K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-01-2012, 11:03   #11
heidi kastrup
Afhængigheds tegn af K10
 
heidi kastrups avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-03 2011
Lokation: Brønderslev
Alder: 49
Indlæg: 381
Styrke: 14
heidi kastrup er ny på vejen
ja jasch det ville nok skabe røre i den lille andedam....Kunne være rart at få frem i lyset hvordan nogle sagsbehandler behandler deres klienter....
Jeg ved ikke hvad loven siger om du må det - men væsentlig når hun ikke vil stå ved sine udtalelser....
Andre der ved det / har erfaring med det?
heidi kastrup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2012, 16:14   #12
Helle Smith
Ved at flytte ind på K10
 
Helle Smiths avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-08 2006
Alder: 62
Indlæg: 550
Styrke: 18
Helle Smith er ny på vejen
Ang hvad loven siger, så kan det bestemt ikke være ulovligt at afspille det for borgmesteren, han er jo ikke en hr hvem som helst, men netop sagsbehandlerens ØVERSTE chef....
__________________
Venlig hilsen Helle
Førtidspensionist pr 1/8-2010
Helle Smith er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2012, 15:09   #13
ekseleven
Afhængigheds tegn af K10
 
ekselevens avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2010
Lokation: København
Indlæg: 378
Styrke: 0
ekseleven er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af LUM Se meddelelser
Man kan sagtens bekæmpe type SB´ere på andre og mere ordentlige måder (som bla Heller foreslår brug loven) man behøver ikke synke lige så lavt, eller opfører sig som en 3-årig.
Hvilke ordentlige måder ?
Vil du bruge 10 år på at kæmpe dig gennem retssystemet og på den måde tvinge en sagsbehandler til at følge loven ?

På K10 har andre allerede oplyst navn på sagsbehandlere der bryder loven.
http://www.k10.dk/showthread.php?t=17573

Hvis en sagsbehandler opfører sig som en 2-årig fordi han/hun bevidst bryder loven så må det være ok at opføre sig som en 3-årig og oplyse navnet på sagsbehandleren.
Hvis sagsbehandlerne vil undgå at få deres navn på nettet eller i ekstra bladet så kan de bare følge loven.


Ekseleven
ekseleven er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2012, 14:28   #14
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Man kunne jo som man er inde på i tråden optage og afspille for borgmester, sammen med en klage over sagsbehandlingen, nøjagtigt som man bør gøre.

Der næst er der mulighed for at gå til ombussen.

Hvad andre har gjort er jeg hamrende kold over det er 100% op til folk selv hvad de vælger at gøre, MEN det ændrer ikke på at et barnligt råd BØR! følges op af en advarsel på at det højrest sandsynligt kun vil skabe endnu feler problemer, uanset hvad andre brugere så har foretaget sig.

Jeg kender til en sag, hvor vedkommende skabte sig på den måde, ud over at det gav vedkommende selv enorme problemer efterfølgende, så gik det sørme også ud over vedkommendes bonusbarn, og det blev sagt direkte at fordi vedkommende var bonusforælder og fordi vedkommende havde angrebet på den måde kunne de da bestemt ikke forvente at kommunen havde nogen interesse i at hjælpe vedkommendes kærestes meget autistiske barn.

Før man giver sig i kast med den slags skal man tænke sig MEGET godt om, og overveje hvilke konsekvenser det kan få ikke bare for en selv, men også ens pårørende.

At folk vælger at gøre det, må de for min skyld selv rode med, men anbefale sådan en handling uden at advare om at det kan komme til at koste EKSREM dyrt, kan jeg ikke lade gå forbi mine øjne, uden at gøre opmærksom på at det vil kunne få alvorlige konsekvenser.

Hvad folk så vælger at gøre, er 100% op til dem det er deres eget liv og deres pårørendes liv de risikere at gøre noget så surt, ikke mit.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2012, 16:36   #15
nielsdencker
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 21-12 2011
Indlæg: 7
Styrke: 0
nielsdencker er ny på vejen
Godt gået.
Jeg ville ønske jeg havde gjort det samme.
Jeg har siden fundet ud af at det i københavns kommune kun er hver tredje sagsbehandler, der er uddannet socialrådgiver.

Niels
nielsdencker er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2012, 00:06   #16
Jom
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 30-11 2011
Indlæg: 19
Styrke: 13
Jom er ny på vejen
Jeg har tænkt mig efter min sidste dårlige oplevelse at optage alt fremover.

Må man det? Skal man oplyse at man gør det?
Jeg vil gerne optage samtalen med lægen jeg skal til (på jobcenter).. Er der andre regler for det?

Jom er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2012, 00:21   #17
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Udover det, der allerede er sagt i denne tråd, så søg på "lydoptagelser" på K10's Forside øverst oppe til højre - der ligger allerede rigtig meget godt om emnet.
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Diktafon nielsdencker Alt det andet 0 17-01-2012 16:51
Skjulte optagelse Odenseaneren Politik og Samfund 8 11-10-2011 19:01
Optagelse af møder Adi Alt det andet 4 01-03-2011 07:50
Diktafon Bassemanden Alt det andet 13 19-06-2010 12:18
diktafon julle Alt det andet 33 22-07-2007 23:07




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension