K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-04-2012, 10:29   #1
Rygskadet
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2012
Indlæg: 21
Styrke: 12
Rygskadet er ny på vejen
Overlæge Peter Blume Rigshospitalets rygcenter

Hej
Jeg vil hører om der er nogen, der har erfaring med ham, da jeg skal have lavet en speciallægeerklæring.
Jeg har prøvet at søge men har ikke kunne noget info omkring ham.

Mvh.
Rygskadet
Rygskadet er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2012, 11:18   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Velkommen til.....

Kære Rygskadet

Bliv her på din tråd fremover. Der dukker flere spørgsmål op i fremtiden.

Til information: http://www.k10.dk/showthread.php?t=15813

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 24-04-2012, 11:51   #3
Rygskadet
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2012
Indlæg: 21
Styrke: 12
Rygskadet er ny på vejen
Hej
Mange tak phhmw jeg har læst på det.
Jeg skal nok blive i min tråd
Jeg har kigget længe på k10 og håber at der er nogen der har kendskab til ham.
Mvh
Rygskadet
Rygskadet er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2012, 11:59   #4
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Rygskadet Se meddelelser
Jeg har prøvet at søge men har ikke kunne noget info omkring ham.
Det kan være et positivt tegn.

Forstået, på den måde, at utilfredse patienter skriver ofte om det på nettet, hvorimod de tilfredse patienter ingenting skriver.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2012, 12:15   #5
Rygskadet
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2012
Indlæg: 21
Styrke: 12
Rygskadet er ny på vejen
Det har du helt ret i
Rygskadet er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2012, 23:37   #6
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
...samt læger med stor viden og den rette ydmyghed overfor faget har mindre behov for at udstille sig selv på nettet :-)
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-04-2012, 12:20   #7
Rygskadet
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2012
Indlæg: 21
Styrke: 12
Rygskadet er ny på vejen
Hej igen :-)
Jeg skal ud også til en speciallægeerklæring på glostrup hospital hos en Jørgen Degn.
Er der nogen der kender ham?
Mvh
Rygskadet
Rygskadet er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-04-2012, 20:55   #8
Rygskadet
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2012
Indlæg: 21
Styrke: 12
Rygskadet er ny på vejen
Hej
Jeg vil gerne komme med en advarsel imod Jørgen Degn, Hvis i bliver tilbud at komme til en speciallægeundersøgelse hos ham så sig nej.
Jeg var hos ham idag og det var ikke biluheldet der var skyld i, at jeg fik to diskusprolapser og fik iskiasnerve skade, nej det var arveligt.
Selvom der ikke nogen i min familie der har det, andet end min far der er slidt ned efter, at have arbejdet i mange år som håndværker.
Mine fødder som er halvlamme og følelsesforstyrret efter biluheldet, det er heller ikke det, det er fordi at jeg ryger så mit kredsløb er dårligt på grund af rygning.....
Selvom jeg ikke havde problemer med det før ulykken og jeg er under 30 år ung.
Det skal siges at der er 4-5 andre læger som kunne se skaderne var sket af efterfølgerne af biluheldet, inklusiv hans kollega der opereret mig.
Men det er også bestilt af modpartens forsikringsselskab.
Mvh
Rygskadet
Rygskadet er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-05-2012, 13:11   #9
Løve
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 02-05 2012
Indlæg: 3
Styrke: 0
Løve er ny på vejen
Undersøgelse hos Jørgen Degn

Hej rygskadet
jeg er også ny på tråden og skal lige lære hvordan det fungere.
jeg var til samtale/undersøgelse hos Jørgen Degn Fredag 27.04.2012
Han var overlegen og gav mig en føelse af at jeg ingen problemer havde og at jeg bare skulle tabe mig holde op med at ryge og så gå i træningscenter så ville alle mine ryg nakke og skulder problemer være løst.
Han sage til mig at man får ikke slidegigt i ryggen af at havde arbejdet som handicaphjælper med tunge skæve løft i 25 år som jeg har gjort og at de ser aldrig en flyttemand her i klinikken med rygsmerter underforstået pjat med dig.
Jeg spurgte om hvad så smerterne kom af når nu det ikke var slidegigt han sage at det vidste han så sandelig ikke og at jeg straks skulle gå ud og vaske min mund med vand og sæbe? hvorfor det spurgte jeg ham om, jo sage han du sage ordet slidegigt og det er der ikke noget der hedder.
Han spurgte mig yderliger om hvilke smerte der var værst for mig jeg svarde ham at det ville være som at vælge mellem kolera eller pest da jeg oplever smerterne lige slemme om de er i min lænderyg eller nakke og skulder han sage så at hvis han havde en tryllestav og han lige nu kunne fjerne mine smerter af dem jeg havde lige nu og her i dette øjeblik som jeg sad her hos ham, jeg svarde ja lige nu og her så vælger jeg min hovedepine som jeg havde haft i 3 dage, han rejste sig op og trykkede mig blidt 5-6 steder i den øverste del af nakken og sagde det var så det og nu havde han ikke mere tid til mig, jeg var måløs jeg trode at han skulle undersøge min ryg som var det jeg var kommet for og ikke min hovedepine som normalt ikke er et problem,
hvilket jeg også sage til ham men der var ikke nogt at gøre for han havde ikke mere tid til mig jeg havde jo valgt hovdepinen som den smerte han skulle fjerne med sin tryllestav. Han spurgte mig jo ikke om hvilke smerter han skulle fjerne med sin tryllestav i min dagligdag men kun hvilke smerter jeg ville havde fjernet lige nu og her som jeg sad her hos ham, og det var min hovedepine.
Jeg forbander at jeg havde ondt i hovedet den dag, hovedepinen var skyld i at jeg ikke blev undersøgt for det jeg oprigtigt kom for,
Hovedepinen var skyld i at jeg valgte at hans tryllestav skulle fjerne min lige nu og her smerte og ikke den smerte jeg lider under til hverdag og som begrænser mit liv.

JEG KAN BESTEMT IKKE ANBEFALE JØRGEN DAN MØLLER DEGN OG PAS PÅ HANS TRYLLESTAV
Løve er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-05-2012, 13:56   #10
Rygskadet
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2012
Indlæg: 21
Styrke: 12
Rygskadet er ny på vejen
Han er meget special at være inde hos, han er pisse ligeglad med hvem han sidder med,
man fejler ikke noget i hans verden.
Jeg ved at han er religiøs og lever i sin egen verden.
Mvh
Rygskadet
Rygskadet er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nogen der kender til Medicinsk rygcenter i Silkeborg? smutti Alt det andet 1 28-07-2013 13:22
Rigshospitalets Smerteklinik! profilen Alt det andet 1 06-12-2012 13:06
Overlæge ? Physen Alt det andet 2 04-03-2011 21:04
Erfaringer med Overlæge Peter Christoffersen ? S_Phoenix Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 20-09-2010 15:14
Kendskab til Hellerup Rygcenter? Camille Dit og Dat 4 10-01-2010 16:58




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension