K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-03-2013, 23:47   #11
Sutsko
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2009
Indlæg: 115
Styrke: 16
Sutsko er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stone8 Se meddelelser
Hej, tak for input til alle, vi må se hvad det ender med, det skulle være lige til for hun var i fleksjob til det sidste og det tog kun få måneder og tilkende førtidspension fra kommunen, du nævner pensam afdelinger hvad mener du med det? jeg googlede det og fandt kun hovedafdelingen i Farum og call center er som du skriver nogle kolde damer der sider der som dronninger og fører sig frem.
Jeg hører så til Odense afdelingen - I kan ved FOA få at vide hvad afdeling hun hører til.
Sutsko er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2013, 09:26   #12
stone8
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2013
Indlæg: 6
Styrke: 0
stone8 er ny på vejen
Tak hun har FOA AAlborg men har Pensam afdelinger rundt om også?
stone8 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-04-2013, 19:53   #13
Hva´nu
Jamen så siger vi det...
 
Hva´nus avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-04 2013
Indlæg: 401
Styrke: 11
Hva´nu er ny på vejen
Når skaden er sket først...

Citat:
Oprindeligt indsendt af stone8 Se meddelelser
...nu opdager vi så den helbredsklausul fra pensam, kan det godt passe at stort set alle fleksjobberer ikke kan få udbetalt invalidesum og mdr. tilskud fordi bare et ord som "knæ" i resourceprofilen ved godkendelse af førtidspension også er nævnt dengang fleksjob blev tildelt...
Hvis hun er indtrådt i ordningen med en "skade" er den selvfølgelig ikke omfattet af forsikringen, hvilket jeg som medlem af Pensam bifalder.

Jeg er fleksjobber og er omfattet af alle dækninger i Pensam, idet mine "skader" først er opstået efter jeg indtrådte.
Hva´nu er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Pensam, Winther Spørgsmål ang fleksjob 6 19-11-2012 21:52
Pensam rdn Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 17-06-2011 17:46
pensam ved fleksjob solveig1 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 16-12-2010 08:24
Fleksjob ordningen gælder den kun i 10 år Kimse Politik og Samfund 6 22-02-2008 17:59
Hjælp......gælder 120 dages reglen ikke Dorthe Spørgsmål ang fleksjob 3 15-09-2006 00:17




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension