K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-10-2013, 09:39   #11
Fib
Elsker at være her på K10
 
Fibs avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2012
Indlæg: 87
Styrke: 12
Fib er ny på vejen
Thumbs down Klage modtaget af BAN 11/02-13

Forventet tidsfrist - 8 mdr

Jeg håber godt nok ikke den bliver forlænget... ;-)


Og det gjorde den så.....

Talte lige efter og der er jo næsten gået de 8 mdr. Ringede derfor ind til ast. og oplyste mit journal nr (følte mig meget priviligeret over at sagen i hvert tilfælde var overført og havde fået et "nummer") stor bliver min frustrations så da den meget flinke dame i tlf oplyser at det kan hun desværre ikke bruge - hun skal have mit cpr nr - da de i mandags var gået over til et nyt system og derved havde min sag fået et nyt nr.... Ingen jurist var endnu tilknyttet til sagen og da hun vidste de havde ældre sager, kunne ikke oplyse om hvornår...

så jeg forventer intet nu.
__________________
livet er for de modige.....

Sidst redigeret af Fib; 03-10-2013 kl. 10:07. Årsag: nye oplysninger
Fib er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2013, 11:52   #12
simsons
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-04 2013
Indlæg: 147
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
simsons er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Moi Se meddelelser
Jeg fik et brev om at de havde modtaget den og de ville komme med en afgørelse indenfor 5,5 mdr. Hvis ikke de kunne nå det vil jeg få brev derom, så nu er det bare at vente... igen.

Min sag er fra midt i Juli og brevet fra Ankestyrelsen er fra midt August
Min sag er er overgået fra kommunen til Ankestyrelsen midt august og jeg har ikke fået bekræftelse på modtagelse endnu - Ifølge opkald til Ankestyrelsen siger de at de er to måneder bagud med at åbne post.

Men lige nu kan jeg forstå på de foreløbige svar her på tråden, at det er vidt forskelligt hvor længe der kan forventes svar, både i forhold til modtagelse af sagen, og i forhold til en endelig afgørelse.

Moi skal jeg forstå det sådan at kommunen har sendt din sag videre i juli og du derefter fik svar/kvittering fra Ankestyrelsen allerede en måned senere.?

Min klage over sygedagpengestop blev sendt til det tidligere Beskæftigelsesankenævn i marts 2012 - den har efterfølgende været hjemsendt uden kommunen forholdte sig til BANs anvisninger. Jeg påklagede dette og sagen er så midt august 2013, sendt videre til Ankestyrelsen. Hvis jeg får brev om at skulle vente 10 måneder ydeligere, vil jeg se frem til en vente tid på over 29 måneder sammenlagt, hvis jeg får afgørelse sensommer/efterår 2014...

Sidst redigeret af simsons; 03-10-2013 kl. 11:55.
simsons er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2013, 11:55   #13
minismandag
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2011
Lokation: Faaborg/Midtfyn
Alder: 48
Indlæg: 41
Styrke: 13
minismandag er ny på vejen
jeg har en klage der blev indsendt i maj 2013- jeg har fået brev fra den NYE ankestyrelse i Juli at der vil gå op til 11 mdr. og at jeg ville få besked hvis dette ikke kunne overholdes.
minismandag er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2013, 15:39   #14
Moi
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2013
Lokation: Sjælland
Indlæg: 172
Styrke: 12
Moi er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af simsons Se meddelelser
Moi skal jeg forstå det sådan at kommunen har sendt din sag videre i juli og du derefter fik svar/kvittering fra Ankestyrelsen allerede en måned senere.?
Jeps det er helt rigtig, jeg har kigget på breve og datoer og jeg kan da se på de andre svar her, at jeg har været super heldig da de vendte post-bunken

Eller også har jeg ikke
Min sag er en klage vedr afgørelsen på flex hvor de skriver at jeg skal møde op på arbejdet 10 timer for at yde 2 timers effektivt arbejde (hvilket er noget teamet selv har opfundet) og det kan jo være at de mener at min sag kan sendes til hurtig ekspedition ud af systemet igen ved bare at give kommunen medhold.
Moi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2013, 17:21   #15
Hvidkraemer
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2013
Indlæg: 7
Styrke: 0
Hvidkraemer er ny på vejen
Har lige fået brev, at hvis jeg ikke havde hørt noget om 11 mdr. Ville de sende et brev, ikke ensbetydende med en afgørelse.
Hvidkraemer er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ankestyrelsens afgørelse Sør Spørgsmål ang fleksjob 1 25-09-2013 12:56
Ankestyrelsens afgørelse i min sag brøkpensionist Politik og Samfund 65 22-03-2010 20:36
Ankestyrelsens praksisundersøgelse om §112 og §113 zuza Nyt om loven 0 07-12-2007 01:36
Rod i Ankestyrelsens oplysninger zuza Fremtiden for fleksjob og førtidspension 0 17-11-2007 16:23
Ankestyrelsens sagsbehandlingstider zuza Nyt om loven 0 24-07-2007 21:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension