K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-09-2007, 18:01   #81
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
....ved du hvad ...jeg ville skrive til min sagsbehandler og spørge om det er normalt at du skal gå og vente i 6 uger fordi din jobkonsulent er på ferie ...SÅ MÅ REVA SG DA GIVE DIG EN ANDEN SOM ER DER ! de har nok af medarbejdere der sidder og snakker og drikker kaffe hele dagen.

Da jeg var der skulle jeg have et fint kursus...det kursus var der kun på papiret...så jeg fik ikke noget kursus men en narresut.

min sagsbehandler blev meget forundret over at jeg ikke havde fået det da kommunen jo betaler i dyre domme for det...REVA får 75.000 kr for at have dig og meningen er at de skal hjælpe dig og ikke tage p... på dig...

hvis jeg var dig ville jeg bede om at få en anden aktør end reva da de åbenbart er totalt ligeglade med at give dig en ordentlig behandling.

Hvis du ikke kan holde til det l... kan jeg godt forstå.

Det er uacceptabelt .
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2007, 19:06   #82
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Jeg har ihvertfald sat mig for, at jeg på torsdag vil fortælle hende, at jeg simpelthen synes, jeg har gået alt for meget alene! Og at hun må se at få fingeren ud NU. Jeg kan simpelthen ikke holde ud at gå og vente længere. Det er meget stressende.

Jeg har også tækt mig at fortælle hende, at jeg synes, det er helt urimeligt, at jeg forud for en arbejdsprøvning, skal sidde og forsvare mig i forhold til mit sygefravær. En afprøvning er vel en afprøvning, jeg skal jo ikke ansættes som vikar!

Men hvordan er det, har jeg ret til at vælge en anden aktør, eller hvad?
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-09-2007, 09:06   #83
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Så ringede hun fra Reva igår, og jeg skal komme til samtale på mandag kl 9. Jeg var ret spids og fik også sagt, at hun må se at finde et sted hurtigt. Det er nu 3 mdr. siden, jeg blev henvist til Reva, og der er absolut ikke sket noget som helst.

Hvad vi så skal tale om på mandag er jeg ikke klar over, for vi har snart talt os selv ihjel, så jeg synes det ville være mere passende, at hun kom igang ed at lave noget, i stedet for den ene samtale efter den anden. Hun har jo alle oplysninger om mig, hvad jeg kan og ikke kan osv.

Kom nu igang Reva...
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-09-2007, 10:13   #84
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
så vidt jeg ved så varer de kurser som det bliver kaldt på reva 4 måneder...fik du ikke en brochure da du blev indkaldt til reva hvor der stod hvorlænge revurderingen varer ? ?

Hvad hedder det program du er på ? de har en masse forskellige kurser.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-09-2007, 10:52   #85
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Jamen Stella, det sjove er, at jeg slet ikke er igang med noget. Meningen er, de skal finde et sted jeg kan komme i arbejdsprøvning og denne arbejdsprøvning skal vare 13 uger. Men jeg er slet ikke kommet igang!
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-09-2007, 11:29   #86
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
de trækker tiden ...så får de flere penge for de har kun kurser og forløb og man deltager i et af dem, de har et kursus for fleksjobbere som hedder Beta .
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2007, 07:52   #87
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Jeg var på Reva i mandags og spurgte så om, hvilket forløb, jeg var tilmeldt. Det hedder, som Stella skrev, Beta. Men det var ikke et kursus forklarede hun mig, det kaldte de det bare, når man var henvist til revurdering..

Nå, men mødet kom der ikke noget nyt ud af.. Hun er fortsat igang med at finde arbejdsprøvning. Nu er det snart 3 mdr siden, jeg fik at vide jeg skulle i ny arbejdsprøvning og således også 3 mdr. siden, jeg midlertidigt blev afsluttet hos JSV, og der er ikke sket noget som helst! Ja, det HAR de altså råd til i kommunerne; private aktører der koster en bondegård og som trækker tiden ud..

Jo længere tid, jeg er væk fra arbejdsmarkedet, jo sværere har jeg ved at se mig selv arbejde igen. Sjovt nok, har jeg aldrig haft stress, dengang jeg arbejdede, det er først kommet efter jeg blev sygemeldt og visiteret til fleks. Tankevækkende..
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2007, 07:59   #88
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Reva havde ellers en fin brochure om Beta ..det var et 4 ugers kursus sammen med 12 andre fleksjobbere...hmmmm og så derefter 3 måneders arbejdsprøvning.
Beta er for fleksjobbere.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2007, 08:09   #89
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Hmmm, ja de er sgu lidt mærkelige hos Reva... Jeg er ihvertfald ved at være træt af dem!
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2007, 17:18   #90
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
beta er et kursus der ikke findes.

det er rigtigt...men de holder det ikke...det er bare noget de skriver for at se flot ud...men det koster da 33.280 kr plus arbejdsprøvningen som koster ca 30.000 kr at få for kommunen.

Jeg håber snart du slipper fri fra det pjat og får enten hjælp til at få et rigtigt fleksjob eller du selv finder et.

Beta

Et særligt tilrettelagt trænings- og jobsøgningsforløb
for borgere, der har fået bevilget fleksjob. Intensiv job-
søgning indenfor relevante jobområder.
16 uger, i alt 320 timer. Pr. time kr. 104

kr. 33.280

Revacentret i København


Det varer 4 måneder og den første måned er et kursus eller det lover de...men nada..og de 3 måneder er så til arbejdsprøvningen og så er det forløb slut...derfor forstår jeg slet ikke at de ikke har fundet noget til dig endnu...da de jo kun får penge til de 4 måneder det varer...måske du skulle spørge din egen sagsbehandler der sendte dig derud om det er fair at du skal vente så længe.

Sidst redigeret af Stella; 19-09-2007 kl. 17:49.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Syg som flekser mand Spørgsmål ang fleksjob 3 11-02-2013 14:08
Nu ny flekser mand Spørgsmål ang fleksjob 32 04-01-2013 10:27
Ansøgt efter §17 – sagsbehandlet efter § 20 - afgørelse efter § 17? Mitochondrie Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 12-11-2011 01:10
Revurdering efter 2. arbejdsprøvning-råd og vejledning søges! Wilhelmine Alt det andet 2 09-03-2011 08:10
flekser og lån i banken orkidee Spørgsmål ang fleksjob 5 26-12-2009 12:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension