K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-04-2013, 12:18   #1
le cuere
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Lokation: København
Indlæg: 267
Styrke: 14
le cuere er ny på vejen
Arrow Kontakt med Jobcenter



Jeg har sendt en mail til Jobcenter, men har ingen besked fået om den er modtaget.

Hvor lang tid går der inden man får besked på at de har modtaget mail ?

Kan det skyldtes de ikke har modtaget min mail ?
le cuere er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2013, 12:22   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Medmindre der er klumper et eller andet sted undervejs...så burde du få den med det samme...

Så ja...det kan godt være at de ikke har fået din mail....

Man skal lige huske at det som regel kun er kommunens eller jobcenterets hovedmail som der er autosvar på....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2013, 12:35   #3
le cuere
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Lokation: København
Indlæg: 267
Styrke: 14
le cuere er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Medmindre der er klumper et eller andet sted undervejs...så burde du få den med det samme...

Så ja...det kan godt være at de ikke har fået din mail....

Man skal lige huske at det som regel kun er kommunens eller jobcenterets hovedmail som der er autosvar på....

Jeg har sendt mail til mail til JSV. i Baldersgade. - [email protected]

Det er den mail adresse der står på Borgerservice og på KK side.

Det er meget vigtigt at de får min mail hurtigt.

Ønsker at være sikker på at de har modtaget mail.
le cuere er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2013, 12:52   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Du kan prøve at sende den igen....eller forsøge at ringe for at høre om de har modtaget den...

Det bedste man altid kan gøre...for at være helt sikker....det er at aflevere tingene personligt og huske kvittering...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2013, 14:15   #5
le cuere
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Lokation: København
Indlæg: 267
Styrke: 14
le cuere er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Du kan prøve at sende den igen....eller forsøge at ringe for at høre om de har modtaget den...

Det bedste man altid kan gøre...for at være helt sikker....det er at aflevere tingene personligt og huske kvittering...

Ved godt det er bedst at afl. personligt, men jeg bor i en anden bydel ..

Vigtigt de fik mail i dag fredag, da det var vedr. sagsbehandler har tilmeldt mig til kursusforløb hos anden aktør som jeg ikke ønsker at deltage i.

At den information jeg fik omkring kursusforløb er blevet ændret til et andet kursusforløb.

Jeg forlangte at de afmeldte mig til det kursusforløb hos anden aktør, og tilmeldte mig til kursusforløb hos den anden aktør jeg selv har valgt.

Skrev at man i følge § i loven har frit valg imellem 3 forsk. aktører, at sagsbehandler havde valgt for mig.

At hvis det ikke kan lade sig gøre, bedes de sende mig en mail adresse til Jobcenter chef, da jeg så vil indsende en klage over sagsbehandling.

Så er det bare hvad de svarer på det. ? Jeg nægter jo ikke at deltage i kursus.

Først fik jeg automail om at mail ikke kunne afleveres da postkassen på den adresse var nedlagt, blev henvist til en anden mail adresse, den som jeg allerede havde skrevet til, eneste forskel den havde små bogstaver.

Prøvede febrilsk at få sendt den mail med små bogstaver i mail adresse, uden held.

Men nu har jeg så pludselig fået auto bekræftning på, at min mail som havde store bogstaver i mail adresse er modtaget og læst i JSV. i Baldersgade.

Puh ha, jeg har virkelig fået varmen i det forløb, og ondt i røv..

Men lige et spørgsmål, hvis jeg på K10 skriver et indlæg, taster emne med fed, hvoffor bliver emnet så ikke vist på forsiden blandt emner med fed skrift ?
le cuere er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2013, 22:18   #6
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Man kan ikke skrive med fed skrift i emnelinjen...

Dette fordi det bruges til at vise om der er nye emner eller ej....

Hvis du kigger på forsiden...så kan du se at alle dem der står med fed skrift...det er de nye emner....dem uden fed skrift...de er gamle...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-04-2013, 10:41   #7
le cuere
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Lokation: København
Indlæg: 267
Styrke: 14
le cuere er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Man kan ikke skrive med fed skrift i emnelinjen...

Dette fordi det bruges til at vise om der er nye emner eller ej....

Hvis du kigger på forsiden...så kan du se at alle dem der står med fed skrift...det er de nye emner....dem uden fed skrift...de er gamle...
Hej web.

Formulerede mig måske ikke korrekt.

Det jeg mente var, at når jeg opretter ny tråd / emne skriver indlæg, taster fed tekst på titel, går tilbage til forsiden, så vises titel ikke med fed tekst, selvom tråd er ny.
Den ny tråd vises med alm. tekst i titel, blandt andre indlæg med fed tekst
i titel.

Så jeg spekulerede over hvad det skyldtes, hvordan andre bærer sig ad med at skrive med fed tekst i titel.
le cuere er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-04-2013, 18:37   #8
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er det jeg siger...du kan ikke lave en fed skrift i emnelinien...det er noget der sker automatisk alt efter om en tråd er ny eller om man har været inde på den...

Det at den vises med alm skrift er fordi du allerede har været inde og se tråden...det vil sige at tråden er ikke ny for dig mere efter du har set den....den er fed for alle dem der ikke har set tråden..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-04-2013, 20:44   #9
le cuere
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Lokation: København
Indlæg: 267
Styrke: 14
le cuere er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Det er det jeg siger...du kan ikke lave en fed skrift i emnelinien...det er noget der sker automatisk alt efter om en tråd er ny eller om man har været inde på den...

Det at den vises med alm skrift er fordi du allerede har været inde og se tråden...det vil sige at tråden er ikke ny for dig mere efter du har set den....den er fed for alle dem der ikke har set tråden..

Hej web.

Tak for oplysning.

I starten skrev jeg alm. titel. Så prøvede jeg med fed titel, fordi jeg troede der var en fejl i systemet, indtil du sagde at man ikke kan skrive med fed i titel.

Ved godt at fed skrift bliver til alm. skrift når man har læst et indlæg.

Har også lagt mærke til, at når jeg opretter ny tråd, går tilbage til forsiden vises min ny tråd med alm. skrift, at der er registreret at 1 person har læst min tråd, hvilket undrede mig.

Dvs. når man laver en ny tråd bliver det registreret automatisk til at man har læst tråden, titel vises med alm. skrift, andre ser titel med fed skrift.

Tja , it nørd bliver jeg aldrig ..
le cuere er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-04-2013, 20:56   #10
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af le cuere Se meddelelser
Dvs. når man laver en ny tråd bliver det registreret automatisk til at man har læst tråden, titel vises med alm. skrift, andre ser titel med fed skrift.

Tja , it nørd bliver jeg aldrig ..
Helt korrekt..

I det øjeblik man har lavet en ny tråd eller indlæg....og trykker på Send knappen...

Så bliver man automatisk stillet om til det man lige har lavet og dermed har man læst det...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kontakt til ASK Mumrik Dit og Dat 3 05-09-2013 09:04
kontakt til arbejdsgiver ene Spørgsmål ang fleksjob 2 07-06-2013 15:34
Kontakt til dig der har fået FTP fra MP pension Hundi At søge førtidspension 6 25-01-2012 09:27
Sorø Jobcenter kåret som gazelle-jobcenter buster Politik og Samfund 2 11-09-2010 10:33
Kontakt hver 8. uge? pusle Dit og Dat 2 18-12-2008 09:46




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension