K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Læs her før du skriver > Hjælp til Forum Brug

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Hjælp til Forum Brug Her kan du skrive hvis der er nogle ting som du ikke kan finde ud af ang brugen af forummet.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-10-2012, 01:25   #21
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Så nu har jeg trykket på Harpen, Web og L.S og quoteknappen er også rød, men når jeg går ned i besvar, så er siden jo bare helt tom og blank!??????

Er det det samme der sker for dig L.S???
Nej, jeg får det sædvanlige svarfelt op - med quote af indlægget..
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2012, 01:27   #22
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jamen, det var faktisk da du kom med de sidste ikoner og jeg kunne SE den der besvarknap, at jeg fik en aha oplevelse!
mig ve åsse ha AHA!


sidder du så manuelt og skriver QUOTE og sætter ind mellem bidderne Helene? ;-)
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2012, 01:27   #23
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jamen, det var faktisk da du kom med de sidste ikoner og jeg kunne SE den der besvarknap, at jeg fik en aha oplevelse!
Ahaa det du har ment med at gå ned i besvar....det er at du bare har været nede i hurtig svar feltet lige neden under indlæggene....

Så ja...man skal huske at man SKAL TRYKKE på knappen....før det kan lade sig gøre...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2012, 01:29   #24
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af L.S. Se meddelelser
Nej, jeg får det sædvanlige svarfelt op - med quote af indlægget..
Prøv at gøre som jeg forslår i mit indlæg nr 17 http://www.k10.dk/showpost.php?p=246251&postcount=17 og se om du kan...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2012, 01:33   #25
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
<------ Dette skal være i slutningen af det citerede....

Så kan man svare her

Hvis du kun gør det med et indlæg og du bare gerne vil dele det indlæg op i flere portioner.....så hedder det ikke at multiquote....

<------ Dette skal så ind i slutningen af det citerede



[/U]
Her kan man så svare det ovenstående citat

Jeg har prøvet at vise det her hvordan det skal se ud når man deler et indlæg op i to portioner....for at svare af flere gange....


[B]Men man skal selv kopiere [noparse] og sætte dem ind der hvor man vil skille indlægget i to...[/B][/noparse] Det var DET jeg havde overset/manglet.....øj alzå!



Der hvor der står L.S.;246246....det skal man lige huske at det skifter alt efter hvem man svare....således at hvis der står L.S.;246246....ja så er det lige netop det indlæg LS har lavet med det nummer...

Hmm det er jo ikke så nemt at forklare....

Men prøv at se på mit indlæg her....og så prøv selv for at se om det fungere for dig...

Bare vi lige er enige om at dette ikke er at multiquote....da multiquote er at svare flere forskellige brugere i et indlæg...

Man kan også nøjes med at bare sætte ind i slutningen af citatet....

Der er kun en skråstreg til forskel på de to.....

Hvis man gør det på denne måde...ja så kan man ikke i citatet se hvem der har lavet det...som man kan hvis man gør det på den første måde....
nu er der igen melding om for kort tekst så bla bla bla bla

Sidst redigeret af L.S.; 29-10-2012 kl. 01:41.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2012, 01:38   #26
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af L.S. Se meddelelser
mig ve åsse ha AHA!
Citat:
sidder du så manuelt og skriver QUOTE og sætter ind mellem bidderne Helene? ;-)

Og JA, det gør hun så .
Nu også mig ;-)

hold kæft hvor tager det længe, hvis man skal svare på et af de der indlæg uden tegnsætning........



bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2012, 01:41   #27
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Man skal huske at når man starter et citat...så skal det startes med [QUOTE]

Når man slutter et citat....så skal det gøres med [/QUOTE]

Hvor man husker den skråstreg før QUOTE

Alt der skrives imellem [QUOTE] og [/QUOTE] vil være et citat....og se sådan her ud....

Citat:
Her er et citat dog uden at det viser hvem det er fra
Hvis man vil have at man kan se hvem der har lavet citatet....

Så skal man bare skifter det første [QUOTE] ud med [QUOTE=L.S.;246261]

Jeg kan se at du har fundet ud af at lave to citater i et indlæg....

Du skal så bare skrive imellem de to citater og ikke kun neden under begge citater...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2012, 01:49   #28
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Du skal så bare skrive imellem de to citater og ikke kun neden under begge citater...
yes master - nu har jeg fattet det - havde bare ikke noget at tilføje under første quote .
Tak for stor pædagogisk indsats - slet venligst FLUKS de pinlige indlæg der afslører os
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2012, 01:53   #29
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ha ha de bliver ikke slettet...da andre jo kan lære af dem....

Tro mig...der sidder mange derude der fatter hat af hvordan man gør tingene i et forum...

Så det er absolut ikke noget at skamme sig over.....vi har alle noget vi er gode til....og det behøver jo ikke at være til it...

Så længe man er villig til at lære....ja så går det nok alt sammen...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2012, 02:04   #30
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af L.S. Se meddelelser
mig ve åsse ha AHA!sidder du så manuelt og skriver QUOTE og sætter ind mellem bidderne Helene? ;-)
Nej, jeg benytter den model hvor de ER lavet på forhånd, altså de der [guotes] fiduser

Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Ahaa det du har ment med at gå ned i besvar....det er at du bare har været nede i hurtig svar feltet lige neden under indlæggene....
Så ja...man skal huske at man SKAL TRYKKE på knappen....før det kan lade sig gøre...
Ja, lige nøjagtig, jeg gik ned i det der besvar felt som jeg plejer og forstog bare ikke, hvorfor det ikke virkede. Det tog mig lidt tid at finde den knap med blyanten
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Advokat hjælp når kommunen igen laver underlige ting fidusen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 30-06-2012 00:11
Puha en masse spørgsmål? stitz Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 11-05-2011 17:26
særydelse hjælp til andre ting rolle Alt det andet 2 29-01-2009 00:36
Sikke en masse god information og hjælp herinde. rose Dit og Dat 5 22-10-2008 21:53
Link til en masse patientforeninger zuza Et godt link! 3 22-01-2008 00:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension