K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-07-2009, 18:17   #1
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Det bliver mere og mere komisk,

så der må vist snart falde en mail til min borgmester.

Jeg søgte jo FP §17 d. 4-11-08 og jeg er stadig ikke kommet et skridt videre.

Min gamle søde sagsbehandler er stoppet, min PR har været sendt frem og tilbage 5 gange med ændringer fra min side og her forleden smed jeg håndklædet i ringen, nu underskrev jeg med en bemærkning om at jeg havde opgivet at få rettet de fejl, der var. Ikke store fejl, men dog fejl.

I går kom der brev ( officielt ved jeg altså IKKE at min gamle sagsbehandler er stoppet), jeg var indkaldt til møde i dag 12.30 ved et navn X, jeg så ikke kendte, men det er jo sket før.

Jeg møder op, bliver ikke modtaget af X, men af Y, fordi X er syg. Jeg spørger naturligvis til min gamle sagsbehandler, får nu af vide at hun stoppede i maj, og at X er mine nye sagsbehandler, men kun til næste uge, hvor jeg får en helt ny.

Nå, men sådan må det jo være og nu er beskeden så at mødet i dag skulle have været aflyst, X er jo syg..........men de kunne altså ikke finde mit telefonnummer!!!!!

Nej, jeg er såmænd også bare den eneste i hele verden der hedder, hvad jeg hedder, så det må sq være svært at finde mig i telefonbogen!!

Y siger så:

Jeg kan læse at du gerne vil have et job.......



Ok, hvor kan du læse det??

Jo, det står da her fra. d. 18-6-08..........og siden har du ikke talt med din sagsbehandler.

Tja, hva skal man sige?? jeg har da jævnligt talt og mødt hende siden 6-08. Det fik vi så på plads.

Kodeordet er selvforsørgelse og det var det også i dag, Maj-britt, når du nu slægtsforsker, er du så ikke god til IT??

NEJ. Men jeg er god på Google.

Nå, men når du nu har 4 sønner, er du så ikke god til konflikthåndtering, sådanne nogle slås vel i ny og næ??

HVAD?? Næ, for min skyld kan de tæve løs på hinanden, bare de holder mund.

Du får altså ikke en FP uden arbejdsprøvning og slet ikke en §17, så skal vi ikke istedet søge flexjob til dig?? Men når du nu får en ny sagsbehandler i næste uge, skal vi så ikke bare sende dig hjem med den RP, så kan du skrive den om??

Jojo, det gør vi da bare

For hulen da, det her grænser til det rene tidsspilde, vanvid, cirkus og videre i den dur, så NU bliver der sendt en mail til den borgmester, nu strammer vi lige ballerne og får afsluttet denne sag mest effektivt og hurtigst muligt, en vending, kommunerne og div. jobcentre jo ynder at bruge, ikke??
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2009, 19:05   #2
SÅrdnok!
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-06 2009
Lokation: Vejle/Jelling
Indlæg: 405
Styrke: 15
SÅrdnok! er rigtig godt på vej
det lyder næsten som jobcenter vejle, det er det samme cirklen rundt...du bør bede om LØBENDE aktindsigt, i vejle har de brugt direkte dokumentfalsk i flere lignende sager...ny sagsbehandler efter hver samtale, mere og mere "forsvinder" fra RP og om en 4-5 sagsmishandlere er du skam helt rask igen
SÅrdnok! er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2009, 20:26   #3
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Det er forrykt... jeg plejer normalt at have en kommentar til sådanne sager, det ved du jo Maj-Britt... men jeg må indrømme, at jeg snart er løbet tør for ord... hvis det gamle ordsprog om at mod tåber kæmper selv guder forgæves er sandt, så må din sag vidst være defacto standard, og det man måler alle andres efter...

Det er så latterligt, og forrykt efterhånden, at man bare står med åben mund og prøver at finde ord der ikke er brugt før, med hensyn til kommune tosseri...

Og det må du gerne sige til dem fra mig af... de ved det vidst ikke selv.

Hvad fanden råder man nogen i en situation som denne til?... anyone!?
  Besvar med citat
Gammel 01-07-2009, 21:12   #4
Ametyst
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2009
Indlæg: 146
Styrke: 16
Ametyst er ny på vejen
Held og lykke med det - har Høje -Taastrup ikke fået nogle borgervejledere...eller hvad de kaldes......

Borgmesteren er så arrogant - desværre..........

Lad være med selv at skrive en ressourceprofil, oplevede selv at det kunne jeg da sagtens mente de, men det er også en prøve fra deres side. Som igen kan bruges mod dig. Det kan være hård kost at skulle gøre selv. Har haft 10 års helvede med den kommune. Og jo jeg fik førtidspension uden noget som helst, i anden omgang efter 8 år, men min pension gik først igennem da Dukh kontaktede dem - havde en fast konsulent på over 1 år...

Ametyst

Sidst redigeret af Ametyst; 01-07-2009 kl. 21:23.
Ametyst er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejdsmarkedet bliver endnu mere ekskluderende. Debutanten Politik og Samfund 0 02-12-2012 11:00
Mere og mere korruption og kriminalitet i Danmark. Indiansummer Politik og Samfund 15 06-04-2012 19:15
40 år som kronisk smertepatient, orker snart ikke mere.Gode råd er mere end velkomne. Roedspaetten Alt det andet 50 02-12-2011 08:07
Mon kontrollen ikke bliver mere og mere hverdag.... Zastrow Politik og Samfund 13 22-03-2011 17:52
Bliver mere og mere svært at klare den MrBurns Politik og Samfund 25 06-07-2008 15:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension