K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Jeg er kommet i praktik.

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Jeg er kommet i praktik. Her kan du skrive om din praktik og forløbet af din praktik.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-12-2007, 10:08   #11
malleaa
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2007
Indlæg: 23
Styrke: 17
malleaa er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af nille Se meddelelser
jeg kom med stor kamp op på 14 timer-og ville gerne have været på 20 timer,men det kunne jeg simpelthen ikke-forsøgte flere gange, men nej-men måske med tiden håber jeg-men min sagsbehandler syntes 14 timer er flot!men jeg er nervøs og bange for hvad jeg nu skal igennem-har en veninde der har gået på ledighedsydelse 3 år;(det er drøjt-
er du glad for dit nye prøve job!
hvad laver du!
har du uddannelse før det?
ønsker det bedste til dig
Hej med dig
Jeg begyndte i mandags på mit nye job, er på et plejecenter, skal begynde med 3 dage om ugen af 2 timer pr dag.

Så om jeg er glad for mit job, kan jeg ikke lige svare på endnu, lidt for tidligt at udtale sig om.
Jeg er uddannet som sos.hjælper.
Jeg syntes da godt nok. det er hurtigt din sag er gået igennem,du har da næsten ikke haft èn chance for, at vide om du kan klare de 14 timer om ugen i længden
Hvad arbejder du med ?
Jeg vil da også lige ønske dig tillykke med,at du allerede er blevet godkendt til fleksjob
Og ønsker for dig, at det må være et arbejde til dig, kan du ikke få lov til at få et fleksjob hvor du er ?
Malle
Det er da èn lille solstråle historie
malleaa er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hvor længe går der? Sascha86 Alt det andet 8 13-05-2013 21:44
Hvor længe? Perlen At søge førtidspension 7 25-04-2011 17:03
Hvor længe... BRANDO Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 20 19-07-2010 20:14
Hvor længe? Chin Spørgsmål ang fleksjob 2 09-02-2010 16:24
Hvor længe. jose Nyttigt at vide for Førtidspensionister 11 14-05-2009 17:05




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension