K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-05-2015, 23:52   #1
michaelhobro
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-05 2015
Alder: 30
Indlæg: 26
Styrke: 9
michaelhobro er ny på vejen
Mentalt retaderet

Hej
Nogen som ved, om man eventuelt kan få pension eller flexjob, når kommunen har prøvet næsten alt, jeg har været i revalidering i et år, og i mine papirer står der alt muligt, om massive indlæringsproblemer og jeg er lettere mentalt retaderet.
Har nemlig hørt, det skulle være nemt og få pension når det er ens hjerne det er galt med, altså måske os en lille hjerneskade...
Håber at høre noget positive svar, jeg er 21år... og har virkeligt været igennem meget, og været i systemet siden jeg var 14. År.
michaelhobro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2015, 09:10   #2
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Du bør ringe til DUHK, og se om du kan få hjælp der, fordi den kommunale sagsbehandling er indviklet og omstændig.

Der er også den sociale retshjælp, som er gratis.

Du bør se om du kan få hjælp der, fordi dit spørgsmål, rummer mange muligheder.

For at få din afklaring af din arbejdsevne, får du brug for hjælp, af nogen der kan guide dig hele vejen, og presse kommunen i den rigtige retning!

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension