K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-11-2013, 18:40   #1
enhunhund
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-05 2012
Indlæg: 32
Styrke: 12
enhunhund er ny på vejen
Husk at blive chedket hos lægen for nikotinforgiftning

Læste om en der havde røget i et og halvt år og fik det.
Vedkommende havde hvad der svarede til 33 pakker smøger af nikotin i blodet, og blev beordret til at ryge almindelige cigaretter for at kroppen ikke skulle gå i chok.
enhunhund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2013, 19:17   #2
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Det lyder bestemt ikke godt,

men jeg syntes det lyder mærkeligt men der er så mange sjove historier til,

så var det nok bedre hun/han kom over på damp, da man ikke optager så meget nikotin

i kroppen ved at dampe

Sidst redigeret af mand; 14-11-2013 kl. 20:11.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2013, 19:21   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Lyder rigtig underligt - får man nikotinforgiftning (det har jeg prøvet da jeg forsøgte med nikotinplaster), og der blev jeg så hundesyg at jeg blev indlagt akut med hjertebanken, svedeture, opkastninger, flimren for øjnene mm.

Så hvordan man kan gå 1½ år med nikotinforgiftning svarende til 33 pakker cigaretter er mig lidt af en gåde. Min egen forgiftning kom fordi jeg havde brugt et plaster med for høj dosis til natten, og der var kontant afregning ved kasse ét

Lægen sagde endda, at kroppen STRAKS reagerer på for høj dosis netop ved at give ovenstående symptomer

Måske personen skulle prøve med damp - der er der også kontant afregning ved kasse ét, for man kan simpelthen ikke dampe hvis man har dampet med for høj styrke.

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2013, 20:18   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja medmindre denne person som vi ikke ved hvem er...har selv leget med at blande den væske eller andet personen har indtaget...

Men skal man være helt ærlig....så vil det ikke kunne lade sig gøre....

Det kan det ikke fordi ens krop vil sige fra lang lang lang tid før du når op på det som der bliver talt om her....

Så mon ikke det er endnu en "and"....

De findes desværre i større mængder derude.,...

Godt brølt ud af de nyttige idioter fra politiken.dk og de værste af slagsen....kræftens bekæmpelse....og andre...

Det bliver bare værre og værre at tage dem alvorligt.....men der er desværre alt for mange som tager dem alvorligt....og det kan i sidste ende få os tidligere rygere....direkte tilbage til at ryge 60 smøger pr dag...

At de vil være det bekendt...det fatter jeg ikke....specielt ikke når de udemærket godt ved hvad der vil ske hvis man ikke kan købe ecigaretter og væske....nemlig at vi bare starter med at ryge alm cigaretter igen....dette helt uden at vi egentlig har lyst til det...

Men så kan de jo igen komme til at tjene deres penge ind på os....mon ikke det er det det hele går ud på...

Se feks her...

Citat:
Undersøgelse afslører kræftrisiko ved e-cigaretter
Citat:
»De undersøgelser, der er lavet, giver ikke sikkerhed for, at e-cigaretter er ufarlige, hverken med eller uden nikotin. Derfor kan vi ikke sige, at det er sikkert at bruge«, fastslår han.

Undersøgelsen af e-cigaretterne er foretaget af den franske forbrugerorganisation '60 millions consommateurs'.
Læs så artiklen her http://politiken.dk/forbrugogliv/sun...-e-cigaretter/

Læs den rigtigt og se hvad de egentlig har af information....

De har INTET....den undersøgelse som er lavet af den franske forbruger side...

Når vi nu ikke ved at det er skadeligt....så anbefaler vi at det er det nok....

Det samme med idioterne fra kræftens bekæmpelse...

De tager denne....ikke undersøgelse.....og disse ikke resultater....og bruger det til at sige at folk ikke skal have lov til at købe disse væsker....

Sammenlign så med at du på ALLE gadehjørner kan købe rigtige cigaretter....som endda indeholder så mange stoffer som vi ikke kan få af vide hvad er.....

Ja dem sælger man da alle steder....

Disse skal åbenbart ikke ind under lægemidler....eller på anden måde begrænses for folk...

Jamen for fanden derude....det giver sg da ikke nogen mening....

Her kan man læse om en læge som lige har taget et kig på den franske ikke undersøgelse...http://www.ecigarette-research.com/w...consommateurs2

Kig på de tal der findes der....henholdvis fra ecigaretter og så de alm cigaretter...og fortæl mig så at det ikke er så meget bedre at dampe end at ryge 60 alm cigaretter hver dag....

Når man sidder og læser alt det gejl de nyttige idioter kommer med...så kan man fandme blive totalt oprørt over deres useriøse måder at få info ud på...

Der er ingen INGEN forskel på det de laver og så til det Mette Frederiksen lavede da hun fortalte os alle hvor meget den her nye reform vil hjælpe folk....tidlig indsats....sådan noget løgn...

Jeg håber sg at folk kan gennemskue alt det misinformation de kommer med...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2013, 20:31   #5
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
De er jo bare dobbeltmoralske - man VED smøger slår ihjel, og alligevel langes de over disken, selvom forbrugeren bliver disponibel for både KOL, cancer, hjerte-kar sygdomme, åreforkalkninger ect ect.....
Men de er ikke forbudt og langes gladelig over disken, for staten vil jo gerne score pengene.

Men ups, så kommer der en e-cigaret!! Rigtig skidt for forretningen!! Så finder man på om nikotin så ikke skal sælges som et lægemiddel, for så kan de stadig kradse pengene ind ved at sælge væsken på apotekerne - også selvom nikotin i smøger ikke er et lægemiddel??? Men den proces er meget besværlig. Hvorfor så ikke starte en skræmmekampagne, så folk fortsat køber smøgerne så pengene stadig kommer i kassen??

Og skræmmekampagnen kører, selvom smøgerne med 100% garanti er dræbende!! Hvor rygevæsken endnu ikke er afdækket, hvorfor de så forsøger at gøre væsken endnu værre end smøgerne...på TRODS AF, at folk rent faktisk holder op med at ryge, mærker forbedringer på egen krop, og generelt får det MEGET bedre end da de røg.

Dobbeltmoral, dobbeltmoral og atter dobbeltmoral. Det handler KUN om penge, ikke en skid andet. Havde de folks ve og vel på sinde, så forbød de da smøgerne!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2013, 20:42   #6
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
ja eller måske de i det mindste kunne lade være med at opdigte ting og lyve som de gør...

Hvis noget er 1000 gange sundere end alm cigaretter.....også selvom det ikke er 100 % sundt produkt....bør man så ikke netop anbefale sådan et produkt...

Det sjove er jo at de her nyttige idioter....de anbefaler jo nicorette med nicotin....så de kan jo ikke have det store problem med nicotin....

Det er simpelthen så åbenlyst åndsvagt det de gør....så det er rent til grin...

Jeg er helt med på at man ikke kender langtidsudsigterne når det kommer til at dampe....

Men uanset hvad man kan bringe til bordet.....så ved man jo hvor skadelige smørgerne er....og ville det ikke være bedre for folks helbred at kunne vise dem at der rent faktisk er en måde hvorpå folk kan holde op med at ryge...endda selv om de har været storryger igennem 40 år...

Jeg fatter ikke at man kan sove om natten....når man gør som de gør ud fra penge alene...

De er åbenbart pisse ligeglade med folks helbred...

Argumentet er at nicotin i ecigaretter vil holde folk afhængige...så derfor kan vi ikke anbefale det...

Jamen hallo....så bliver folk jo bare ved med at ryge de skadelige cigaretter...

Det må da være et mål i sig selv at man sørge for at folk kommer til at undgå de skadelige stoffer som findes i alm cigaretter...

De ved jo godt at det ikke er nicotinen som er det skadelige i alm cigaretter...

Nååå men hvorfor skulle de være så meget anderledes end alle andre som gør alt for penge...og derved direkte ødelægger folks helbred...eller er med til det...

Hov glemte lige...

Holdningen er jo også at "man" ikke ved hvad de propper i de væsker til ecigaretter....

Jamen hov....man ved heller ikke hvad tobakskompagnierne kommer i de alm cigaretter....

Hvad er forskellen...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2013, 22:43   #7
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Lægen sagde endda, at kroppen STRAKS reagerer på for høj dosis netop ved at give ovenstående symptomer
Uha, der er stor forskel på for høj dosis og så en decideret forgiftning.

En forgiftning kan sagtens komme snigende.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2013, 22:59   #8
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nøgne tær Se meddelelser
Uha, der er stor forskel på for høj dosis og så en decideret forgiftning.

En forgiftning kan sagtens komme snigende.
Snigende

Nikotinforgiftning kommer indenfor 1 time!!!

Bliv klogere her...



http://www.sundhedslex.dk/nikotinforgiftning.htm
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2013, 23:16   #9
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af enhunhund Se meddelelser
Læste om en der havde røget i et og halvt år og fik det.
Vedkommende havde hvad der svarede til 33 pakker smøger af nikotin i blodet, og blev beordret til at ryge almindelige cigaretter for at kroppen ikke skulle gå i chok.
Og hvor har du så læst det henne?

Det kan jo slet ikke lade sig gøre, 33 pakker afgiver 528mg nikotin*, 120mg er nok til at dræbe en voksen ryger der ryger 20 cigaretter om dagen...

Så med 528mg i blodet har man været død længe inden lægen får undersøgt noget som helst.

*1 cigaret afgiver 0.8mg nikotin * 20 stk/pakken*33pakker=528mg
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2013, 23:22   #10
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Det synes jeg er en underlig definition...

Jeg taler ikke om nikotin ud fra et "rygerperspektiv" men som et høj-toksisk stof.

Som sagt er der forskel på at få den "overdosering" der medfører en form for forbigående påvirkning.

En "ægte" forgiftning, der handler det om at man får så meget nikotin at den toksiske effekt spiller ind.

Det er lidt som med alkohol, selvom man bliver beruset er det jo ikke toksisk, men kommer man rigtig højt op så bliver det, og det går altså ikke lige over selvom man ikke hælder mere på.

Beruselse er ikke det samme som alkoholforgiftning.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension