K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-04-2012, 19:45   #1
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Nibutisme. jeg er blevet angst igen" på jobbet.

hej med jer alle sammen !!

og længe siden. jeg er blevet utrolig angst" igen. havde jeg dog bare holdt min mund,eller har jeg gjort det rigtige ????????????
min chef ved" der er en del problemer i min familie på min søsters side.
og de" har ikke desideret" noget med mig at gøre. men det korte af en laaaaaaang og åre..lang konfligt pga. utroskab,penge og meget meget mere. men nu kommer det..... i fredags jeg var på job så jeg godt nok at hende min nye" kolega som er vikar,er" min svågers" søsters" barn/datter..
altså min" søsters mand"s søsters datter ((( rodet. )) er blevet vikar på jobbet. og ved et uheld"... sagde min chef" at hun-altså vikarens mor" er min veninde"... håber i forstår.. og så mandag forklarer jeg så min chef hele" gedemarkedet altså ikke om utroskaben,bare at der var og stadig er" 3.verdenskrig i hjemmene. og det har der været de sidste 25.år. men"" så i mandag" hed" det så lige pludselig" at min chef kun havde mødt den nye vikars mor 3-4 gange. jeg kunne jo dog" godt huske svaret var noget andet i fredags,men sagde ikke noget. jeg har været ansat" i mit flexjob i 4 et havlt år. på 18.timer. og gør mit job godt og det siger min chef også engang imellem. skal jeg bekymre mig ?? om,om min chef kunne finde på at give mig sparket" så hun ikke taber ansigt,og kommer i klemme ved sin veninde,altså vikarens" mor. jeg har lige mødt hende i netto" da jeg var ude at handle. og hun hildste godt nok,men virkede alligevel anderledes.. kan det tænkes,at hun godt ved det er noget ****" hun har lavet ang. vikarens ansættelse. og jeg er vidende om det. eller har jeg bare extra" paranyea"... ???????????????? jeg gjorde dog" også min chef opmærksom på,at jeg ikke" tror vikaren kunne genkende mig. og at de problemer der er" mellem vores familier" ikke har noget med vikaren og mig. har jeg dummet mig ved at sige sandheden-altså gøre hende opmærksom på,at vi var tæt" på at være i familie sammen. jeg sagde det til hende fordi,at så kunne jeg komme hende i forekøbet,hvis hun fik kendskab til noget om noget ang,vores familier. vi er 18.ansatte i huset-på jobbet og jeg ved jo jeg ikke altid er i kridthuset hos alle" når jeg siger,ryd op efter jer. så,hvis hun ville" kunne hun jo bare give mig sparket og sige som begrundelse,at det er sammardsproblemer. vikaren er dog kun på jobbet når der er nogen der er syge. hvad synes og tænker i ????
eller er det godt jeg har været ærlig fra starten af.

håber i har nogle gode svar så jeg kan komme af med min angst"
og bekymring,for jeg er virkelig glad for mit job. og det ved min chef.

hilsen Anne-christine.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-04-2012, 20:27   #2
viggo
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 436
Styrke: 13
viggo er ny på vejen
Jeg faldt af i det første sving

Hvad er dit problem egentlig?
viggo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-04-2012, 20:55   #3
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af viggo Se meddelelser
Jeg faldt af i det første sving

Hvad er dit problem egentlig?
at jeg er bange for at miste mit job,pga vikaren er" min chefs" datter"s veninde. og at hun hellere vil have vikaren i en evt" fast stilling.
ogfor at hun ikke skal tabe ansigt over for sin veninde. hvor veninden er mor til vikaren.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-04-2012, 21:00   #4
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Hvis du skal af med din angst og bekymring, skal du hanke op i dig selv så du kommer ud af dit selvsving. Du har da virkelig formået at gøre en fjer til 5 høns her
Hvad har dine familierelationer med din chef at gøre? Det er en arbejdsplads!

Tror du i ramme alvor at en chef kan finde på at fyre en ansat fordi hun kender en kvinde med familieproblemer, og denne ansatte tilfældigvis er på den forkerte familieside?

Du siger endda at hverken du eller vikaren er direkte involveret i familiefejden. Hvorfor i al verden skulle chefen dog have nogen som helst mening om jer to. Ja, altså medmindre du bringer familiefejden ind på din arbejdsplads, og gør det til et problem for arbejdsmiljøet, og dermed din chef
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-04-2012, 21:21   #5
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tassi Se meddelelser
Hvis du skal af med din angst og bekymring, skal du hanke op i dig selv så du kommer ud af dit selvsving. Du har da virkelig formået at gøre en fjer til 5 høns her
Hvad har dine familierelationer med din chef at gøre? Det er en arbejdsplads!

Tror du i ramme alvor at en chef kan finde på at fyre en ansat fordi hun kender en kvinde med familieproblemer, og denne ansatte tilfældigvis er på den forkerte familieside?

Du siger endda at hverken du eller vikaren er direkte involveret i familiefejden. Hvorfor i al verden skulle chefen dog have nogen som helst mening om jer to. Ja, altså medmindre du bringer familiefejden ind på din arbejdsplads, og gør det til et problem for arbejdsmiljøet, og dermed din chef
fejl" i min sætning... vikaren er" chefens" veninde"s datter..
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-04-2012, 09:38   #6
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Hvis der er familiefejde og din chef er veninde med en i den anden familie, så har hun da forlængst hørt om det fra den side også..

Og du har haft jobbet i 4½ år alligevel..

Så det må betyde at din chef sagtens kan skelne mellem arbejde og familierelationer..

Mit råd.. undlad fremover at tale om andet end arbejde og smalltalk.. og undlad at tale om meget personlige ting med din chef eller andre på arbejdspladsen, specielt hvis det involverer vikarens familie..
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-04-2012, 10:12   #7
viggo
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 436
Styrke: 13
viggo er ny på vejen
Det mener jeg også pas dit arbejde stille og roligt og hav tillid til at din chef kan tænke
viggo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-04-2012, 18:48   #8
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af viggo Se meddelelser
Det mener jeg også pas dit arbejde stille og roligt og hav tillid til at din chef kan tænke
mange tak" for jeres svar. så må jeg håbe",at hun også/altså min chef lader emnet/familie fejden gå i glemme bogen,hvis man kan kalde det,det.
og nu er hun jo vidende" om tingene så hun ikke" skal få informationen fra vikaren"s mor eller andre.

mvh. anne-christine.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2012, 09:59   #9
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
det føles som om chefen forandrede sig" efter viden om nibutismen.

hej alle sammen !!

som nogen af jer måske" husker ang. mit indlæg om nibutismen. men lige kort" ved et uheld ansætter min chef en venindes datter i samme fritidsklub som jeg arbejder i flexjob 18.timer i om ugen. og har været i jobbet i 4. et halvt år. hun er dog kun vikar. men,som sagt.. min chef"s veninde er søster til min svåger.. altså" min svåger er altså gift" med min søster.. håber ikke det er for" forvirende. og der er en mega" mega" stor familie fejde mellem alle parter. men dog ikke vikaren og mig. og det sagde,jeg jo også efter jeg sagde til hende at vi var tæt" på at være i familie sammen. men ikke havde en brik" med vikaren og mig at gøre. og så fortalte jeg også min chef,at jeg ikke tror" vikaren kunne genkende mig. NÅ" men det korte af det lange...spørgsmål. jeg synes min chef virker forandret" på en træls måde lidt snobbet,afvisende, m.m efter hun fandt ud af denne viden. jeg ved ikke om det er fordi hun bare har travlt med alt muligt el. om det er fordi hun føler sig presset" og føler ubehag ved denne situration selv om jeg har sagt" at jeg ikke tror" vikaren kan genkende mig. har jeg måske noget at frygte eller har jeg måske bare paranoya på ???

skal jeg bare holde evt" lidt lav profil og så derfra håbe på det går i min chef"s glemme bog (( selv om jeg tvivler. )).... jeg går nemlig nu og frygter lidt om min chef evt" kunne finde på en eller anden dum grund til fyre mig så jeg ikke kommer til at blive en klods om benet på hende. men jeg gør jo mit job ordentligt" og passer det som jeg skal. hun har bare virket mærkelig" her de sidste 14.dage.

mvh. Anne-christine.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2012, 10:56   #10
nocturne
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 566
Styrke: 13
nocturne er ny på vejen
Måske er hun bare forvirret
nocturne er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
angst" stress" eller borderline ??? annech Spørgsmål ang fleksjob 7 16-11-2012 20:03
Journalist søger fleksjobbere som er blevet mobbet på jobbet Webmaster Dit og Dat 5 08-01-2010 16:12
førtidspension "kun" 3 år, er jeg blevet rask? lbatiste Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 11-05-2009 15:40
Så "lykkedes" det mig at blive syg igen. Yasmin Din historie 11 15-11-2008 14:09
"Brokrøve" og "kværulanter" igen-igen Metro Politik og Samfund 10 20-10-2006 23:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension