K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-03-2012, 16:45   #1
hast
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 11-08 2010
Indlæg: 2
Styrke: 0
hast er ny på vejen
diskvaliseret til efterløn

Lidelsesfæller søges

diskvalificeret efterlønnere, forhenværende selvstændige , som har måttet lukke sit firma på grund af sygdom, ikke stort nok overskud , så efterløns bevis ikke kan opnås.
Jeg er nu på konstanthjæl, og føler det meget uretfærdigt , at man behandles, sådan i sit livs efterår.
Jeg har været selvforsørgende i ca femogfyrre år, i belastende brancher restaurationsbranche i kuli enden og som selvstændig kloakmester i enmandsvirksomhed.
Depression, udbrændt, angst ,socialfobi ,stress, alkoholmisbrug,er de samlede resultater af ubehandlede traumer i både arbejdsliv og privatliv, så, gnisten er væk. Så er man nødt til at henvende sig til ens kommune for at få hjælp, halleluja, aktiveringer, arbejdsprøvninger, resurse profiler, konstant nye sagsbehandlere, utryghed, i månedsvis og årevis, psykiatrisk, rapport som ikke bliver taget højtideligt,altid angst for at blive trukket i kontanthjælpen,
alt bliver udmageret ,der er ikke råd til noget ,hver 50 øre skal vendes, biograf restauranter, blomster til konen, gæster , nej , så stopper invitationerne automatisk, og man er faktisk heller ikke interesseret
for man er ikke særlig selskabelig anlagt i sådan en situation.
er der nogen her inde i samme siutation , eller noget ligende , og hvad gør man herfra for at få FP? eller dispentionsmulighed til efterløn? mvh hast
hast er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2012, 18:14   #2
havmanden60
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-12 2011
Indlæg: 295
Styrke: 13
havmanden60 er ny på vejen
efterløn

hej hast, jeg er lige tvunget på efterløn (ødelagt ryg ) havde håbet på mange år på arb. endnu . min kone søger fp. startede med at søge i sommer, vi får ca 12000 kr om mdr ( kunne måske få lidt kontanthjælp, men valgte at få de indefrosne dyrtid ud så ingen kontanthjælp før de er spist ) ansøgning om fp. i svendborg kommune , ja man skal næsten tro på nisser , det er ikke særligt sjovt for dig, det er et ******* at komme igennem , men du har her , mange der er parat til at lytte , og gi gode råd , så lad os hjælpe med det vi kan pt har vi ikke så meget men det kommer nok. må jeg spørge har du indbetalt til efterløn ??

Sidst redigeret af havmanden60; 06-03-2012 kl. 20:09.
havmanden60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Efterløn mrsjette Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 12-09-2010 14:49
Ang efterløn lola44 Dit og Dat 3 20-07-2010 07:20
Efterløn xlars38 Alt det andet 2 18-07-2010 14:10
Efterløn Tullee Alt det andet 7 17-04-2010 10:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension