K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-08-2016, 06:35   #11
handy
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2007
Indlæg: 264
Blog Indlæg: 3
Styrke: 18
handy er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af KageØre Se meddelelser
Det er ret kompliceret og for eksempel set i forhold til Sverige er det ikke alle dele af Sverige der hører ind under disse regler fordi nogle områder hører under Øresunds regler.
Afhængig af hvem arbejdsgiveren er og hvor denne har hovedkontor kan reglerne også være bøjede og kun afgøres i ankestyrelsen.
Og derfor kan man ikke bare give et link til hvordan reglerne er, men en ting er sikkert at grænse-gængere er folk med bopæl i et land og dagligt arbejde i et andet, hvor fra der også kommer en LØN-indtægt.

(men tråden handler jo ikke om dette, men om beskatning af pension ved fast bopæl i Sydafrika)
men en ting er sikkert at grænse-gængere er folk med bopæl i et land og dagligt arbejde i et andet, hvor fra der også kommer en LØN-indtægt.


men men jeg er jo nødt til at skrive når det ikke er korrekt hvad du rådgiver med , men har du læst hvad jeg tidligere har skrevet så har jeg fast bopæl i Thailand er grænsegænger hos skat er af klare grunde ikke i flexjob i Danmark samtidig er førtidspensionist og har min Thaikones ubenyttede personfradrag på trods af hun ikke har et cpr nummer i Danmark hun behøver for den sags skyld aldrig at ha været i Danmark og det var hvad jeg fortalte vores ven der evt ville bosætte sig i Afrika og så han således kunne ha 44.000 mere i fradrag årligt og få lidt af det han mister retur...
__________________

Sidst redigeret af handy; 13-08-2016 kl. 06:43.
handy er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension