K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Jeg er kommet i praktik.

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Jeg er kommet i praktik. Her kan du skrive om din praktik og forløbet af din praktik.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-08-2016, 20:12   #1
Jullle
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 29-08 2016
Indlæg: 4
Styrke: 0
Jullle er ny på vejen
Arbejdsprøvning, skal jeg stå til rådighed på fridagene?

Kære allesammen

Jeg er snart helt knækket, og kan snart ikke mere. Ganske kort, jeg har 3 kroniske sygdomme med følgesygdomme til. Jeg er blevet holdt på kontanthjælp, der var de smarte , så jeg bliver ramt af loftet 1 oktober og må vist leve af 2900 til to mennesker til alt.

Jeg er i arbejdsprøvning på kontanthjælp og gør alt for at passe det. Jeg føler at min konsulent forfølger mig, da hun pludselig står i butikken hvor jeg er. Hun fortæller hun vil komme en gang om ugen? Hun beder mig hele tiden ringe, og det stresser mig. Jeg er dog ikke psykisk syg, men føler jeg kunne blive det efter dette forløb. Jeg har 3 lægesamtaler som jeg lægger udenfor mit "arbejde" min sagsbehandler indkalder mig pludselig til møde, med 2 dages varsel. Jeg bliver lidt bekymret og er stresset, da konsulenten også vil lave et møde med min "chef" .

Jeg spørger hvorfor, og min sagsbehandler skriver at mine lægesamtaler FYLDER MEGET😳
Jamen undskyld at min sygdom fylder for meget for jer. 😰 Nå til spørgsmålet, jeg må skrive min Skrækhistorie i en anden tråd.

Kan det passe at man ikke selv må disponere over sine fridage? Kan det være rigtigt, at jeg bliver skældt ud over at ha lagt en nødvendig hospitals aftale på en fridag? Jeg kan ikke finde lovgivning på området.

På forhånd tak

Den snart knækkede 41 årig.
Jullle er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension