K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Skal kommuner ikke overholde loven?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Skal kommuner ikke overholde loven? En af vores bruger phhmw føre en sej og lang kamp for at få gjort noget ved at kommunerne ikke overholder Retssikkerhedsloven § 3 stk.2. Følg hans kamp her kom evt med spørgsmål til phhmw

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-07-2008, 11:07   #1
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Silkeborg - revalidering FØR fleksjob

Denne sag er også til at blive klogere af.

Citat:
Syg familiefar får ret i klage over kommune
28. jul. 2008 14.30 Silkeborg
Silkeborg kommune har lavet så mange fejl i en sag med en sygemeldt borger, at hele sagen skal gå om. Imens går borgeren med et hul i økonomien, fordi han ingen hjælp får fra kommunen.
Citat:
Kommunen ville have ham revalideret til at blive pædagogmedhjælper. Det mente den 42-årige familiefar ikke selv, at armene kunne klare. Han bad om at blive voksenlærling eller få et fleksjob i købmandsbutikken, men kommunen sagde nej.
Citat:
Statsforvaltningen kræver, at læger skal undersøge, hvor meget arbejde hans arme kan klare:

- Det er fint nok, men det er bare for ringe, at kommunen ikke har sat lægeundersøgelse i gang for længe siden. Det er på 5.år, vi kører sagen, siger Jan Jakobsen.

http://www.dr.dk/Regioner/Aarhus/Nyh...8.htm?rss=true

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-07-2008, 11:43   #2
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
jeg kan blive så rasende.

Systemer for systemers skyld, og bestemt intet med at sætte mennesket i centrum.
Godt at han fik ret, i det mindste.
Lad os håbe at man herefter vil lytte til hvad han siger, men desværre kan man jo forudse at det blot vil være endnu en forhaling af tingene.

MANDEN ER FAMILIEFAR! dvs han har vel også et ansvar udover sig selv - eller hva´!!

Men véd godt at sådan virker det ikke. Kan huske at da min mand forsøgte at råbe dem op fik han blot at vide at nu skulle han tage det roligt for det var jo ham det handlede om.

Godt så, min mand svarede: Mener du dermed at jeg bare kan aflive min familie så er problemet løst?

Hmfr!
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Revalidering når man er i fleksjob dorthe76 Spørgsmål ang fleksjob 11 23-01-2013 18:56
Fleksjob/revalidering?? skønnehjerte Spørgsmål ang fleksjob 0 29-08-2012 10:21
Silkeborg Kommune spekulerer i fleksjob buster Politik og Samfund 2 18-02-2011 08:03
Fra fleksjob til revalidering muligt? RuBn86 Spørgsmål ang fleksjob 7 14-12-2010 23:14
Fra revalidering til fleksjob. Road66 Spørgsmål ang fleksjob 20 22-06-2010 21:46




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension