K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-04-2013, 18:20   #1
stolpesten
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-12 2010
Indlæg: 57
Styrke: 14
stolpesten er ny på vejen
Hvem skal jeg kontakte?

Hej..

Jeg er i den uheldige situation at jeg ikke kunne klare min uddannelse på revalidering. Et år og nogle måneder nåede jeg, inden helbreddet ikke kunne klare det mere. Kommunen har valgt at lukke min revalidering.
Min konsulent på kommunen mener bestemt at jeg kan få sygedagpenge igen, da jeg har bibeholdt mit medlemsskab i a-kassen.

Men, ved i hvem jeg skal kontakte nu?? .. Er det a-kasse?, er det kommunen? ... Jeg mangler bare en form for rådgivning ..
stolpesten er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-04-2013, 18:55   #2
Dancer
Afhængigheds tegn af K10
 
Dancers avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-06 2012
Alder: 58
Indlæg: 303
Styrke: 12
Dancer er ny på vejen
Da jeg meldte mig syg skulle jeg først melde mig ledig på jobnet og så melde mig syg på jobnet med det samme - så sender A-kassen besked til kommunen og derefter gik det hele af sig selv.
Dancer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-04-2013, 19:10   #3
stolpesten
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-12 2010
Indlæg: 57
Styrke: 14
stolpesten er ny på vejen
ok, takker .. Er det så på første ledige dag jeg skal melde mig ledig? .. Og kan jeg både melde mig ledig og melde mig syg igen på Jobnet.dk?
stolpesten er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-04-2013, 21:01   #4
5dia
Elsker at være her på K10
 
5dias avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-11 2010
Indlæg: 86
Styrke: 14
5dia er ny på vejen
Post

Citat:
Oprindeligt indsendt af stolpesten Se meddelelser
Hej..

Jeg er i den uheldige situation at jeg ikke kunne klare min uddannelse på revalidering. Et år og nogle måneder nåede jeg, inden helbreddet ikke kunne klare det mere. Kommunen har valgt at lukke min revalidering.
Min konsulent på kommunen mener bestemt at jeg kan få sygedagpenge igen, da jeg har bibeholdt mit medlemsskab i a-kassen.

Men, ved i hvem jeg skal kontakte nu?? .. Er det a-kasse?, er det kommunen? ... Jeg mangler bare en form for rådgivning ..
Du tager kontakt til a-kassen og beder dem om en skrivelse der bekræfter at du, såfremt du ikke var sygemeldt, stadig er dagpenge berettiget.

Det vil de gerne og laver den med det samme. Du kan få dem til at lave den nu, du behøver ikke afvente til den dag din revaliderings ydelse ophører
5dia er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-04-2013, 21:39   #5
Dancer
Afhængigheds tegn af K10
 
Dancers avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-06 2012
Alder: 58
Indlæg: 303
Styrke: 12
Dancer er ny på vejen
Ja - jeg fik den besked at det var 1. ledighedsdag og begge dele foregår på jobnet.

For mig var det den eneste måde jeg kunne gøre det på var den besked jeg fik både i A-kassen og på kommunen.
Dancer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-05-2013, 13:35   #6
stolpesten
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-12 2010
Indlæg: 57
Styrke: 14
stolpesten er ny på vejen
A-Kassen lavede en udtalelse om at jeg var berettiget til dagpenge hvis jeg ikke var syg, og derefter sætter kommunen gang i sygedagpenge igen ...
Tak for jeres svar..

Nogen der ved hvad der nu burde ske i min sag, da jeg ikke kunne gennemføre revalidering? .. Jeg er jo ikke interresseret i at sidde på sygedagpenge og lave intet for længe...
stolpesten er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvem skal man kontakte for at få ændret information om indlæggelse Abraxus Alt det andet 3 20-12-2012 20:13
Bevilliget fp, er der nogle jeg skal kontakte ? Leduce Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 13-12-2012 13:57
Skal jeg selv kontakte kommunen? Jasmina Alt det andet 11 28-02-2012 09:55
Sagsbehandleren mener at jeg skal kontakte min læge for at få sovemedicin Vipstøsen Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 70 19-10-2011 23:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension