K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Nyttigt at vide for Førtidspensionister

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Nyttigt at vide for Førtidspensionister Er du faldet over nogle oplysninger, eller bare generelt har et godt råd ang ftp så er det her stedet

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-09-2007, 00:52   #21
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
tuxon



Ikke her du, jeg har så stort et overskud på min ledighedsydelse at jeg bare må syntes at jeg skal give penge væk

men æhhh kan nu godt se at formuleringen kan misforståes he he ....

damn

Men klart jeg syntes også at jeg skal have flere penge
  Besvar med citat
Gammel 14-09-2007, 07:51   #22
Marolle
Hjemmevant på K10
 
Marolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2007
Alder: 40
Indlæg: 218
Styrke: 17
Marolle er ny på vejen
jeg har også skrevet under og har sat den på diverse forums og vil sende den videre til venner og bekendte
Marolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-09-2007, 10:22   #23
Marolle
Hjemmevant på K10
 
Marolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2007
Alder: 40
Indlæg: 218
Styrke: 17
Marolle er ny på vejen
kan se det allerede har båret frugt at jeg har videre bragt linket og teksten herfra, så det er jo bare dejligt
Marolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-09-2007, 10:36   #24
VinnieBikini
Ved at vænne sig til K10
 
VinnieBikinis avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-07 2007
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 14
Styrke: 17
VinnieBikini er ny på vejen
Ja det er godt folk støtter op om en god sag.
Mon så ikke der er flere der følger efter.

God weekend til alle

knuz Vinnie
VinnieBikini er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-09-2007, 13:57   #25
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Wink

ups...sætter den lige op så nye kan se den.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-09-2007, 12:26   #26
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Talking

en gang mere
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2007, 11:26   #27
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Thumbs up

støt ... jeg syntes det er vigtigt !


FOA-medlem står bag underskriftindsamling for at støtte førtidspensionister


17. september 2007

FOA-medlem Ruth Mejlholm har på eget initiativ igangsat en underskriftindsamling til støtte for pensionisternes ret til bedre vilkår.


Afgiver du din underskrift, så tilkendegiver du, at en førtidspensionist bør have førtidspension uanset ægtefællens eller samleverens indtægt. I dag sker der fradrag i en førtidspension, hvis ægtefællen/samleveren har indtægt - dog med visse undtagelser.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2007, 11:56   #28
Nefer
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Indlæg: 35
Styrke: 17
Nefer er ny på vejen
Det er altså også bizart, at man skal være afhængig af en ægtefælle el. samlever.
Da jeg kom på revalideringsydelse for snart 9 år siden, fik jeg i starten pengene som en check udskrevet til min mand! Dvs. når jeg skulle hæve MINE penge, skulle HAN skrive på checken og give MIG fuldmagt, fordi Københavns Kommune arkiverer kvinders sager under deres ægtefælles CPR nummer.

Det er måske ændret i de mellemliggende år, for jeg fik så hurtigt spat af det, at vi gik over til at få sat pengene ind på en fælles konto. Da jeg bemærkede det til mine sagsbehandlere kunne de dog ikke se det urimelige - jow...det var da lidt...men jeg skulle jo også tænke på det praktiske for dem!
Nefer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-09-2007, 13:39   #29
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
ja det kan være slemt hvis man ikke har fælles økonomi... de fleste har fælles økonomi men der er folk der lever sammen som bare er venner og deler en lejlighed men ikke har fælles økonomi og så er det jo umuligt da det at være samlevere er det samme som at være gift i dag..
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-09-2007, 18:42   #30
Nefer
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Indlæg: 35
Styrke: 17
Nefer er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Stella Se meddelelser
ja det kan være slemt hvis man ikke har fælles økonomi... de fleste har fælles økonomi men der er folk der lever sammen som bare er venner og deler en lejlighed men ikke har fælles økonomi og så er det jo umuligt da det at være samlevere er det samme som at være gift i dag..
Jeg tænkte også meget på dengang, at jeg var heldig at leve i et harmonisk ægtefar. Hvis jeg nu havde haft en mand, der var misbruger eller ludoman el. lign., så var det jo ikke sikkert, at jeg nogensinde havde set mine egne penge. Og så er det da også at bringe en enorm uligevægt ind i et forhold, at den ene skal gå tiggergang til den anden, hver gang der skal udbetales en krone.
Nefer er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
reform af fleksjob det bliver bare bedre og bedre MTVRV1 Politik og Samfund 11 27-02-2012 08:26
Støt Buy Nothing Day lørdag den 26. november! nocturne Politik og Samfund 5 27-11-2011 00:35
Bedre vilkår for førtidspensionister jomfruen Fremtiden for fleksjob og førtidspension 7 08-03-2009 22:12
Bedre vilkår for pensionister, der vil arbejde? Trine Nyttigt at vide for Førtidspensionister 12 16-07-2008 17:41
Bedre vilkår for pensionister, der vil arbejde @PerChr Politik og Samfund 4 03-03-2008 10:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension