K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Læs her før du skriver > Hjælp til Forum Brug

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Hjælp til Forum Brug Her kan du skrive hvis der er nogle ting som du ikke kan finde ud af ang brugen af forummet.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-05-2011, 10:02   #1
onmyway
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2009
Lokation: Århus
Alder: 57
Indlæg: 80
Styrke: 15
onmyway er ny på vejen
Psykiatrisk speciallægeerklæring

Hej

Kan ikke lige finde den tråd ang. nedsat fagforeningskontigent, men jeg har nu fået at vide fra HK, at jeg ikke kan få nedsat kontigent, selvom jeg er sygemeldt.

Jeg er jo så heldig, at jeg har fået forlænget mine sygedagpenge, og det er kun hvis man har "indtægt" der er mindre end sygdagpenge/ledighedsydelse, at man kan få nedsat sit kontigent

Så jeg fortsætter med at betale fuld pris, da jeg ikke kan overskue om det vil have nogen betydning for mit videre forløb, hvis jeg melder mig ud

Er der nogen af jer brugere på K10, der har været til psykiatrisk speciallæge på sociallæge institutionen i Århus, og gerne vil dele deres erfaringer med det sted? Ved ikke om man her på K10 må nævne speciallægens navn?

Det er ok for mig, at jeg skal derind, men jeg fatter ikke helt formålet, da jeg er udredt, og har forskellige diagnoser. Så jeg tænker over, om hvad formålet egentlig er med sådan en psykiatrisk speciallæges udtalelse
__________________
Tot
onmyway er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-05-2011, 10:04   #2
onmyway
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2009
Lokation: Århus
Alder: 57
Indlæg: 80
Styrke: 15
onmyway er ny på vejen
Glemte lige noget. Hvordan kan jeg ændre lotte seiersen til noget mere anonymt, ligesom mange andre herinde?
__________________
Tot
onmyway er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-05-2011, 16:20   #3
Lille mig
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2010
Indlæg: 72
Styrke: 14
Lille mig er ny på vejen
Når du har logge dig ind, så trykker du på ”krontrol panel” – den finder du på den grønne streg, helt ude til venstre.

Og nu kan du så ændre på din profil…


Håber jeg har fået formulerede mig forståeligt – ellers skriver du bare igen..

Lille mig er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-05-2011, 16:22   #4
FrkNorden
Klart Afhængig af K10
 
FrkNordens avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 408
Styrke: 15
FrkNorden er ny på vejen
Hej Lotte

Åhh jeg er klovn til det her med teknik, men jeg syntes du skal oprette en ny tråd i "alt det andet" kategorien. Så vil du få svar på dine spørgsmål - der er ikke så mange der ser denne kategori...

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig
__________________
Kæmper på som en i h...... - selv de biiiitte små skridt er et skridt nærmere afklaring...

K10 - tak for hjælpen og støtten
FrkNorden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-05-2011, 17:27   #5
onmyway
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2009
Lokation: Århus
Alder: 57
Indlæg: 80
Styrke: 15
onmyway er ny på vejen
Hej og tak for svarene

Øh, jeg kan faktisk ikke finde ud af at oprette en tråd under det du anbefalede Frk. Norden

Det var helt tilfældigt, at det i det hele taget lykkedes mig at få skrevet noget herinde på K10, som jeg selv opretttede , så jeg håber på, at der er endnu flere der ser det alligevel, for lige nu er jeg helt lost i at finde rundt i det hele herinde, men det kommer forhåbentlig på et tidspunkt
__________________
Tot
onmyway er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-05-2011, 20:09   #6
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hvis du nu kigger midt på forsiden næsten øverst...så er der en boks der hedder "Velkommen til K10 - Flexjob & Førtidspension"

Der står følgende i boksen

Citat:
Stil spørgsmål i forummet og opret en ny tråd her:
Spørgsmål om Fleksjob - Spørgsmål om Førtidspension - Spørgsmål om Sygedagpenge - Spørgsmål om Alt det Andet
I den boks kan man såmænd bare trykke på et link hvis man vil oprette et spørgsmål....

Så prøv at kigge derude og se om ikke du kan finde det...ellers er der et direkte link her... http://www.k10.dk/newthread.php?do=newthread&f=30

Ang dit navn...ja så kan man ikke selv skifte dette...det er noget som jeg skal gøre...så du bliver nød til at skrive en privatbesked til mig med hensyn til at skifte brugernavn...

Hvis du kigger lige herunder så kan du se et link hvor du kan skrive til mig..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-09-2011, 20:42   #7
Buddha
Banned
 
Tilmeldingsdato: 25-09 2011
Lokation: Jylland
Indlæg: 195
Styrke: 0
Buddha er ny på vejen
Hej
Har netop selv været møllen igennem ude på Risskov og må sige at ham jeg snakkede med var en yderst sympatisk speciallæge,har dog ingen anelse om udfaldet..hans opgave er primært at oversætte diagnoserne til konkrete behov el. løsningsforslag for dig.
Så bare sænk skuldrene og prøv at være så specifik omkring dine problemstillinger som overhovedet muligt..pøj-pøj
Buddha er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-09-2011, 08:03   #8
onmyway
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2009
Lokation: Århus
Alder: 57
Indlæg: 80
Styrke: 15
onmyway er ny på vejen
Hej Buddha

Har ikke lige skrevet herinde et stykke tid, da jeg har haft det skidt. Men jeg har været til psykiatrisk speciallæge, og han var rigtig behagelig og rar at være ved.

Og så bliver jeg førtidspensionist her den 1.10.2011. Sikke en kæmpelettelse blandet med glæde og sorg efter den lange kamp.

Håber det bedste for dig
__________________
Tot
onmyway er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Psykiatrisk speciallægeerklæring Jonatan Spørgsmål ang fleksjob 12 05-02-2012 17:02
Psykiatrisk speciallægeerklæring viggo Alt det andet 9 07-09-2011 08:10
Psykiatrisk fejldiagnose Stueplanten Dit og Dat 28 06-03-2011 18:44
psykiatrisk speciallægeerklæring? Mølgaard Dit og Dat 16 03-08-2010 14:26
Psykiatrisk dagcenter Kbh. ?! Enteneller Alt det andet 5 24-06-2009 17:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension