K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-05-2013, 17:57   #1
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Bruger i ugeskema

Nu da jeg har brug for struktur i min hverdag er jeg ved at lave et ugeskema jeg har sat det i en skifteramme og skriver så derpå med vhiteboard pen. Hvordan fungerer det hjemme hos jer vh Katrine
__________________
Førtidspensionist pr. 1/3-2013
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-05-2013, 18:48   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg har en kæmpe kalender på væggen, hvor der er plads til at skrive en masse i hver rubrik for pågældende dag. I weekenden skriver jeg så lige næste uges plan, eller tilføjer, hvis der pludselig opstår en ændring eller tilføjelse.

Er der noget med tider jeg skal huske, indsætter jeg det i kalenderen på Iphonen, så ringer alarmen når jeg skal til at gå (eller ringe), eller hvad det nu er jeg skal huske på et bestemt klokkeslet. Den kalender udfylder jeg også så snart der skal ske noget, så jeg løbende får påmindelser, og derfor ikke kan glemme noget.

Min hukommelse er ekstrem dårlig, så hvis jeg ikke får skrevet ned med det samme, så glemmer jeg det fuldstændig.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-05-2013, 18:52   #3
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Velkommen i klubben jeg skal os have alt skrevet ned.
__________________
Førtidspensionist pr. 1/3-2013
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-05-2013, 19:16   #4
bfritz
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2013
Lokation: Hedensted
Indlæg: 27
Styrke: 12
bfritz er ny på vejen
Jeg købte noget selvklæbende magnetbånd, fandt en masse små clip-art tegninger, har lamineret dem og sat magneter på bagsiden.

Så nu er min opvaskemaskine kalender for mig og børnene.

Jeg har valgt at lave det over en 14-dages periode så børnene også kan se hvornår de skal hjem til deres far, hvornår der er sport, hvornår jeg skal til møder og alt hvad der ellers sker

På køleskabet hænger så de billeder der ikke lige skal i brug denne uge eller 14-dages periode, samt billederne af opvaskemaskinen og vasketøjet, de bliver så sat på når det skal klares.
bfritz er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-05-2013, 21:08   #5
Hva´nu
Jamen så siger vi det...
 
Hva´nus avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-04 2013
Indlæg: 401
Styrke: 12
Hva´nu er ny på vejen
Jeg bruger "Google-kalender", der er både dag- uge- månedsoverblik.
Alle aftaler kommer automatisk på min telefon.
Og kalenderen kan "parres" med andre tilsvarende kalendere.

Det gode ved at få kalenderen på telefonen er også at hvis man skriver adrssen på en aftale i kalenderen, når alarmen for aftalen så kommer, kan man trykke på en knap og få en "rejseplan", så man kan finde hen hvor man skal.

Man kan både se det store overblik på pc og have det med på sin android.
Da programmer er online, sker alle rettelser man laver, hvorend man laver dem i hele systemet.
Hva´nu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-05-2013, 23:25   #6
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Har mega kalender her også..

Glemmer så tit jeg har den selvom den hænger så man ser den tusind gange på en dag..

Har stadig presteret at glemme læge aftaler osv pga jeg fem min efter jeg har kigget så vupti er det væk.. Så ringer tlf og minder mig om det igen.. Vupti jeg kigger væk fra tlf også har jeg glemt det, også ringer de fra lægen og siger skulle du ikke have været her.. Øhh.. Men kalenderen virker sådan da..


Syntes kalender er svær at huske pga jeg ikke brugte kalender FØR jeg blev syg..

Ville virkelig ønske jeg havde været et kalender menneske inden så havde det måske været lettere at huske altid..
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-05-2013, 23:39   #7
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hva´nu Se meddelelser
Jeg bruger "Google-kalender", der er både dag- uge- månedsoverblik.
Alle aftaler kommer automatisk på min telefon.
Og kalenderen kan "parres" med andre tilsvarende kalendere.

Det gode ved at få kalenderen på telefonen er også at hvis man skriver adrssen på en aftale i kalenderen, når alarmen for aftalen så kommer, kan man trykke på en knap og få en "rejseplan", så man kan finde hen hvor man skal.

Man kan både se det store overblik på pc og have det med på sin android.
Da programmer er online, sker alle rettelser man laver, hvorend man laver dem i hele systemet.
Det gode ved at bruge google kalender er at man kan få tilsendt sms ved aftaler/alarmer til sin telefon...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-05-2013, 23:43   #8
Hva´nu
Jamen så siger vi det...
 
Hva´nus avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-04 2013
Indlæg: 401
Styrke: 12
Hva´nu er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Det gode ved at bruge google kalender er at man kan få tilsendt sms ved aftaler/alarmer til sin telefon...
Og kordinere/synk. kalenderen med andre som skal deltage i den samme aftale...

Og en million andre ting, kan den kalender også
Hva´nu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-05-2013, 23:53   #9
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja den er ret fantastisk....bruger den også hver dag...og alt er i sync med min iphone og min ipad...

Eneste ulempe ang de SMSer...det er at man skal sætte dem i kalenderen når man er på sin PC....for det kan man ikke gøre via sin iphone eller ipad...

Ved ikke om man kan på en android tlf....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-05-2013, 00:08   #10
Hva´nu
Jamen så siger vi det...
 
Hva´nus avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-04 2013
Indlæg: 401
Styrke: 12
Hva´nu er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Ja den er ret fantastisk....bruger den også hver dag...og alt er i sync med min iphone og min ipad...

Eneste ulempe ang de SMSer...det er at man skal sætte dem i kalenderen når man er på sin PC....for det kan man ikke gøre via sin iphone eller ipad...

Ved ikke om man kan på en android tlf....
Vil jo netop sige at den fungerer mest optimalt på android... og til iphone findes der ikke tilsvarende genialt system.

På android kan man vælge 3 forskellige påmindelser.
e-mail, pop-op, sms, også fra telefonen.
Hva´nu er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ny bruger...:-) Gucci1966 Alt det andet 2 27-03-2012 20:29
ny bruger Smilet Smille Din historie 9 02-04-2009 10:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension