K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-12-2012, 10:33   #201
LS1980
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 30-10 2012
Indlæg: 155
Styrke: 12
LS1980 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Ja det er efterhånden ved at være tid til du lige skriver et brev til dem....

Stil det evt til jobcenterlederen....den dato hvor sagen overgår.....den SKAL de skrive til dig....

Som sagt tidligere er det ikke altid det sker...da ikke alle kommuner kan finde ud af at overholde lovgivningen...

Så skriv til lederen og spørg ind til hvorfor du ikke har fået den dato at vide...

Datoen SKAL fremgå af din sag...

Nu behøver jeg vel efterhånden ikke fortælle dig at du skal huske kvittering osv...
Jeg sendte en email til sb i aftes og nu afventer jeg til i aften og har jeg ikke der hørt noget fra hende, vil jeg skrive til jobcenterchefen for at få at hvide hvorfor jeg ikke har hørt noget, da mødet har været afholdt og den vil da blive afleveret i morgen.

Er helt med på at jeg nok skal huske kvittering for det jeg afleverer;-)

Tak for svar Webmaster
LS1980 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2012, 18:44   #202
LS1980
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 30-10 2012
Indlæg: 155
Styrke: 12
LS1980 er ny på vejen
For noget tid siden afleverede jeg klage til jobcenterchefen vedr. fejlinformation fra sb. Jeg har i dag så modtaget brev på denne klage og gud dælme mig om ikke brevet kom fra sb. og det er på trods af, at jeg både i brevet har skrevet at det er til jobcenterchefen og tydeligt oplyst damen i skranken ved jobcentret at den var til jobcenterchefen.

Jeg har i brevet blot fået at vide, at idet jeg må forvente at få svar fra pensionsnævnet en af de allerførste dage, mener sb. at det er svar nok.

Dermed sagt har man skidt min klage et langt stykke.

Det er simpelthen grotesk at de bliver ved.

Men et plus var der da over brevet. Jeg fik svar på mit tidligere indlæg, dermed svar på min mail fra i aftes.
LS1980 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2012, 19:37   #203
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det var derfor jeg sagde til dig at du skulle stoppe alt og vente til du har fået svar på om du er tilkendt pension eller ej.....før du reagere og klager osv osv...

Alt stopper lige som op når man søger på den måde...og alle vente på hvad det bliver...

Men du bør da lige skrive en note til dig selv om at du skal huske at reagere på at de ikke har behandlet din klage....

Det tager du så op efter du har fået at vide om du har fået den pension...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2012, 20:21   #204
LS1980
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 30-10 2012
Indlæg: 155
Styrke: 12
LS1980 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Det var derfor jeg sagde til dig at du skulle stoppe alt og vente til du har fået svar på om du er tilkendt pension eller ej.....før du reagere og klager osv osv...

Alt stopper lige som op når man søger på den måde...og alle vente på hvad det bliver...

Men du bør da lige skrive en note til dig selv om at du skal huske at reagere på at de ikke har behandlet din klage....

Det tager du så op efter du har fået at vide om du har fået den pension...
@ webmaster. Jeg havde nået at aflevere den inden du havde svaret, så det var der jo ikke noget at gøre ved. Men jeg har lagt den ind i min lange beskrivelse af hele min førtidspensionssag som pt. fylder 12 sider
LS1980 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2012, 20:27   #205
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeps jeg kan godt huske at du havde afleveret en klage....men du havde nogle flere ting du ville klage over...og det var dem jeg mente du skulle vente med...til du har fået afgørelsen...

Hertil høre selvfølgelig ikke det med at du skal skrive til dem....som du har gjort i går....om hvorfor din sag ikke er overgået endnu eller hvorfor de ikke har skrevet det til dig...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2012, 20:41   #206
LS1980
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 30-10 2012
Indlæg: 155
Styrke: 12
LS1980 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Jeps jeg kan godt huske at du havde afleveret en klage....men du havde nogle flere ting du ville klage over...og det var dem jeg mente du skulle vente med...til du har fået afgørelsen...

Hertil høre selvfølgelig ikke det med at du skal skrive til dem....som du har gjort i går....om hvorfor din sag ikke er overgået endnu eller hvorfor de ikke har skrevet det til dig...
Det er rigtigt og sidst du nævnte det lavede jeg ingen klage.

Det du hentyder til der, det var at der pludselig dukkede en journalrapport frem i det blå, at den var blevet opdateret uden at der var tilføjet noget under den dato...osv.

Den klage som jeg vil strikke sammen hvis jeg får et afslag, er slet ikke påbegyndt. Jeg har kun lavet en beskrivelse af hele mit forløb og det er den som jeg vil sende til kommunalbestyrelsen samt borgmesteren. Hvis det ender med en klage, så bliver jeg nok nød til at have lidt hjælp dertil.

Hvad sker der enlig efter en klage, hvis kommunen ikke giver en medhold i den? Ryger den så videre til Ban eller hvor til?
LS1980 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2012, 22:49   #207
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af LS1980 Se meddelelser
For noget tid siden afleverede jeg klage til jobcenterchefen vedr. fejlinformation fra sb. Jeg har i dag så modtaget brev på denne klage og gud dælme mig om ikke brevet kom fra sb. og det er på trods af, at jeg både i brevet har skrevet at det er til jobcenterchefen og tydeligt oplyst damen i skranken ved jobcentret at den var til jobcenterchefen.
Fremgik det tydeligt, at det var en klage?

For ellers er det helt normalt, at den lander på sb's skrivebord.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2012, 23:36   #208
LS1980
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 30-10 2012
Indlæg: 155
Styrke: 12
LS1980 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Fremgik det tydeligt, at det var en klage?

For ellers er det helt normalt, at den lander på sb's skrivebord.
Brevet starter således:

Til jobcenterchefen

Klage over forkert information fra min sagsbehandler.

Sådan startede den første klage også og den gik videre til jobcenterchefen
LS1980 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2012, 01:37   #209
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja den burde være klar nok....

Hvis man klager over sagsbehandlingen....og ikke afgørelser som kommunen har truffet....

Så er det ikke noget som ryger i BAN....

Det er kun hvis man klager over de afgørelser som kommunen laver at de ryger videre til BAN....

Så nej...de kan reelt bare afvise din klage og sige at der ikke er noget fejet ind under gulvtæppet....og så vil der ikke sker videre....

Men det er nu ikke så rart for en borgmester hvis en borger sætter sig ned og laver en velbegrundet klage og den sendes til samtlige kommunal bestyrelsesmedlemmer....

Samtidig kan man jo...hvis de nu slet ikke vil behandle klagen....lægger den her på nettet...

Hvis man nævner kommune navn og evt navne på SB, borgmester osv.....ja så vil denne klage dukke op hver gang en person på nettet søger på nogle af disse navne...

Tro mig...de kan ikke lide at folk gør dette...og da slet ikke hvis folk er velbegrundet i deres klage...

Nogle vil endda gå meget længere i deres forsøg på at få en reaktion....som fx at dele klagen ud på gågaden i byen....selvfølgelig forudsat at der findes en sådan...

Men at hænge den op alle steder hvor man kan komme til det biblioteker, hos lægehuset, i brugsen eller andre butikker osv osv...

Så det er lidt op til en selv og borgmesteren om hvor langt man skal gå....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2012, 08:05   #210
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Så nej...de kan reelt bare afvise din klage og sige at der ikke er noget fejet ind under gulvtæppet....og så vil der ikke sker videre....
Dette har jeg selv oplevet, fordi jeg ikke mente det var nødvendigt, at sende den til samtlige byrødder.

Af skade bliver man klog, men sjældent rig.

Så jo, hvis man vil klage til borgmesteren, så bør man samtidig sende den til samtlige byrødder, i håb om, at der sidder bare et fornuftigt menneske, som borer i sagen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Seriøst brug for en som ved noget om dette? Indiansummer Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 13 09-10-2013 10:17
Nogen der kan gennemskue dette? Razmo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 60 13-01-2009 23:51
Nogen der kender dette ?? søsser s Alt det andet 4 22-08-2008 15:28
Mon nogen kan bruge dette? Odenseaneren Et godt link! 0 01-05-2008 07:40
Er der en der ved noget om dette emne missepigen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 31-10-2007 00:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension