K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-07-2007, 16:29   #51
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
gh72 har du ikke din kommunale socialrådgiver med inde over det her ?
Hvis du er visiteret til 15 timer så er det bestemt ikke jobkonsulenterne med deres ringe uddannelse som skal være dem der afgøre hvor mange timer du skal arbejde, hvis de mener det så er det fordi de er inkompetente og ikke kan finde ud af at skaffe arbejde til folk så mener de at de kan tillade sig at drive rovdrift på folk...

hvis du har opdaget at du mangler specifikke ting i din aktindsigt så syntes jeg du skal skrive dem ned og gøre opmærksom på at de mangler og at du derfor beder endnu engang om aktindsigt og at det gælder ALLE papir...

jeg vender tilbage med mere senere
  Besvar med citat
Gammel 31-07-2007, 16:37   #52
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Jeg kender faktisk slet ikke socialrådgiveren.. Hun har bare sendt henvisning til Reva på baggrund af oplysninger fra jobkonsulenten inde fra JSV. Og dén jobkonsulent var jeg ikke særlig gode venner med, så det undrer mig ikke, han har skrevet sådan om mig, selvom jeg heller ikke mener, det kan være hans job at sidde bag et skrivebord og vurdere min arbejdsevne. Jeg skulle mene, hans job var at finde mig et job med de relevante skånehensyn og mit vigtigste skånebehov er nu engang den nedsatte arbejdstid.

Jeg vil tro, det bliver sådan, at jeg nu - endnu engang.. - må vise dem, at min grænse går ved 15 timer, og i sidste arbejdsprøvning var det endda med hiv og sving.. Når de så lægger pres på, må jeg jo sygemelde mig, der er ikke andet for, hvis jeg ikke magter det jo!

Jeg fatter ikke, de bruger så mange penge på alle disse nytteløse arbejdsprøvninger, som ikke skal bruges til andet end dokumentation, jeg tør slet ikke tænke på, hvad sådan et forløb hos Reva koster. Tænk hvis de istedet brugte pengene på rent faktisk at skaffe nogle fleksjobs!
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-07-2007, 16:41   #53
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Stella: ja, så må jeg til min læge, hvis det går helt galt. Jeg snakkede med hende inden min ferie, da hun havde fået henvendelse fra kommunen om udfærdigelse af en attest. Hun synes også, det er mærkeligt, eftersom der ikke er noget nyt under solen! Heldigvis har jeg en god kontakt til hende, så hun kan blive mig en hjælp, hvis det hele bliver for meget.

Ak ja, velfærdsDanmark anno 2007..
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-07-2007, 16:42   #54
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Citat:
Oprindeligt indsendt af gh72 Se meddelelser
Jeg kender faktisk slet ikke socialrådgiveren.. Hun har bare sendt henvisning til Reva på baggrund af oplysninger fra jobkonsulenten inde fra JSV. Og dén jobkonsulent var jeg ikke særlig gode venner med, så det undrer mig ikke, han har skrevet sådan om mig, selvom jeg heller ikke mener, det kan være hans job at sidde bag et skrivebord og vurdere min arbejdsevne. Jeg skulle mene, hans job var at finde mig et job med de relevante skånehensyn og mit vigtigste skånebehov er nu engang den nedsatte arbejdstid.

Jeg vil tro, det bliver sådan, at jeg nu - endnu engang.. - må vise dem, at min grænse går ved 15 timer, og i sidste arbejdsprøvning var det endda med hiv og sving.. Når de så lægger pres på, må jeg jo sygemelde mig, der er ikke andet for, hvis jeg ikke magter det jo!

Jeg fatter ikke, de bruger så mange penge på alle disse nytteløse arbejdsprøvninger, som ikke skal bruges til andet end dokumentation, jeg tør slet ikke tænke på, hvad sådan et forløb hos Reva koster. Tænk hvis de istedet brugte pengene på rent faktisk at skaffe nogle fleksjobs!
det koster den nette sum af 75.000 kr.
og ja der må være bedre ting de penge kan bruges til end at tæske langhalm på dig og mig en gang om året for noget de godt ved i forvejen...uhhh hvor bliver jeg gal og ked af det ...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-07-2007, 16:44   #55
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
det er det samme med mig jeg kendte heller ikke den sagsbehandler der sendte mig ud på reva...i al den tid 4 måneder jeg var der gik jeg og tænkte på hende som min kontaktperson ...så fandt jeg ud af at jeg slet ikke havde hende alligevel og havde fået en anden som heller ikke var det ...det er noget forfærdeligt rod !!!!

Sidst redigeret af Stella; 31-07-2007 kl. 17:02.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-08-2007, 21:41   #56
Bea
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2006
Indlæg: 108
Styrke: 18
Bea er ny på vejen
Held og lykke. Krydser alt det der kan krydses.

Bea
Bea er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-08-2007, 08:19   #57
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Jeg blev ringet op fra Reva i torsdags, det var noget med et sted, hvor de søgte en til arbejdsprøvning, og der var mulighed for ansættelse i fleksjob bagefter, hvis det gik godt. Hun ville ringe og høre lidt nærmere om det, men jeg er lidt pessimistisk for tiden og vil ikke skrue forventningerne op. For det første har jeg det ikke så godt for tiden, og jeg er dødtræt, så jeg kunne godt forestille mig, at der vil blive en del fravær i arbejdsprøvningen, hvilket der i øvrigt også har været før, både dengang i mine ordinære jobs og også i tidligere arbejdsprøvning og på kursus. Det kan jeg ikke rigtig gøre noget ved, jeg får indimellem så forbandet ondt, og jeg kan ikek få yderligere smertestillende, hvis jeg også skal kunne fungere bare nogenlunde! Desuden har al medicin jo bivirkninger.. Og har jo måttet erfare, at der ikke bliver set mildere på det, selvom det nu er fleksjob.

Nå, tilbage til Reva.. Jeg skal derhen igen imorgen og snakke med hende virksomhedskonsulenten, så ved hun nok lidt mere om det omtalte sted, hvor jeg måske kan komme i arbejdsprøvning. Desuden skulle jeg lave en liste med, hvilke arbejdsopgaver, jeg godt kunne tænke mig at prøve, og som jeg mener, jeg måske kan klare. Det er jeg så ikke lige kommet igang med endnu, det må blive i aften, da jeg har tænkt mig at komme ud og nyde vejret idag!

Jeg synes stadig, det er anstrengende alt dette arbejdsprøvning, også fordi jeg véd, at de VIL forsøge at presse mig op i tid, det har kommunen jo specifikt bedt om.. Hvad med at gøre en større indsats for at skaffe os noget arbejde? Man kan jo også mærke, at jo længere man går hjemme, jo sværere bliver det at komme igang igen.

Nå, fortsættelse følger imorgen..
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-08-2007, 10:29   #58
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
gh72 held og lykke i morgen og husk at holde på at det er hvad du kan og ikke hvad kommunen vil have du kan der tæller

Jeg krydser fingere for at det er noget ordentligt og at du får en menneskelig chef (de findes faktisk derude ) en ordentlig chef vil også kunne se hvor dine grænser går og nægte at overskride den uanset hvad kommunen måtte sige.

Nyd sommervarmen nu og hav en god søndag
  Besvar med citat
Gammel 06-08-2007, 14:45   #59
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Så har jeg været på Reva. Hun snakkede om et sted, jeg måske kunne komme i arbejdsprøvning, men kontaktpersonen på dette sted har ferie til på mandag, så der kommer ikke nyt før tdligst mandag eller tirsdag næste uge.
Så snakkede hun igen om det med arbejdstiden. Med at vi skulle øge den daglige arbejdstid.. Ja, jeg vil da PRØVE, men kan jeg ikke, er den jo ikke længere. Sådan er det, og sådan bliver det..!
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-08-2007, 14:00   #60
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Ved du hvor det er ?...hvilket erhverv...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Syg som flekser mand Spørgsmål ang fleksjob 3 11-02-2013 14:08
Nu ny flekser mand Spørgsmål ang fleksjob 32 04-01-2013 10:27
Ansøgt efter §17 – sagsbehandlet efter § 20 - afgørelse efter § 17? Mitochondrie Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 12-11-2011 01:10
Revurdering efter 2. arbejdsprøvning-råd og vejledning søges! Wilhelmine Alt det andet 2 09-03-2011 08:10
flekser og lån i banken orkidee Spørgsmål ang fleksjob 5 26-12-2009 12:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension