K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-03-2010, 18:48   #1
omar
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2010
Indlæg: 54
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
omar er ny på vejen
okinok Danmark okinok okinok pagraf 100 okinok 27

undskyld jeg siger okinok men de er rigig okinoker i Danmark nu


jeg kan sagtens kalde pagraf 27 og 100 okinok paa samme maade blev jeg chokeret idag da jeg sende en ansogning til at faa supplement okonomisk til nogle midecin maskiner ligsom sukkersygemaaler og blodtrykmaaler og taxa tilskud til min laege og hospitalet.


saa har jeg send en ansogning for 40 dage siden gik jeg over til kommunen med og gav dem ansogningen i haanden idag fik jeg avide at min ansogning er vaek og det ved de ikke noget om og jeg skal vaere sikker paa at selv om jeg kommer med ansogningen i handen til kommunen saa maaske kan den blive vaek paa vejen til min sagsbehandler.



saa blev jeg nod til at skrive en ny ansogning til hver eneste ting jeg skulle have saa gav de mig omkring 8,9 foskelige ansogninger og jeg skule udfylde dem og underskrive dem og sende den.


og se alt det vrovl jeg har vaeret igennem. saa har de fotalt mig at der var nogle af de ansogninger som jeg skulle skrive en ansogning til den gamle ansogning efter vi fik den fosrte ansogning det mener at jeg skal have en ansogmimg til en ansogning men du skal ikke lave en ansogning til ansogningen lige nu , du skal forst sende alle de ansogninger og efter en maaned sender vi til dig en ny ansogning til de gamle ansogninger du har sendt saa tager det hele omkring 5 maaneder og sadan er reglerne til pensionister.


saa spurgte jeg igen om jeg forst skulle sende ansogninger og efter en maaned vil i sende til mig 2. raekke ansogninger saa bagefter tog det 5 maaneder at give meg reultatet til sagen?


ja det er praecis hvad vi mener og der er 99% af ansogningerne vi sagde nej til. specielt det der med taxa udgifter.



saa tog jeg alle ansogningerne og rev dem i stykker og smed dem paa hendes ansigt saa gik jeg til hospitalet med et anfaldt og jeg er lige kommet nu



Hurra Hurra for okinok Danmark.Hurra Hurra.
omar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2010, 19:17   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Pyha, sidder her med en blandet følelse af at grine, fordi det er så latterligt det hele og du beskriver det så sjovt og rigtigt, og med en lige så stærk følelse af at kunne bryde ud i gråd hvilket minut det skal være, for lige så latterligt og frustrerende er det også.....

Tænk det der skulle have været din fred og ro, nu pludselig er vendt til en endnu mere kaotisk tilværelse for dig. Det er sgu bare ikke fair

Det burde forbydes det brøkpension!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2010, 19:42   #3
Ragnar
Føler sig hjemme på K10
 
Ragnars avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2010
Lokation: Brøndby
Alder: 74
Indlæg: 34
Styrke: 15
Ragnar er ny på vejen
Et stille pip . . .

Den der administration må kunne forenkles, hvis der er vilje til det.

Ragnar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2010, 19:46   #4
1970girl
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2010
Indlæg: 95
Styrke: 15
1970girl er ny på vejen
Hej helenekr!

Helenekr skrev:

Det burde forbydes det brøkpension!!!


Helenekr , 1000 - Tak for din støtte til brøk pensionister!!!

Med venlige hilsen fra

1970Girl
1970girl er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2010, 19:53   #5
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Bare for at gøre det lidt mere okinok, Omar, så gør som jeg, når jeg skal aflevere eller sende noget til kommunen. Jeg laver 2 kvitteringer med dato og plads til stempel og underskrift. Så går jeg ned til Borgerservice og afleverer min skrivelse mod at få kvittering på at det er afleveret (den anden følger skrivelsen).

På den måde har jeg sikret mig at der er bevis på at jeg har afleveret skrivelsen. Jeg skriver også altid kort på kvitteringen, hvad det er kvittering for, som f.eks 'ankeskrivelse vedrørende sygedagpengestop'.

Siden jeg fulgte det råd her fra K10's pragtfulde mennesker er der, sjovt nok, aldrig noget der er 'forsvundet'
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.

Sidst redigeret af Hyanna; 16-03-2010 kl. 21:13.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2010, 20:24   #6
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Hej, Omar.

Kig på "Retssikkerhedsloven i Danmark" (DepWeb) (Jeg kan ikke finde ud af at lave links )
§ 3 handler om, at kommunen ikke må trække sine afgørelser ud så meget,de
lyster.
Og, som Hyanne siger: Få en stemplet kopi af det, du afleverer, eller en kvittering. Aflever altid papirer personligt til kommunen og få kvittering.

Hilsen, Mette

Sidst redigeret af mukke; 16-03-2010 kl. 20:28.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2010, 23:09   #7
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af 1970girl Se meddelelser
Hej helenekr!

Helenekr skrev:

Det burde forbydes det brøkpension!!!


Helenekr , 1000 - Tak for din støtte til brøk pensionister!!!

Med venlige hilsen fra

1970Girl
Til hver en tid! Anede ikke noget om brøkpension før end jeg kom herind, og må sige jeg er dybt dybt rystet over at systemet i det hele taget kan være brøkpension bekendt. Det er krænkende, unfair og ligger SÅ langt fra ligestilling at det skriger mod himlen....

Forskelsbehandling af VÆRSTE skuffe!!!!!!
FRYGTELIG ordning!!!!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2010, 05:35   #8
Zastrow
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2006
Lokation: Københavns
Alder: 76
Indlæg: 394
Styrke: 18
Zastrow er ny på vejen
Ja - velkommen til okinok-land...

Jeg har sgu snart permanent krøllede tæer over regeringens og kommunernes idiotiske styring.

For fanden da - kan vi ikke snart få nogle kompetente mennesker på posterne - nogle, med lidt empati m.v.

Jeg håber virkelig I "går linen ud" (Strassbourg) og får medhold i jeres ønsker om fuld pension - således I kan få en anstændig pension - og dermed et anstændigt liv.

Synd at der skal kæmpes så hårdt - for noget, der burde være en menneskeret.

Alle bedste ønsker om at I kommer gennem med godt resultat

Mange hilsner
Zastrow
Zastrow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2010, 09:39   #9
1970girl
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2010
Indlæg: 95
Styrke: 15
1970girl er ny på vejen
Hej Zastrow!

Du skrev:

Jeg har sgu snart permanent krøllede tæer over regeringens og kommunernes idiotiske styring.

For fanden da - kan vi ikke snart få nogle kompetente mennesker på posterne - nogle, med lidt empati m.v.

Jeg håber virkelig I "går linen ud" (Strassbourg) og får medhold i jeres ønsker om fuld pension - således I kan få en anstændig pension - og dermed et anstændigt liv.

Synd at der skal kæmpes så hårdt - for noget, der burde være en menneskeret.

Alle bedste ønsker om at I kommer gennem med godt resultat




Zastrow, 1000 - Tak for din støtte til brøk pensionister!!!


Med Venlige Hilsen Fra

1970Girl

Sidst redigeret af 1970girl; 17-03-2010 kl. 11:06.
1970girl er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2010, 10:06   #10
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Jeg vil da også gerne sige tusinde tak for jeres støtte og opbakning, det varmer at vide at der er andre der synes det er helt uretfærdigt det der sker.



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
pagraf17 ,anke og pagraf 18 elisa58 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 20-01-2012 21:40
Og det var Danmark Hexi Politik og Samfund 9 13-11-2010 05:32
danmark superkok Politik og Samfund 5 25-04-2010 11:12
Syg i Danmark fuerzzz Alt det andet 5 09-06-2008 13:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension