K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-05-2007, 21:26   #11
Metro
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Hvad skal vedlægges en pensionssag?

Citat:
jpu1238 skrev:
computergeni er der ingen der skal kalde mig
Jeg kan ikke "hitte ud af det"
Hej jpu1238

Hvorfor kopierer du ikke bare skrivelsen direkte i indlægget? Du ved - Ctrl c og Ctrl v . Hvis der kommer en pærevælling ud af det - vil en admin sikkert bringe det i orden for dig lidt senere. B)
  Besvar med citat
Gammel 27-05-2007, 21:37   #12
jpu1238
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2006
Indlæg: 25
Styrke: 18
jpu1238 er ny på vejen
RE: Hvad skal vedlægges en pensionssag?

Det har jeg prøvet men dokumentet er scannet ind først og uanset hvad jeg kalder filtypen så "værker" det ikke, heller ikke ctrl.c,ellers tak

Link til dokumentet http://www.k10.dk/images/laegekons.jpg
jpu1238 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-05-2007, 04:34   #13
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
RE: Hvad skal vedlægges en pensionssag?

Hvis du vil kan du evt sende filen til mig og jeg skal så sørge for at den kommer på for dig...
Du kan sende den til mail: [email protected]
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2007, 09:03   #14
jpu1238
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2006
Indlæg: 25
Styrke: 18
jpu1238 er ny på vejen
RE: Hvad skal vedlægges en pensionssag?

kære webmaster, det må du meget gerne hjælpe med, jeg har fremsendt dokumentet til mailadressen.
mvh
jpu1238

Link til dokumentet http://www.k10.dk/images/laegekons.jpg
jpu1238 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2007, 20:43   #15
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
RE: Hvad skal vedlægges en pensionssag?

Det er hermed lagt på for dig som et link da filen fyldte for meget...

Link til dokumentet http://www.k10.dk/images/laegekons.jpg
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2007, 19:53   #16
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
RE: Hvad skal vedlægges en pensionssag?

Efter at have læst filen fra lægekonsulenten har jeg følgende kommentarer:

Hvis en så kompetent psykolog som hende har lavet undersøgelsen, så har HUN naturligvis SKÆRPET PLIGT til at indberette til kommunen, hvis HUN mener, børnene er truet.

OG DET HAR HUN IKKE GJORT.

Det mener jeg IKKE, at lægekonsulenten skal blande sig i.
(Men det er bare min mening, og den er ikke lov.)

Hvis det er en sag, der har trukket ud i det uendelige med spekulationer over helbred, smerter, nogle gamle psykologiske "lig i lasten" (som ALLE i landet har i større eller mindre grad), økonomi, fremtid osv. osv., som selve sagsforløbet er skyld i, så er det klart, at man IKKE får det bedre. Det er en naturlig reaktion, og IKKE folks egen skyld. Men systemet prøver at gøre det til borgernes egen skyld, når de søger om hjælp.

Jeg har engang hørt om nogen, der havde fået en "kommunefobi".

Hvordan mon man får såden en?:@

Lægekonsulenten konkluderer indirekte, at med det langvarige fysiske og psykologiske behandlingsforløb, vil være "mindre sandsynligt, at hun vil kunne få fodfæste igen.", at forsørgelsesevnen er truet.

Det vil jeg oversætte til, at lægekonsulenten peger på førtidspension.

Jeg håber, du kan bruge ovenstående til noget.
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2007, 20:46   #17
jpu1238
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2006
Indlæg: 25
Styrke: 18
jpu1238 er ny på vejen
RE: Hvad skal vedlægges en pensionssag?

Kære Zuza. rigtig gode kommentarer!
"Lægekonsulenten konkluderer indirekte, at med det langvarige fysiske og psykologiske behandlingsforløb, vil være "mindre sandsynligt, at hun vil kunne få fodfæste igen.", at forsørgelsesevnen er truet.

Det vil jeg oversætte til, at lægekonsulenten peger på førtidspension.
".Jeg vil give dig ret i din forståelse af denne bemærkning ud fra udtalelsen,men psykologen har i sin redegørelse skrevet at jeg IKKE bør presses ud på arbejdsmarkedet imens jeg er i behandling, så derfor er lægekonsulentens mening,som jeg forstår den, at jeg skal arbejde SAMTIDIG med at jeg er i henholdsvis fysisk og psykisk behandling.:@
jpu1238 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2007, 21:09   #18
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
RE: Hvad skal vedlægges en pensionssag?

Tak, JPU.

Jamen, det strider da imod AL SUND FORNUFT at tvinge folk i job, så det går endnu mere ud over børnene.

Hvem skal så hjælpe dem med de traumer, der kommer af det?

Det er da noget af den mest kortsigtede "løsningsmodel", man opererer med. Spar nogle få kroner NU ved at true folk, og skab dybe traumer for de næste generationer af skatteydere. Mærkelig tankegang. Jeg troede, det handlede om FOREBYGGELSE.

Citat:
lægekonsulentens mening,som jeg forstår den, at jeg skal arbejde SAMTIDIG med at jeg er i henholdsvis fysisk og psykisk behandling
Ja, det er så hans mening, men REVA mente jo noget helt andet.

Terapi kræver ro, hvis den skal virke godt.

Terapi er hårdt arbejde.

Ellers skulle lægekonsulenten jo mene, at du bare skal arbejde - og sikkert helst fuld tid - og så tager systemet sig af dine børn.

Flot konklusion. (Ironisk ment)
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2007, 22:51   #19
jpu1238
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2006
Indlæg: 25
Styrke: 18
jpu1238 er ny på vejen
RE: Hvad skal vedlægges en pensionssag?

Jamen der er ingen tvivl hos lægekonsulenten, jeg kan både bestride arbejde på fuld tid og endda i et erhverv jeg ellers tidligere har måttet sygemelde mig fra
Det er imponerende så klog man bliver når man er lægekonsulent
Jeg mener jeg på et tidspunkt så visse af dem betegnet som "kommuneludere"..........
Det mest groteske er at de som små skrankepaver kan sidde og slå både enkelt individer og hele familiers liv i stykker alt i mens det eneste DE tænker på er kroner og ører og endelig ikke skrive noget kommunerne ikke kan lide for ikke at blive fyret, flot, det kan man da kalde egoisme så det vasker sig!
jpu1238 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-05-2007, 11:14   #20
jpu1238
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2006
Indlæg: 25
Styrke: 18
jpu1238 er ny på vejen
RE: Hvad skal vedlægges en pensionssag?

Det bliver værrere og værrere!!!!

Min kommune valgte at sende min sag til en ekstern lægekonsulent PÅ TRODS AF at jeg havde søgt pension på det foreliggende, dvs. at denne lægekonsulents udtalelser IKKE må benyttes i behandlingen af min ansøgning.....dette er også meddelt kommune via mail,(se tidl i indlægget)
Nu har kommunen været så "smarte" at istedet for at vedlægge lægekonsulentens udtalelser som et dokument, så har man valgt at AFSKRIVE dét ordret i det resume som vedlægges til afgørelsen-FLOT:@

Ydermere har jeg lige fundet ud af at de dokumenter kommunen har fremsendt til pågældende lægekonsulent, der har man (bevidst?!) fjernet nogle dokumenter,selvfølgelig de dokumenter som taler for min sag,er der ikke noget der er helligt for deres sagsbehandling.
Danmark har fået en ny MAFIA
jpu1238 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ressourseforløb - hvor længe skal i gå og hvad skal der ske mbo Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema 19 01-09-2013 23:05
Hvad skal jeg skrive/hvordan skal jeg gøre... FrkNorden Alt det andet 41 05-05-2011 13:10
Forste mode med en sagsbehandler -Hvad skal man taenke på? /Hvad bliver der spurgt? Tessa Alt det andet 2 10-12-2009 02:26
pensionssag. sparkongefre Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 23-03-2007 19:31
Pensionssag? abbi68 - Slettet medlem Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 04-04-2006 21:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension