K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Læs her før du skriver > Hjælp til Forum Brug

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Hjælp til Forum Brug Her kan du skrive hvis der er nogle ting som du ikke kan finde ud af ang brugen af forummet.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-09-2012, 00:46   #1
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Hjælp til....en masse ting!

1)

Jeg kan ikke finde ud af at multiquote

2)

Jeg kan heller ikke citere tekst.

Og må desværre også droppe at læse de indlæg, hvor debattørerne heller ikke kan finde ud af det, fordi det simpelthen bliver for rodet og uoverskueligt at gå i krig med.................

Nogen, én eller anden, der vil lære mig det???

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2012, 01:05   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg kan da prøve

Hvis man bare vil citere noget tekst....så kopiere man teksten og sætter den ind i quote tags...

Ikonet for at få quote tags frem ser sådan her ud

Når man trykker på det lille billede så sætter den quote tags ind i skrivefeltet...det ser sådan her ud [QUOTE]Her skal testen sættes ind[/QUOTE] bare uden teksten Her skal teksten sættes ind...

Teksten man vil citere sætter man i midten...som vist ovenfor...

Hvis man vil quote et helt indlæg....så trykker man bare på dette ikon ud for det indlæg man vil quote...

Vil man quote flere indlæg på en gang...eller som det også hedder mulitiquote....så trykker man på dette ikon ud for alle de indlæg man vil quote...og så til sidst trykker man på BESVAR

Jeps det kan være ret svært at læse et indlæg hvor der ikke er quotet ordentligt...

Men nu gemmer du bare det jeg har skrevet herover og så kan du jo fremover ha ha

Du kan jo øve dig i denne tråd....så du bliver god til det...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2012, 08:21   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Jeg kan da prøve

Hvis man bare vil citere noget tekst....så kopiere man teksten og sætter den ind i quote tags...

Ikonet for at få quote tags frem ser sådan her ud

Citat:
Når man trykker på det lille billede så sætter den quote tags ind i skrivefeltet...det ser sådan her ud bare uden teksten Her skal teksten sættes ind...
Teksten man vil citere sætter man i midten...som vist ovenfor...

Hvis man vil quote et helt indlæg....så trykker man bare på dette ikon ud for det indlæg man vil quote...

Vil man quote flere indlæg på en gang...eller som det også hedder mulitiquote....så trykker man på dette ikon ud for alle de indlæg man vil quote...og så til sidst trykker man på BESVAR

Jeps det kan være ret svært at læse et indlæg hvor der ikke er quotet ordentligt...
Citat:
Men nu gemmer du bare det jeg har skrevet herover og så kan du jo fremover ha ha
Du kan jo øve dig i denne tråd....så du bliver god til det...
Prøver lige om jeg kan finde ud af det

Når man trykker på det lille billede så sætter den quote tags ind i skrivefeltet...det ser sådan her ud bare uden teksten Her skal teksten sættes ind...
Citat:
Når man trykker på det lille billede så sætter den quote tags ind i skrivefeltet...det ser sådan her ud bare uden teksten Her skal teksten sættes ind...
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2012, 08:25   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Hmmmmm, det virker ikke når jeg vil multiquote - jeg trykker på ikonerne, men der sker ikke noget når jeg går ned i besvar..........................iiiiiih.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2012, 08:37   #5
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Jeg bruger en mere simpel metode trykker quote, og sletter så det i teksten jeg ikke vil kommentere.

Hopper et par linjer længere ned på siden og skriver min kommentar.
__________________
Godkendt til fleksjob pr 1/4 - 2012 efter 8 års kamp.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2012, 09:23   #6
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det er også nogenlunde sådan jeg plejer at gøre supersus.

Jeg har bare irriteret mig over, at jeg ikke kan multiquote, for ret ofte kommer jeg så til at oprette to indlæg efter hinanden, til to forskellige mennesker........og så kan jeg pludselig se, at Web har haft gang i kosten, og fejlet op efter mig, og sammen lagt mine indlæg.
Så hvis jeg kunne lære det, så kunne jeg selv hygge mig med det, og web kunne lave noget sjovere
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2012, 09:41   #7
Harpen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-08 2012
Indlæg: 77
Styrke: 12
Harpen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Hmmmmm, det virker ikke når jeg vil multiquote - jeg trykker på ikonerne, men der sker ikke noget når jeg går ned i besvar..........................iiiiiih.
Citat:
Oprindeligt indsendt af supersus Se meddelelser
Jeg bruger en mere simpel metode trykker quote, og sletter så det i teksten jeg ikke vil kommentere.

Hopper et par linjer længere ned på siden og skriver min kommentar.
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Det er også nogenlunde sådan jeg plejer at gøre supersus.

Jeg har bare irriteret mig over, at jeg ikke kan multiquote, for ret ofte kommer jeg så til at oprette to indlæg efter hinanden, til to forskellige mennesker........og så kan jeg pludselig se, at Web har haft gang i kosten, og fejlet op efter mig, og sammen lagt mine indlæg.
Så hvis jeg kunne lære det, så kunne jeg selv hygge mig med det, og web kunne lave noget sjovere
Nu tror jeg, jeg har fundet ud af det. Tak for hjælpen Web

Helene, hvis du har en bærbar, du kan tage med, kan vi se om vi kan finde et net, vi kan tiltuske os adgang til på onsdag. Hvis det stadig volder problemer altså
Jeg ved godt nok ikke lige, hvor vi finder sådan et net, men det burde kunne lade sig gøre i indre by, ikke?
Harpen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2012, 11:10   #8
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nå ja, det kunne være en mulighed - ser lige om jeg har en computertaske
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2012, 14:02   #9
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Helene....

Når du trykker på den der multiquote....så skal den blive rød....hvis ikke den skifter farve...så er der ikke trykket på den...

Der er et grønt plus tegn i den før du trykker på den....den skal så skifte til et rødt minus tegn når du har trykket på den...

Når du så har trykket på dem du vil så trykker man på besvar nede i bunden af tråden
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2012, 00:16   #10
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Helene....

Når du trykker på den der multiquote....så skal den blive rød....hvis ikke den skifter farve...så er der ikke trykket på den...

Der er et grønt plus tegn i den før du trykker på den....den skal så skifte til et rødt minus tegn når du har trykket på den...

Når du så har trykket på dem du vil så trykker man på besvar nede i bunden af tråden
Jeg har samme problem som Helene - og præcis hvad er DEM? (som i , "når du så har trykket på dem du vil"....

Jeg kan godt få krydset på multiquote-knappen til at bliv grønt - men præcis hvad er det så jeg bruger til at trykke på hvad?
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Advokat hjælp når kommunen igen laver underlige ting fidusen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 30-06-2012 00:11
Puha en masse spørgsmål? stitz Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 11-05-2011 17:26
særydelse hjælp til andre ting rolle Alt det andet 2 29-01-2009 00:36
Sikke en masse god information og hjælp herinde. rose Dit og Dat 5 22-10-2008 21:53
Link til en masse patientforeninger zuza Et godt link! 3 22-01-2008 00:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension