K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Læs her før du skriver > Hjælp til Forum Brug

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Hjælp til Forum Brug Her kan du skrive hvis der er nogle ting som du ikke kan finde ud af ang brugen af forummet.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-03-2011, 00:00   #1
Bamsen
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-10 2010
Indlæg: 41
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
Bamsen er ny på vejen
Hjæælp

Har lidt svært ved siden her
Når jeg skriver i min tråd, er jeg nødt til at logge af for at se om der kommer svar, kan det være rigtigt??

Og hvordan ændrer jeg mit password, for er nødt til at hente det på min mail hver gang

venligst Bamsen
Bamsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2011, 01:39   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Du kan ændre dit password her http://www.k10.dk/profile.php?do=editpassword

Når man har skrevet sit indlæg og det er uanset om man laver en ny tråd eller besvare en eksisterende så bliver man automatisk ført hen til sit indlæg...så jeg kan ikke forstår den med at du skal logge af før du kan se dit eget indæg...

Da du kan besvare i din egen tråd....så tyder det på at du godt kan se andres indlæg når du er logget på ??

Du bliver nok nød til at uddybe det lidt mere....altså hvad der sker og hvad der er galt...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2011, 11:13   #3
Bamsen
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-10 2010
Indlæg: 41
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
Bamsen er ny på vejen
Altså når jeg vil se svar i min egen tråd, så går jeg ind og læser det og så skriver jeg en kommentar.
Altså når jeg lige er logget på.
Så går jeg ud på forsiden efter at have svaret tilbage, for at kigge lidt rundt indtil evt, svar tilbage til mig kommer, her kan jeg så ikke se der er svar tilbage før jeg tænker nåh, kigger senere.
Idet jeg har logget ud og går på forsiden, så kan jeg se der er kommet svar.
Dette sker hver gang.?? Meget mærkeligt.

Håber du kan guide mig.
Tak
Bamsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2011, 19:48   #4
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bamsen Se meddelelser
Altså når jeg vil se svar i min egen tråd, så går jeg ind og læser det og så skriver jeg en kommentar.
Altså når jeg lige er logget på.
Så går jeg ud på forsiden efter at have svaret tilbage, for at kigge lidt rundt indtil evt, svar tilbage til mig kommer, her kan jeg så ikke se der er svar tilbage før jeg tænker nåh, kigger senere.
Idet jeg har logget ud og går på forsiden, så kan jeg se der er kommet svar.
Dette sker hver gang.?? Meget mærkeligt.

Håber du kan guide mig.
Tak
For at "opdatere" siden (ved ikke om det er det rette ord) kan du bare klikke på "Forside" i øverste højre hjørne, lige som jeg forstår, at du gør når du har skrevet et indlæg.
Så kan du se hvad der er kommet af nye svar siden sidste gang du klikkede på "Forside".
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2011, 20:56   #5
Bamsen
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-10 2010
Indlæg: 41
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
Bamsen er ny på vejen
Jeg prøver Tusind tak.
Bamsen
Bamsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2011, 04:50   #6
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hmm det forstår jeg ikke men jeg er nu heller ikke sikker på at jeg forstår det du prøver at forklare mig....(sikkert min fejl)

Måske du skulle prøve at lade helt være med at logge ud igen...og så se om ikke du alligevel vil kunne se når der kommer svar i tråden...

Det giver ikke (ihvertfald ikke for mig) nogen mening at det kun skulle være svar i din tråd som du ikke vil kunne se....det ville i givet fald være alle svar i alle tråde du ikke ville kunne se....

Der er selvfølgelig enkelte kategorier her på K10 som man ikke kan se når man er logget ud....men jeg ved ikke om det kun er nogle i de kategorier som du ikke kan se...

Så mit bedste råd til dig vil være at du helt skal lade være med at logge ud....og så prøve at se om ikke svarene kommer....

Du skal selvfølgelig....som Vovse skriver....huske at opdatere forsiden....da du ellers bare vil kigge på den samme side hele tiden....

Du kan bare trykke på vores logo i toppen af siden....og så vil siden blive opdateret på ny...

Uanset hvor du er henne i forummet....så vil du komme til en opdateret forside hvis du trykker på logoet....

Jeg håber at dette hjælper dig....og hvis ikke...så vil det måske være en ide at vi tager den via mail....

Du kan skrive til mig via [email protected]

Jeg undskylder lige på forhånd hvis der kommer til at gå lidt tid med mine svar....jeg får rasende mange mails hver dag som skal besvares....og jeg har efterhånden svært ved at følge med i det tempo...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2011, 07:25   #7
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Når du har skrevet et indlæg og der efter kikket rundt,så klik på nye indlæg,så kan du se din ejen tråd og så om nogle har skrevet efter dig.

Hvis du lige så jeg bliver logget af,det kan ske hvis siden har stået stille for længe.så hedder det dagens indlæg.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2011, 16:15   #8
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Cleo...man skal bare huske at sætte hak i HUSK MIG når man logger ind første gang....så bliver man ikke logget ud før man selv aktivt gør det...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2011, 18:53   #9
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Det er altså ikke helt rigtigt,jeg kan skrive flere korte indlæg og skriver jeg så et længer et,tryker send svar så wupti så jeg ikke lukket inde mere.

Jeg kan også være 20 min om et indlæg

Men indrømer det måske kan smutte
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjæælp Tessi.. Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 06-07-2013 08:44
Hjæælp:'( Susanm At søge førtidspension 18 13-12-2012 09:34
hjæælp - hjælpemidler Nessa12 Alt det andet 6 01-07-2011 09:46
hjæælp ang. lægekonsulent førtidspension hela Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 09-11-2009 13:47
.....HJÆÆLP...!! !! mamahonny Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 21-12-2006 00:59




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension