K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Den nyttige viden vi alle har

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Den nyttige viden vi alle har Her kan du sætte link tips og andet ind, som andre i din situation kan have nytte af at vide

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-12-2009, 09:08   #21
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Jeg tror altså mere på at mår vi bruger mere el lys ,har vi ikk så meget dagslys ,samtidig med at vi måske også kommer mindre ud i dagslyset. Og mener at der siges at deprassoner ofte kommer mere frem i den mørke års tid . men det kunne da være bretrykkende hvis der kom noget seriøst forskning på det...
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2009, 12:44   #22
lola44
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-12 2009
Lokation: Viborg
Alder: 41
Indlæg: 165
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
lola44 er ny på vejen
Trold: Jeg skulle nok ha forklaret hvorfor jeg ikke kan tåle dem, jeg har heldigvis ikke nogle problemer med depresioner generelt, eller andre psykiske lidelser, har faktisk dukomentation derfor, at jeg er "normal". Min sygdom består i kronisk hovedpine og er deraf overfølsom over for stærkt lys. Jeg får ganske simpelt en volsom hovedpine af det, men har i dag fået svar på hvorfor, i den artikel du har lagt ind i en tidligere tråd.
Eller normal og normal, vi bliver vel alle sammen tossede i et eller andet omfang, efter at have leget boksebold i systemet i årevis.
lola44 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2009, 16:52   #23
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
Jeg tror altså mere på at mår vi bruger mere el lys ,har vi ikk så meget dagslys ,samtidig med at vi måske også kommer mindre ud i dagslyset. Og mener at der siges at deprassoner ofte kommer mere frem i den mørke års tid . men det kunne da være bretrykkende hvis der kom noget seriøst forskning på det...
Det har du da ret i, men i en sparepæres lys er der ikke lige så mange farver som i en glødepæres lys, derfor søger øjnene konstant efter de manglende farver, og dét giver altså problemer.

Hvis jeg husker det skal jeg finde en artikel om det senere. Ellers kan i finde en sige der hedder "naturlii" (det er navnet på et blad, som er den alternative medicins modstykke til "Helse") og der søge på el-sparepære, såp skulle den gerne komme frem.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2009, 20:49   #24
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
fik læst lidt på naturlii spænde læsning...
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-12-2009, 00:21   #25
rose
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2008
Indlæg: 283
Styrke: 16
rose er ny på vejen
Jeg har lavet en aftale på Dongs hjemmeside med en fastpris på kWh., jeg så at den var 20øre billigere end den oprindelige pris jeg betalte og jeg skal love for at kvartalsregningen er gået ned. Jeg har bundet den i 18 måneder.

mit forbrug var 1.650kWh.
rose er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hold da op!! CHNEVIDE Alt det andet 2 13-10-2010 15:40
Hold da op Nusli Dit og Dat 8 02-06-2009 08:12
A-hold, - og så er der os andre......... Odenseaneren Politik og Samfund 2 09-05-2009 00:34




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension