K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-05-2012, 16:05   #11
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det passer så ikke Zastrow....Der er lavet en del rød politik....fjernelse af starthjælp, kontanthjælpsloftet, uddannelsesområdet osv osv...

Så der er lavet en del rød politik...men desværre er der meget af den borgerlige politik der bliver videreført...ja endda opdateret...

Jeg vil give Halse ret i at vi får tydeligt afklaret om EL vil holde hånden under regeringen når finansloven skal laves her til efteråret...

Jeg har lige set Johanne´s tale til EL årsmøde....og ifølge den...ja så vil regeringen vælte sig selv hvis den laver forringelser over for arbejdsløse, sygemeldte, handicappede osv...

Så nu bliver det jo spændende at se om man kan stole på det eller om de falder til patten....sådan som regeringen tror...

For regeringen virker som om de er fuldstændige lige glade med hvad EL siger lige...for de tror fuldt og fast på at enhedslisten ikke vil vælte en rød regering...

Johanne sagde også at de ikke ville vælte en rød regering....men at en rød regering hurtigt kunne vælte sig selv når og hvis de ikke kan finde et flertal...feks til finanslovforhandlingerne...

Hvis regeringen forsætter af den vej de er inde på nu...så synes jeg bestemt at de skal gøre som de har lovet...netop at lade regeringen falde med at de ikke kan få en finanslov igennem...

Så må vi se hvor langt Margrethe Vestager(som jo styre det hele i den regering), Villy Søvndal, Helle Thorning er villig til at gå...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2012, 16:09   #12
nocturne
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 566
Styrke: 13
nocturne er ny på vejen
hvad er bedst?

blå regering + rød oposition
eller
rød (blå) regering + blå oposition


men
Synes bare at Johanne skal have fuld diktatur.
nocturne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2012, 18:18   #13
nensypigen
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2010
Lokation: *******
Alder: 39
Indlæg: 684
Styrke: 15
nensypigen er ny på vejen
jeg stemmer ihvertfald på johanne næste gang!
nensypigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2012, 18:51   #14
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Jeg tror at den bedste ville være hvis alle kunne arbejde sammen, så alle fik et aftryk - alle fik noget - på den måde føler også danskerne at det parti de stemmer på, gør noget og kommer igennem -

Jeg tror faktisk at det ville være godt for bette Danmark hvis alle arbejde sammen
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2012, 19:15   #15
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg er simpelthen SÅ TRÆT af partier der falder til patten!

Så jeg HÅBER EL står fast, da det jo er det eneste parti der er tilbage, der tilsyneladende er bekymret for den svageste del af befolkningen. Men lad os nu se om de tør. Hvis de bakker ud, så taber jeg ALT for dem..........jeg kan næsten ikke rumme flere skuffelser politisk.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2012, 19:22   #16
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ninja Se meddelelser
Jeg er simpelthen SÅ TRÆT af partier der falder til patten!

Så jeg HÅBER EL står fast, da det jo er det eneste parti der er tilbage, der tilsyneladende er bekymret for den svageste del af befolkningen. Men lad os nu se om de tør. Hvis de bakker ud, så taber jeg ALT for dem..........jeg kan næsten ikke rumme flere skuffelser politisk.
Heller ikke her! Hvad har vi så tilbage, ingenting?
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2012, 19:37   #17
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Præcis - ingenting!

Vil meget nødigt ende som sofavælger og få sådan en følelse af, at politik kan være ligegyldigt.

Jeg føler jeg nu har mistet socialdemokratiet helt, og tilbage kan jeg kun se Enhedslisten for en mulig stemme. Falder de til patten. Tja, så føler jeg ikke længere der er noget parti der er værdigt at stemme på mere.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2012, 19:41   #18
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
EL tør ikke vælte regeringen... de ved at det er den eneste mulighed for dem at få en lille smule indflydelse.. - men på den anden side så er de så naive at de ikek er klar over konsekvenserne af at vælte regeringen..

De snakker og snakker og r*ven går... men kommer de med forslag til hvordan det skal gøres ??? Nixen biksen.. de er ret så urealistiske...

Jeg har stemt på Social Demokratiet til hvert valg... og jeg vil nok hellere se blå blok i regering end at Enhedslisten får den magt som de selv mener de skal ha ...

Jeg kan godt lide at lytte til Johannes taler.. men jeg tænker også på at hun er bedre til at holde tale end til at kunne få et land til at fungere..
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2012, 19:54   #19
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Sådan tænker jeg også Lone....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2012, 20:07   #20
keld60
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2010
Indlæg: 528
Styrke: 14
keld60 er ny på vejen
Håber EL ikke bare truer men gør alvor af det til efteråret, forstået på den måde at vi kan få en blå regering så JBO får lukket munden, men det kræver også for mig at DF mister deres indflydelse....
Som FP'er har jeg ikke råd til at stemme rødt ved jeg idag.
Så hellere gå all in i en satsning, der er jo intet at miste længere.
keld60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Johanne for helvede... Abraxus Politik og Samfund 6 13-09-2013 14:57
Tillykke Enhedslisten BRAVO dobar Politik og Samfund 6 13-04-2012 23:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension