K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-05-2013, 09:24   #11
Jamie36
Glad for at være medlem
 
Jamie36s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2013
Lokation: København
Indlæg: 83
Blog Indlæg: 26
Styrke: 12
Jamie36 er ny på vejen
Jeg bruger min google kalender, hvor jeg har skrevet alt ned lige fra at stå op til at gå i seng, har som jer brug for struktur og runtine. For mit vedkommende så lever jeg efter min kalender, skal også helst være det samme hver dag.

Man skulle man gøre uden tavler, og kalendere??

Mente hvad skulle man gøre uden kalendere og tavler sorry for den fejl
Jamie36 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-05-2013, 12:40   #12
Vej86
Afhængigheds tegn af K10
 
Vej86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2010
Lokation: Verden
Indlæg: 384
Styrke: 14
Vej86 er ny på vejen
Lige nu har jeg ikke noget struktur i min dagligdagen fordi jeg går hjemme og er syg så jeg kan ikke overskue og ha struktur lige nu. Jeg har da en hvis form for struktur fx dag er jeg sammen med Thomas torsdag for jeg hjælp. Jeg bruger min almindelige til det jeg skal huske og så siger jeg det til min mor hun står for min kalender. Hun har overblikket over den.

Fx kom det bag på hvornår vi skal til københavn. Ok jeg har ikke rigtig noget overblik for tiden prøver at lave struktur det holder ikke over ret langt tid lige nu. Jeg kan bedst med struktur den anden giver mig stress. Lige nu giver alt mig stress Når dagligdagen Kører har jeg det bedst med struktur søndag går jeg næste uge igennem så der ikke er ting som kommer bag på mig fx skal jeg til tandlæge tager jeg tit den samme dag så det kun er da*d der kommer bag på mig.

Hvor er jeg glad for at læse at det ikke kun er mid som har det på denne m
__________________
Så er der tid til at tage en længere pause fra k10. Håber det går godt med jer der ude Der flere ting som kræver mig sø som mit eget handicap og min sygdom
Vej86 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ny bruger...:-) Gucci1966 Alt det andet 2 27-03-2012 20:29
ny bruger Smilet Smille Din historie 9 02-04-2009 10:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension