K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-03-2010, 20:45   #1
leloro
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 27-10 2009
Indlæg: 8
Styrke: 0
leloro er ny på vejen
politianmeldelser

Hej k10`er
Jeg er ny her på k10 så jeg kender ingen endnu, men det håber jeg da at jeg kommer til. Jeg er desvære nød til at lægge ud med en hård en. Jeg læste Jens Oles indlæg om politianmeldelse, og det var lige det jeg havde brug for pluds lidt mere til. Så er der nogen af jer der er god til at skrive en klar og fin politianmeldelse som går godt igennem til godtagelse. For jeg kan forstå at lige meget hvor grov en sag man har så går den kun igennem hvis man har lærdt lektien. Hvis du Jens Ole skulle læse det her, vil du så ikke være sød at skrive et brev til mig. For jeg har nogle meget vigtig spørgsmål til dig. Gerne meget hurtigt for tiden iler.

Knus leloro
leloro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-03-2010, 21:40   #2
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Du kan evt. gå ind på hans profil og skrive en besked der .
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-03-2010, 21:42   #3
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
velkommen til, leloro

Hm, jeg må med skam melde, at jeg nok ikke lige er den rette til at skrive en sådan anmeldelse -men tro mig, har selv haft tanken mere end én gang!

Nu véd jeg jo så heller ikke lige hvad den skal omhandle men kan kort sige at min erfaring er at jo mere du kan gøre arbejdet for politiet, jo bedre.

Dvs, du skal have forberedt anmeldelsen så du fremlægger sagen så klart og entydigt som du kan og så skal politiet helst direkte kunne kigge på sagen og sige: aha, der er grundlag for denne, hvis du forstår.

Noget nær som en stils opbygning; indledning, afhandling og konklusion -MEN allerbedst i kortest mulige version.

Selvfølglig skal du også i denne indkorporere/vedlægge dokumentation for dine påstande.

-men endnu engang, velkommen til, og håber du blir glad for at være her
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-03-2010, 23:01   #4
leloro
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 27-10 2009
Indlæg: 8
Styrke: 0
leloro er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
Du kan evt. gå ind på hans profil og skrive en besked der .
Hej tak for dit svar. ved bare ikke hvordan jeg finder rundt her. Har søgt efter ham forgæves
leloro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-03-2010, 23:10   #5
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Øverst på bjælken trykker du på søg ,og skriver Jens Ole så finder du imdlæget
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-03-2010, 23:13   #6
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Du kan skrive til Jens-Ole via dette link http://www.k10.dk/private.php?do=newpm&u=1930
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-03-2010, 20:53   #7
leloro
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 27-10 2009
Indlæg: 8
Styrke: 0
leloro er ny på vejen
vejledning og støtte

Jeg Jeg håber at I kan rådgive mig idet jeg er havnet i en ret alvorlig sag. Hvor jeg er blevet stemplet, og forsøger at rense mig.
har ikke haft råd til at købe hjælp og støtte, da jeg af sygdom er havnet på kontanthjælp, og køre med en pensionssag som gør det hele værre.
Det er en hård og lang sag som måske også kan virke lidt forvirende, men jeg skal prøve at forklare så kort og klart som jeg kan, så det trods det kan forståes.

Hele sagen startede med at jeg har en voksen datter som har en diagnose på skizofreni. I flere år havde vi kæmpet for at hun fik en psykiater, og langt om længe fik hun en, for godt et par år siden. Som vi kommer så langt, får jeg konstateret brystkræft, og bliver kraftigt anbefalet opration, kemo samt to andre behandlinger. Jeg bliver usikker på hvor meget fornuft der er i de behandlinger, og har lidt svært ved at vudere det selv. Forsøgte så at finde rådgivning udenfor sygehusene, da alt matriale jeg fik faktisk gik imod hinanden, og lægernes udtalelser fra sted til sted ligeledes. Jeg henvendte mig til min egen læge, men fik besked på at der var venteliste til langt efter både opration og kemo skulle være overstået. Da jeg fik besked på at jeg kun havde ringe chance for at overleve skulle der alså besluttes noget. Jeg får da en henvisning af min egen læge til den psykiater som min datter har, med henblik på rådgivning og støtte i mine vuderinger af hvilke behandlinger der var nødvendig og mest risikofri. Og samtidig med henblik på at jeg så kunne støtte min datter i hendes forklaringer om hendes liv og sygdomsforløb.Jeg skal her nævne at jeg ikke selv har nogen psykiske sygdomme, og heller aldrig har haft det. Men denne psykiater nåede jeg ikke at tale med om andet end at jeg som barn havde haft en skole veninde hvis mor var Jehovas vidner. Idet jeg kom til at nævne at jeg mødte en på vej til ham gik samtalen på det, og pludselig var en 10 min. konsultation forbi. Siden konsulterede jeg ham ikke. Det er der kommet en farlig omgang vandvid ud af. Hvor jeg bliver stemplet mere og mere.
Oprationen blev overstået og kemobehandling gik i gang, og jeg blev meget meget syg. Da min psykisk syge datter i perioder ikke kan holde sammen på hende selv, og jeg ikke havde kræfter til at holde rent efter hende m.m var jeg nød til at få noget hjemmehjælp. Der kommer da en dame ud og begynder at hunse rundt med mig. Hun udtaler at det ikke er hende der skal lave noget, men derimod motivere og lære mig at klare det selv. Jeg klagede, men fik afslag. Ingen ville fortælle mig hvorfor jeg fik den behandling. Så jeg smider damen ud, og forlader kemobehandlingerne.
Gennem flere år har jeg været i en pensionssag på grund af diskuspolaps og efterfølgende slidgigt. Og kol. Som de bliver ved med at trække ud med alle mulige undskyldninger. Men lang om længe skal jeg have lavet ressourceprofil, og skal da have lavet en gennerel helbredsundersøgelse. Jeg har på det tidspunkt lige skiftet læge, og vi kender ikke hinanden. Undersøgelsen varede ca. fem - syv min, hvor vi kun taler kort om min ryg. Et par måneder senere har jeg brug for smertestillende på grund af iskas og ser hende da igen fem min, og det eneste vi taler om er en kort bemærkning fra hende om at hun tror at brystkræft stammede fra mine problemer med ryggen. Jeg afviste kort, og så så jeg hende ikke igen. Idet jeg flytter ugen efter. Der kommer jeg til en ny Kommune hvor jeg bor nu og pensionssagen skal køre vider herfra. Jeg får ny læge som efter nogle måneder da ressourceprofilen skal opdateres, finder ud af at der ligger grove papirer fra den psykiater, hvor han har givet mig min datters journal og sendt den til min daværende læge. Samt grove udtalelser fra den læge jeg havde i de to måneder, hvor hun uden at have kendskab til mig, uden at have talt med mig om andet end ryg og kræft, skriver at jeg er alvorlig psykisk syg og skal have struktur i min hverdag m.m Og hun anbefaler til pensionssagen en psykiatrisk udredelse. Min nuværende læge henvender sig så til mig idet hun kan se at der er noget der ikke stemmer. Og hun forklare skriftligt situationen til Kommunen, at det er min datters journal samt at jeg fik en psykiater på grund af kræft og samtidig med henblik på at støtte min datter. Og hun afviser grundlag for psykiatrisk udredning. Og det bliver lagt i min journal på Kommunen.
Da min læge oplyser mig om de journaler, klagede jeg naturligvis over den psykiater til patientklagenævnet, hvor jeg forklare at det nu er flere steder i systemet, og at det har foranlediget at jeg allerede er blevet fejlbehandlet på grund af det. Og efter noge tid kom besked på at det vil tage omkring et års tid, og at jeg kunne ringe hvis der var noget jeg ville spørge om. Men da jeg fik kontakt med dem, sagde en dame "uden navn". Nå, men hvis der er så mange der siger det, mon så ikke også at der er noget om det. Og med de ord, så har jeg ikke så meget tiltro til dem.
Sagsbehandleren på Kommunen siger så til mig at hun vil have en psykiatrisk udredning, og at jeg ikke får pension hvis ikke jeg acceptere. Og selv om jeg takker nej, modtager jeg en dag, en tid fra en psykiater. Jeg gør hende opmærksom på at jeg har takket nej, og beder hende afbestille. Men et par måneder efter modtager jeg igen en tid fra samme psykiater. Der gør jeg hende klart at jeg har takket nej, og forlanger at hun stopper de tider jeg fik tilsendt. Da jeg har takket nej, og jeg har søgt pension af fysiske årsager. Samt at jeg ikke har tillid til en ny psykiater. Som skal sidde dag efter dag og høre på alt det, han ikke kan rumme og derfor kun høre halvt og hvem ved om han så også springer over hvor gæret er lavest og henholder sig til tidligere journaler. For så hænger jeg alså på den.
Langt om længe bliver min ressourceprofil så sendt til mig som partshøring. Og jeg finder et hav af fejl, hvor sagsbehandler vender mine ord så det får modsat betydning m.m. Og der forlanger jeg at hun retter de fejl.
Flere måneder efter få jeg den igen tilsendt som partshøring, og der giver hun mig to dage til at gennemgå 18 sider, og komme med komentar. Og der ser jeg at hun stadig ikke har rettet fejlene tværimod, hun har tilføjet flere. Hun antyder endnu en psykisk sygdom, hvorved det ligner endnu en diagnose. Og derved laver hun om på mit faktiske helbred. Hun laver fysisk om til psykisk. Hun udnytter læge og psykiater udtalelser til at understøtte hendes egen opfundet diagnose. Hun forsøger at påtvinge psykiater hvis jeg vil have pension. Hun forsøger at vildlede og påvirke pensionsnævnet. Istedet for at støtte mig i at blive renset påføre hun mig mere, og derved undlader hun at opfylde hendes pligt. Hun påstår endnu en behandler som ikke har fundet sted. Hun påstår at hendes ord er mine udtalelser. Hun påstår at jeg har udtalt at jeg rent fysisk godt kan arbejde og være stabil. Med diskusprolaps, slidgik i ryg, knæ, håndrod og fingre, kol, astmatisk bronkitis, og meen i skulder og arm efter opration. Og hun forsøger at foranledige at jeg skriver under på det hele, og derved acceptere det som sandhed.
Jeg svare tilbage at hun skal rette de fejl. Men hun nægter. Jeg anmoder igen, men hun nægter stadig. Jeg klager, men hendes afdelings leder springer fint over at svare på det jeg klager over, og mener at hun har gjort hvad hun skulle.
Jeg klager så til Kommunaldirektøren, som højst sansynlig ikke læste de akter jeg har medsendt. Men kun talt med sagsbehandler. Og svaret blev så også at hun direkte nægter på sagsbehandlers vejne. Trods det står sort på hvidt.

Indtil nu har jeg ikke kunne gøre ret meget da jeg jo er ret inskrænket økonomisk. Der er ingen advokater der ikke vil have et stort depositum, eller godtage et afdrag hver månede. Og det føles som de klageinstanser kun vasker hinandens hænder. Og de ved jo godt at jeg vil kvige mig ved at udlevere min datter i medierne. Først nu finder jeg ud af at man også som privatperson kan politi anmelde offentlige. Og derved føre politiet sagen. Men at det kræver at man selv kan gøre det meste arbejde med at finde den rigtige lovgivning og §. Jeg har kikket på straffeloven, og har fundet nogle § , men har svært ved at tolke dem helt. Og dertil har jeg brug for Jeres hjælp til at finde de § som politiet vil acceptere, hvis I vil være mig behjælpelig. For hvis jeg skal gøre mig håb om at blive renset har jeg en følelse af at jeg er nød til at gå gennem politiet med både sagsbehandler, tildligere læge, og psykiater. Jeg ved så ikke om jeg kan anmelde psykiater når min klage ligger ved patienklagenævnet. Eller om jeg først skal trække den tilbage, som der jo også er en risiko ved. Men at vente et helt år på måske at de giver ham medhold, gør jo at det bliver for sent at anmelde ham. Så vidt jeg kan læse skal man gøre det indenfor et halv år fra man blev bekendt med handlingen. Og den tid er snart ved at rende ud. Og jeg er nød til at være hård og konsekvens hvert sted jeg står stemplet. Idet hver hånd det går igennem har et arbejde at gøre. Og man behøver åbenbart ikke at have kontakt med dem før der bliver lagt mere på. Og hvem ved hvor mine papirer ellers havner med tiden.

Jeg giver her et eksempel hvor sagsbehandler direkte digter diagnose. Som jeg vil politi anmelde. Så jeg vil meget gerne vide, om I ser det samme som jeg.

Citat: Leloro oplyser at nu går vi den mørke tid i møde, hvilke betyder at hun bliver mere dårlig.
Tidligere læge har foreslået en psykiatrisk udredning, men dette nægter Leloro. Hun mener
ikke at hun fejler noget psykisk og derudover har hun haft dårlige erfaringer med psykologer
og psykiater.

Dermed påstår sagdbehandler at jeg har vinter depressioner, idet hun skriver mørke tid, og mere dårlig.
Og sætter det sammen med, tidligere læge har foreslået en psykiatrisk udredning. Og i samme
udtalelse gør hun opmærksom på at der forelægger noget fra psykiater. Og samtidig påstår hun
også at der har været psykologer med i billedet. Dermed påstår hun klart og tydeligt en diagnose,
som der ikke er hold i. Og som hun umuligt på lovlig vis kan dokumentere. Og dermed laver hun om
på mit faktiske helbred.

For det første har jeg aldrig udtalt. Mørke tid, og mere dårlig. Men derimod, kolde tid og vinter i
forbindelse med min slid gigt.Og havde hun skrevet det ( hvilke hun har pligt til ) havde det ikke
kunne forståes som noget psykisk.
Hun skriver intet om at det er fysisk. Og jeg ser intet realistisk grundlag for et normalt inteligens
nevau, at sætte det efterfølgende som er psykisk sammen med noget fysisk medmindre man ønsker
at vildlede. Alså gør hun det bevist.

For det næste har hun fået forklaret at denne tidligere læge som foreslår en psykiatrisk udredning,
ikke har haft mulighed for selv at vudere grundlag for psykiatrisk udredning, men blot henholdt sig til
psykiaters udtalelse som hun på det tidspunkt ikke var klar over, var min datters journal som ved
en fejl var blevet overført til mit navn. Hvorefter denne læge skriver videre på det. Idet jeg kun var
tilmeldt hendes praksis i et par måneder, og stort set ikke har talt med hende. ( hvilke hun også selv
udtaler, og som også kan ses på datoer ) Dertil kommer at det jo står andet sted i ressourceprofilen.
Og derfor kan jeg ikke se anden grund til at nævne det, og at sætte det sammen med sagsbehandlers
egne ord om mørke tid og mere dårlig, end for at påvirke pensions nævnet.

For det tredie står udtalelse fra psykiater også andet sted i ressourceprofilen, endog flere steder. Og
sagsbehandler har fået oplyst skriftligt fra min egen læge at fejlen er opdaget, og at min egen læge ikke
mener at der er grundlag for psykiatrisk udredning. Samt sagsbehandler har fået oplyst fra mig at
jeg har klaget over denne psykiater og arbejder på at blive renset. Men sagsbehandler skriver bestemt
ikke at nuværende læge har opdaget fejlen, og mener ikke at der er grundlag for psykiatrisk udredning.
Sagsbehandler skriver heller intet om at jeg fik en tid hos denne psykiater med henblik på rådgivning og
støtte i min vudering om forestående opration og behandlinger, idet jeg fik kræft, og samtidig med
henblik på at støtte min datter som netop havde denne psykiater. Alså på grund af mine fysiske
årsager, og min datters psykiske sygdom. Hvilke min læge også skriftligt har oplyst sagsbehandler
om. Når hun gør opmærksom på psykiater uden forklaring, og tillagt hendes egen stillet
diagnose. Foranlediger hun at pensions nævnet fokusere på psykisk som der ikke er hold i, i stedet
for det fysiske som er grundlaget for at jeg søger pension. Og dermed kan jeg kun se det som at
sagsbehandler forsøger gennem pensions nævnet at påtvinge en psykiater, ved brug af min datters journal
som værende min. Og hun vælger at bruge det som bevismatriale og støtte for hendes egen stillet
diagnose, frem for at støtte mig i at blive renset. Og dermed nægter at acceptere hvad vej jeg ønsker
at gå for at blive renset.

For det fjerde skriver sagsbehandler at jeg også har dårlige erfaringer med psykologer. Hvilke hun
bestemt ikke kan dokumentere på lovlig vis. Idet der ikke foreligger nogen udtalelse fra nogen
psykologer. Og der heller ikke har været nogen psykologer inde i billedet.

---------------------------------------------------------------

Hvilke § skal jeg bruge her. Jeg formoder at det er Kap. 16
Og hvilke skal jeg brug ved lægen. Og psykiateren.
Jeg har forsøgt at få rådgivning og hjælp til at formulere politianmeldelse ved Jura studerenes retshjælp
men jeg får svar tilbage at min sag er for omfattende til at de har tid og resurcer til at hjælpe mig.
Men kan det være rigtigt at man ikke kan få hjælp hvis det først er blevet så omfattende inden man finder
ud af hvad der er sket bag ens ryg. Med mindre man eger en halv million til an advokat.
Jeg håber meget at I kan hjælpe mig. Jeg vil være dybt taknemmelig.

Knus leloro

Sagsbehandler laver om på mit faktiske helbred, og påstår diagnose som hun selv kommer frem med. Der har jeg fundet i straffeloven kap. 16 § 175

Hun forsøger bevist at vildlede pensionsnævnet. Der kan jeg ikke finde en lov.

Hun bruger min datters journal mod mig og forsøge at påtvinge mig psykiater. Der har jeg fundet kap. 16 § 152

Hun nægter og ser bort fra min nuværende lægs udtalelse, og undlader at gøre hendes pligt, og går imod at jeg bliver renset, samt går imod mine private interesser for hvad vej jeg ønsker at gå for at blive renset. Der har jeg fundet kap. 16 § 156

Hun laver falsk vidnesbyrd ved at påstå fler psykologer. Der har jeg fundet kap. 16 § 175

Hun udsætter mig for helbredsmæssig farre, som kan være livstruende idet hun trækker pensionssagen ud, trods der er bevidnet kræft som ikke er færdig behandlet idet jeg ikke på grund af underernæring kemo m.m.Der har jeg fundet kap. 16 § 157

Hun forsøger at presse mig til at skrive under på falsk vidnesbyrd, da jeg er nød til at få pension af økonomisk og fysiske årsager. Der har jeg fundet kap. 16 § 150

Hun modsætter sig at jeg har søgt pension alene på grund af fysiske årsager, ved at indstille mig til afslag hvis jeg ingen psykiater vil have. Derpå lider jeg tab både helbredsmæssig, og på velfærdsområdet. Og jeg kan være i direkte livsfare idet jeg ikke på kontanthjælp kan få ekstra støtte til at bygge ernæring op. Så jeg kan holde kræften væk. Der har jeg fundet kap. 16 § 146

Tolker jeg § rigtig, eller skal jeg bruge nogle andre §. Og hvilke da. Kan I være mig behjælpelig med at skrive en politi anmeldelse så den bliver godtaget. Idet jeg ikke ved hvad og hvor meget jrg skal skrive for at de kan rumme det og samtidig forstå det.
leloro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-03-2010, 00:07   #8
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
puha sikke en lang og kedelig historie du kan fortælle.
jeg har ingen forstand på det emne om at politianmelde, men jeg forstår dig så godt at du ikke vil finde dig i alle de fejlbeskrivelser fra sagsbehandler.

men kort så tænker jeg, hvorfor ikke tage imod en psykologsamtale, med en helt ny for dig psykolog. så kan du få papir på at du netop ikke fejler noget psykisk. kun fysisk.
jeg vil ikke tage modet fra dig, eller kampgejsten.. men orker du kampen?
den kan jo være noget langvarig og du er oppe imod overmagten.

jeg ved ikke hvad de andre herinde mener. og jeg ved at for mange af dem er det svært at få læst hele din historie. både fordi den er lang men især også fordi du har meget lange tekststykker. det vil hjælpe mange hvis du kan gå ind i redigerknappen og lave flere mellemrum.. det betyder ikke så meget om de er de rigtige steder. husk på at mange ikke kan koncentrere sig så godt, og at de/vi selv er syge mennesker herinde.

jeg håber du får flere gode råd herfra, og at nogen ved hvordan du kan gribe det an.
knus fra mig
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-03-2010, 01:02   #9
rollo
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2009
Lokation: vestsjælland
Indlæg: 68
Styrke: 15
rollo er ny på vejen
Hej leonora

Du kan eventuelt henvende dig til borgervejlederen i din kommune (håber der en i den kommune du bor i), og få ham/hende til at jælpe dig til at få sagen skubbet i den rigtige retning.

I min egen meget kompliserede sag var det ham, der fik det til at "glide" i den rigtige retning i systemet.

Min egen erfaring er at man kommer længst med at samarbejde med kommunen, men man skal selvfølgelig ikke finde sig i, at lovgivningen ikke bliver overholdt.


Håber det kan hjælpe en lille smule.

Du skal ikke give op men kæmpe videre,




Mvh.
rollo
rollo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-03-2010, 08:53   #10
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Til leloro

Jeg har desværre ikke orket at læse hele din historie, men tænker på, at hvis du ikke allerede har gjort det, hvad med at klage til borgmesteren........? Det er borgmesterens ansvar at sørge for at lovgivningerne bliver overholdt.

Jeg ved ikke, hvilke love, du henviser til, men husk at henvise til hvilke lov, du snakker om, når du skriver en klage til f.eks. borgmesteren om din sag.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension