K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Fremtiden for fleksjob og førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Fremtiden for fleksjob og førtidspension Her vil vi debattere og skrive nyt om den nye førtidsepensionsreform som pt er under opsejling

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-01-2011, 21:55   #21
Bomfru
Ved at vænne sig til K10
 
Bomfrus avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2006
Alder: 70
Indlæg: 18
Styrke: 0
Bomfru er ny på vejen
Skrækkeligt , man fatter ikke hvad de har gang i de "højtlønnede" politikere. Hvordan hulen vil de få syge folk i arbejde, når der ikke er arbejde nok til de raske. Jeg er selv i fleksjob, men lever i en evig angst for at miste det , både pga. krisen og pga. mange sygedage. Jeg har hørt at hvis en fleksjobber mister sit job og skal have et nyt fleksjob, så får man "kun" løn for det timeantal man kan arbejde feks 15 timer , Det skulle være nogle nye regler her fra Januar 2011. Er der nogen som ved om det virkelig er rigtigt ?? jeg kan ikke finde den "nye" lov nogen steder.
Bomfru er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-01-2011, 22:01   #22
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bomfru Se meddelelser
Skrækkeligt , man fatter ikke hvad de har gang i de "højtlønnede" politikere. Hvordan hulen vil de få syge folk i arbejde, når der ikke er arbejde nok til de raske. Jeg er selv i fleksjob, men lever i en evig angst for at miste det , både pga. krisen og pga. mange sygedage. Jeg har hørt at hvis en fleksjobber mister sit job og skal have et nyt fleksjob, så får man "kun" løn for det timeantal man kan arbejde feks 15 timer , Det skulle være nogle nye regler her fra Januar 2011. Er der nogen som ved om det virkelig er rigtigt ?? jeg kan ikke finde den "nye" lov nogen steder.
He He jeg har lige spurgt om de samme, og fik dette link.

http://www.k10.dk/showthread.php?t=15909
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-01-2011, 21:57   #23
Bomfru
Ved at vænne sig til K10
 
Bomfrus avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2006
Alder: 70
Indlæg: 18
Styrke: 0
Bomfru er ny på vejen
Der kan man bare se hm hmmm , der er åbenbart ikke noget der er bestemt endnu, man er jo ved at s.... en snemand af bare skræk for hvad de finder på de hundehoveder.
Bomfru er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension