K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Hjælpemidler til handicappede

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Hjælpemidler til handicappede Kender du til det at søge hjælpemiddler ?

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-07-2010, 18:56   #1
Mariepigen
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2006
Lokation: Sjælland
Alder: 49
Indlæg: 205
Styrke: 18
Mariepigen er ny på vejen
Merudgifter (igen) funktionsevnen?

Hvor mange af jer har haft held med at få jeres kommune, eller det sociale nævn til at fatte at ens funktionsevne skal tage udgangspunkt i hvordan ens sygdom/handicap ville være uden behandling?

Har klaget over afslag på mine merudgifter først til kommunen som fastholdt afslaget og herefter til det sociale nævn som var enig med kommunen. Ingen af dem har dog taget udgangspunkt i min sygdom som den ville være uden behandling, men hvordan jeg har det nu hvor jeg er i behandling

Så hele udgangspunktet omkring de to afslag er givet på et forkert grundlag.

Jeg klager naturligvis til ankestyrrelsen, men er blot interesseret i at høre om andre har haft en lignende oplevelse?
Mariepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Samtale med sagsbehandler om funktionsevnen ved § 100 Indiansummer Alt det andet 8 05-02-2013 11:38
har måtte aflyse igen igen (lidt klynk) ace dk Din historie 8 26-06-2010 21:53
Afslag igen på § 100 merudgifter. Indiansummer Alt det andet 5 06-04-2010 16:19
Borgere med handikap snydt i årevis (København igen-igen) Morgause Politik og Samfund 1 07-09-2009 09:45
Odense igen, igen... de kan ikke læse zuza Skal kommuner ikke overholde loven? 2 20-03-2008 18:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension