kan opstå når man står med din lille døde søn på 3 år i armene, - Jeg kan også oplyse dig om at jeg havde Inga Jokumsen som sagsbehandler denne gang, - og hende kendte jeg heller ikke, jeg håber virkelig du fremover måske lige vender dine ord i munden inden du kommer med sådan nogle beskyldninger og sure opstød, - Men du kan jo være en af dem som måske ikke har fået noget igennem.

Det er tidsperspektivet på 2 måneder til at udrede en varig sygdom, der undre mig... -og jeg har aldrig påstået Du kender den omtalte offentlige ansatte

Endvidere skriver du jo også kl. 04:06 i nat: Som du kan se har jeg altid fået en fair behandling i Århus, og Sisse har været med mig hele vejen igennem, så jeg har rigtig meget at takke hende for.


Såååå, tak for kaffe og et lille smil herfra...


.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!

Sidst redigeret af Multe; 02-11-2011 kl. 12:23. Årsag: Tilføjelse...
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2011, 18:15   #33
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Jooo, i Århus kommune går det rigtig godt... -som jeg skrev tidligere, er det nu alle de handicappede der må betale overforbruget(LÆS: store bygningsværker)

http://www.aarhusportalen.dk/default...rDcmntId=32592


.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2012, 17:16   #34
Buddha
Banned
 
Tilmeldingsdato: 25-09 2011
Lokation: Jylland
Indlæg: 195
Styrke: 0
Buddha er ny på vejen
Århus er en forfærdelig kommune..den eneste grund til det store antal pensionssager er en fuldstændig forfejlet sagsbehandling,samt absolut ingen samarbejde imellem kommunens instanser.
Det er en pensions fabrik.
Buddha er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2012, 17:27   #35
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er åbenbart ikke blevet bedre her et år efter....da denne tråd er et år gammel...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
lægekonsulenten eller sagsbehandler waw Spørgsmål ang fleksjob 19 23-09-2013 00:20
Hvor er det bedste sted at lave annoncer for at hyre flex og/eller skånejobbere Abraxus Spørgsmål ang fleksjob 6 20-07-2013 18:47
Jeg har HURTIG brug for råd eller hjælp! ladytass Alt det andet 22 13-07-2012 06:21
År eller måneder - kommune eller sundhedsvæsen zuza Det er da strengt ! 3 12-01-2008 15:01
verdens bedste påskeæg weberqueen Din historie 1 09-04-2007 20:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension