K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-04-2011, 08:32   #31
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Kære Orkidé!

Citat:
Oprindeligt indsendt af orkide Se meddelelser
Stort Tillykke Pedro/Anni
håber også de´r snart sker noget i mit sag krys finger for mig
Tak For din hilsen Orkidé! Håber sandelig osse, at du får en meget positiv besked fra din kommune, lige efter påsken. Rigtig meget held og lykke, og tusinde krammer til dig fra mig.
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-04-2011, 15:59   #32
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Pedro,

Stort tillykke, så lige det var din tråd om ftp. som du jo lige skrev om i min. Mon det er dig der har malet det flotte billede ? Dejligt for dig når du kan gå den vej igen.

Jeg syntes at det letter en del at være på rette vej, så jeg kan forestille mig en enorm lettelse når man bliver helt "fri". Jeg er sikker på at du med tiden får overskud til at være der for dine børn også selvom de er voksne, hver alder sin udfordring. Tag den med ro og lad tiden komme til dig, så du kan få ressourcer til dig selv og dit liv.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-04-2011, 16:13   #33
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Kære Enteneller!

Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Hej Pedro,

Stort tillykke, så lige det var din tråd om ftp. som du jo lige skrev om i min. Mon det er dig der har malet det flotte billede ? Dejligt for dig når du kan gå den vej igen.

Jeg syntes at det letter en del at være på rette vej, så jeg kan forestille mig en enorm lettelse når man bliver helt "fri". Jeg er sikker på at du med tiden får overskud til at være der for dine børn også selvom de er voksne, hver alder sin udfordring. Tag den med ro og lad tiden komme til dig, så du kan få ressourcer til dig selv og dit liv.
Tusind tak for de pæne ord Enteneller! Ja, det er mig der har malet klovnen, tror egentlig, at alle mine grædende klovne er selvportrætter, men håber, de smiler lidt mere på næste lærred.

De kære børn, de kære børn. Jeg har netop lige afsluttet et kæmpemæssigt verbalt slagsmål med den ældste af mine sønner. Det er desværre ikke første gang, og nok heller ikke sidste. Vi er omtrent lige hidsige begge to.
Nå, men det løser sig nok igen.

Jeg håber for dig, at lyset snart må funkle i dit liv, og det gør det nok nemmest, hvis din FTPans. går igennem.
Jeg krydser mine fingre for at, det må ske snarest muligt.

Ønsker dig og dine det bedste.

Knuz Pedro/Anni
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-04-2011, 07:56   #34
inger
Lukket Konto
 
Tilmeldingsdato: 19-10 2006
Alder: 57
Indlæg: 167
Styrke: 18
inger er ny på vejen
Hej Pedro.

Angående kræfterne til at få indhentet det forsømte så kommer de men det tager lang tid. Hele den her kamp skal du have ud af dit system først. Hos mig tog det 3 måneder med at lægge 7 kabale på computeren selvom lejligheden var møgbeskidt men alt i alt gik der ca. 6 mdr. inden at jeg vågnede igen.
Vis dine drenge den glæde at først fokusere på den yngstes studentereksamen og studenterdage.

Knus inger
inger er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-04-2011, 11:25   #35
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af inger Se meddelelser
Hej Pedro.

Angående kræfterne til at få indhentet det forsømte så kommer de men det tager lang tid. Hele den her kamp skal du have ud af dit system først. Hos mig tog det 3 måneder med at lægge 7 kabale på computeren selvom lejligheden var møgbeskidt men alt i alt gik der ca. 6 mdr. inden at jeg vågnede igen.
Vis dine drenge den glæde at først fokusere på den yngstes studentereksamen og studenterdage.

Knus inger
Tak Inger! Det vil jeg prøve at gøre.
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2011, 12:54   #36
blj
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-06 2010
Indlæg: 117
Blog Indlæg: 4
Styrke: 14
blj er ny på vejen
Kæmpe tillykke her fra
jeg kan godt forstå at solen varmer dig i disse dage du kan få ro i hovedet og kender kr.øre hver mdr. skønt.

jeg er desvære endt der hvor jeg har måtte sygemelde mig 9 dage i arbejdsprøvning og ventet 5.mdr. på profil og nu har jeg fået en nu sb. med disse gamle nodepapir og har lukket for penge rev.ydelse og ingen sygedagpenge.

nu skal jeg have genoptaget sagen om ret til sygedagpenge med de forskellige formulare
inden jeg kan få penge igen surt sjov har eller været sygemeldt siden juni 2008
blj er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2011, 15:23   #37
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Kære BLJ

Citat:
Oprindeligt indsendt af blj Se meddelelser
Kæmpe tillykke her fra
jeg kan godt forstå at solen varmer dig i disse dage du kan få ro i hovedet og kender kr.øre hver mdr. skønt.

jeg er desvære endt der hvor jeg har måtte sygemelde mig 9 dage i arbejdsprøvning og ventet 5.mdr. på profil og nu har jeg fået en nu sb. med disse gamle nodepapir og har lukket for penge rev.ydelse og ingen sygedagpenge.

nu skal jeg have genoptaget sagen om ret til sygedagpenge med de forskellige formulare
inden jeg kan få penge igen surt sjov har eller været sygemeldt siden juni 2008

Tusind tak for din tilkendegivlse!
Lyder absolut ikke, som om du har det alt for nemt. Håber snart, du kommer på en mere positiv vej og får en afklaring af forøbet. Knuz Pedro
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension