K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-11-2018, 00:28   #1
Mulle1111
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-10 2014
Indlæg: 45
Styrke: 10
Mulle1111 er ny på vejen
Hvornår stopper det ?

Jeg står og skal op for rehabiliteringensteamet om ikke så længe for at få forlænget mit ressurseforløb. Jeg har lige siddet og læst min plan til rehabiliteringsteamet igennem med alle udtalelser* fra de mange psykologer osv. Og kan ikke lade være med at tænkte på hvornår det får en ende. Og det er egentlig ydmygne at tænke på alle de offentlige ansatte jeg har siddet og skulle fortælle min livs historie til, de kender til alle mine svagheder Og alt det jeg har været igennem. Hvornår stopper de ? Kan jeg jeg ikke bare få fred. Det bliver ikke bedre. Jeg har været på kontanthjælp i 6 år hvor jeg har været i terapi og en praktik på 4 dage. Og så kom jeg i ressurseforløb i 4 år hvor jeg har været i forskellige behandling så som medicinsk behandling mod ADD hvor jeg har følt mig så en forsøgs kanin men flere forskellige slags medicin son ikke virket, angst gruppe og ADHD forløb som er slut nu og i følge min handlingsplan var det meningen at jeg skulle i praktik men jeg er stadig ikke klar og bliver det nok aldrig, min sagsbehander synes jeg skal starte i angst forløb igen og med en mentor igen. Men magter* ikke mere kommer ikke videre og det har jeg selv accepteret.* Min alle tankerne giver mig angst og stress og jeg kan ikke holde til at der sker for meget så får jeg hovedpine og ondt skulderne og nakke fordi jeg spænder.* Hver gang kommunen har snakket om praktik går jeg totalt i baglås, får angst anfald, græder, ryster, kvalme, får helt trauma og tænker på de mange gange jeg har haft et arbejde eller været i praktik det er altid gået dårligt. Har ikke lyst til at komme ud på en arbejdsplads og gøre mig til grin fordi der er så mange ting jeg har svært ved. Mit arbejdstempo er langsomt, jeg bruger 100år på at fortælle noget, glemmer ting, bliver tit misforstået eller misforståer folk og så gør det ikke bedre at man ikke kan set det på mig at jeg har det svært fordi jeg er en pæn pige (får jeg at vide) og så føler jeg at folk bare tro jeg er dov og nase røv og at jeg bare skal tag mig sammen. Alt det kaos i mit hoved og angsten forsvinder aldrig og igen piller hjælper eller psykologer, jeg er bange for at dø ung pga. pres fra kommunen har brug for fred og jeg synes jeg har gjort alt hvad jeg kunne på de 10 år.

DIAGNOSER
Socialfobi
An. el ikke spec. symptom/abnormt fund vedr. erkendelsesevne
Generaliseret angst
ADD
Mulle1111 er ikke logget ind   Besvar med citat
 

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension